Redactionele fouten, onjuiste url's e.d.

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Bij "AMD introduceert 790GX-platform" heb ik een berichtje achter gelaten dat de url van Hothardware niet goed was daarbij heb ik de juiste link vermeld.

Echter kwam ik nog geen tel later achter dat de andere urls ook niet goed zijn dus heb ik mijn bericht aangepast. Tot mijn verbasing zag ik net dat ik helemaal weg ben gemod. Vind het jammer dat behulpzaam zijn word afgestraft met "-1 ongewenst".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

THE-FIREFOX: Dat hoort eigenlijk in een ander topic: Het kleine-mismoderatietopic deel IX

Maar die -1 is er omdat je het op de verkeerde plek doet. Opmerkingen over fouten in artikelen horen in het GR-forum thuis, niet onder het artikel zelf. Juist omdat dat soort reacties, nadat de fouten verbeterd zijn, niet meer kloppen en het alleen maar vervuilend werkt.

Rechts van elk artikel heb je een "Feedback"-knop, die automatisch naar het juiste forum gaat.

En als je dan ook nog kritiek hebt op het moderatiesysteem in je post, is ook dat nog een extra reden voor een -1, want ook dat hoort niet op de FP thuis, maar in dit forum (speficiek: in het topic wat ik in de 1e regel noemde).

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 06-08-2008 14:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

THE_FIREFOX schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:34:
Bij "AMD introduceert 790GX-platform" heb ik een berichtje achter gelaten dat de url van Hothardware niet goed was daarbij heb ik de juiste link vermeld.

Echter kwam ik nog geen tel later achter dat de andere urls ook niet goed zijn dus heb ik mijn bericht aangepast. Tot mijn verbasing zag ik net dat ik helemaal weg ben gemod. Vind het jammer dat behulpzaam zijn word afgestraft met "-1 ongewenst".
Hoi. Je zit hier in het verkeerde topic, je moderatierechten zijn namelijk schijnbaar niet de issue, het andere topic gaat over onterechte moderaties zoals je post duidelijk is.

Ja, een nieuwsbericht kan foute urls bevatten en hoewel het behulpzaam is om ze te posten is na het fixen de nieuwswaarde van je reply nihil. Dan is het eigenlijk een -1, hoe goed bedoeld de reactie ook was. Voortaan zou je dat soort foute urls hier moeten posten: Geachte Redactie

Aangezien naar aanleiding van je reactie de urls alsnog gefixed blijken te zijn geef ik een neutrale nul en hoop dat collega's dat ook doen zodat het idd niet de -1 ongewenste status heeft.

Ps, commentaar op de FP over dat het helaas niet gewaardeerd wordt (je edit2) wordt inderdaad niet op de FP gewaardeerd maar hier op TMF wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Delerium op 06-08-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
wildhagen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:37:
Maar die -1 is er omdat je het op de verkeerde plek doet. Opmerkingen over fouten in artikelen horen in het GR-forum thuis, niet onder het artikel zelf. Juist omdat dat soort reacties, nadat de fouten verbeterd zijn, niet meer kloppen en het alleen maar vervuilend werkt.
Ze kunnen toch verwijderd worden nadat het opgelost is of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

THE_FIREFOX schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:40:
[...]

Ze kunnen toch verwijderd worden nadat het opgelost is of zie ik dat verkeerd?
Technisch kan dat wel, maar dat levert een hoop extra en overbodig werk op, omdat er betere kanalen zijn (nogmaals, het GR-forum) waar dit soort dingen gemeld kunnen worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dan heb je een -2 aan je broek hangen ;)
Probleem is ook dat er dan 50 mensen zijn die zoiets melden en het weer onnodig werkt creëert. Een topic in GR is beter, omdat je dan ook feedback kunt krijgen van een redacteur/nieuwsposter.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

botoo

💀 too old to die young

Ik heb deze^^ posts uit het klachtenloket gevist omdat ze daar niet echt horen.

Zoals aangegeven werkt redactioneel commentaar thread vervuilend en als de posts verwijderd worden (wat natuurlijk extra werk is) na een fix dan heeft de behulpzame poster effectief een -2 aan z'n broek hangen.

Aangezien bovenstaand nu helder besproken is en om repeterende posts te voorkomen doe ik deze op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.