Mailtje bij reacties na je.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volgensbartjes.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04-2021
Hoi,

Ik zou het erg prettig vinden om op de phpBB2 manier mailtjes te ontvangen als er mensen na mij reageren op een nieuwsbericht. Dus ik typ mijn reactie, ik vink aan dat ik mijn wil krijgen bij reactie. Vervolgens plaatst persoon a wat na mij, daar krijg ik een mail over, persoon b plaatst wat, dat hoor ik niet. Vervolgens ga ik kijken, lees dus de reactie van a en b, en ga weer, daarna reageerd c, dus krijg ik weer een mail.
Door dit als keuze bij het posten, (en misschien een standaard value in je profiel te kunnen instellen?) en niet standaard te doen, hebben mensen ide dit niet willen er geen "last" van, maar kan ik het wel gebruiken....

of is deze hele post onzin en kan het al wel, maar heb ik het gemist? :P

Mvg,
Bart Huisman

Volgens Bartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan moeten er duizenden mailtjes per dag verstuurd worden, er worden immers duizenden reacties per dag geplaatst hier.

Men wil dat om meerdere redenen niet, gebruik de zoekfunctie maar, je bent niet de eerste die hierover een topic opent ;)

E-mail notificatie op het tweaker-forum?

Email Notification
e-mail notificatie voor dit forum?
email notification na replies op het forum
Meldingsmailtjes naar aanleiding van reactie?
verwittiging via mail

Oh, en hetzelfde geldt voor de FP. :P

[ Voor 51% gewijzigd door CodeCaster op 07-08-2008 02:11 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volgensbartjes.
ok, ik snap dat het misschien veel mailtjes worden, echter bij duizenden reacties zullen het lijkt me maar 100den mailtjes zijn, aangezien de "groot reageerders" dat vinkje niet zullen aanzetten omdat ze toch vaak genoeg hier rondkijken. ik kijk alleen af en toe even als ik op gmail rss feed een interessante titel voorbij zie komen. ik reageer dan af en toe eens, en denk er dan vaak niet meer aan op te kijken of er nog reacties naar mijn kant toe zijn. als ik dan later een bij "mijn laatste reacties" kijk had ik het leuk gevonden om nog te reageren op iemand na mij, maar is dan op dat moment niet zinvol meer omdat het te lang geleden is...
m.a.w. , denken jullie dat echt bij zo veel reacties dat vinkje aangezet zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:55

crisp

Devver

Pixelated

Kort: er zijn voldoende manieren om op de hoogte gehouden te worden van updates in specifieke topics (hot_topic, RSS, bookmarks, post-history).

Wij zien liever mensen regelmatig terugkomen en actief deelnemen dan dat ze een topic plaatsen en vervolgens enkel op mail gaan lopen wachten, daarmee zou GoT vervallen tot een soort afhaal-chinees...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volgensbartjes.
hoe kan ik in een rss dan reacties krijgen van reacties op nieuwsbrichten? die enkele keer dat ik echt reactie mailtjes zou willen wil ik me wel even aboneren op de rss feed.
let op, het gaat mij dus echt alleen op het reageren op nieuwsberichten, niet om dit forum zoals ik in de eerste link van codecaster lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Nieuwsberichten zijn gewoonlijk maar +/-1 dag actief dus na die tijd zal er gewoonlijk niet meer gereageerd worden. Als na 1-2 uur na het plaatsen er nog niks staat komt er gewoonlijk ook niks meer dus handmatig eventjes kijken valt toch ook wel mee of niet? ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor zover ik weet is de frontpage niet bedoeld voor discussies maar om bijdrages te leveren aan de nieuwspost. Als je reacties wil (en afwacht) kan je dit zowiso beter op het forum posten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1