Ik heb problemen met mijn draadloos internet op mijn toshiba x305-701q, hij wil simpelweg niet werken
Ik heb vanalles geprobeerd via google, registery tweaks, services aangepast etc. Ook op een forum terechtgekomen via de toshiba support site, maar op dat forum kom ik niet echt verder. Hopelijk zitten hier mensen die het wel kunnen vinden
Hier dat forum waar ik een aantal dingen heb geprobeerd
http://community.compuser...ebtag=ws-laptop&tid=88854
Geprobeerd via geeksquad maar die willen er 80$ voor (puur om online te kijken), heb de laptop in america gekocht bij een best buy store, gelukkig wel worldwide garantie gekocht, dus mocht het niet op te lossen zijn kan ik hem nog altijd terug sturen.
Samenvatting:
Wireless switch is ON
Wireless staat ook aan via de FN toets
Windows Wireless Service start hij NIET
Draait windows vista premium home (jammer genoeg heb ik floppy drive nodig om windows xp er op te zetten)
Windows Diagnose HELPT NIET (totaal nutteloos)
Drivers geinstalleerd, werkt niet met alleen de drivers en ook niet met drivers + toshiba configfree
Heb start-up waarden van wlan gehad op 2,3 en 4
Heb automatisch opstarten geprobeerd maar dat werkte ook niet
gemaakte screenshots:

Hopelijk kunnen we een oplossing vinden, wil iemand zelf een kijkje nemen in me laptop kan dat ook. Het liefst via teamviewer of zoon dergelijk programma.
Alvast bedankt
Ik heb vanalles geprobeerd via google, registery tweaks, services aangepast etc. Ook op een forum terechtgekomen via de toshiba support site, maar op dat forum kom ik niet echt verder. Hopelijk zitten hier mensen die het wel kunnen vinden
Hier dat forum waar ik een aantal dingen heb geprobeerd
http://community.compuser...ebtag=ws-laptop&tid=88854
Geprobeerd via geeksquad maar die willen er 80$ voor (puur om online te kijken), heb de laptop in america gekocht bij een best buy store, gelukkig wel worldwide garantie gekocht, dus mocht het niet op te lossen zijn kan ik hem nog altijd terug sturen.
Samenvatting:
Wireless switch is ON
Wireless staat ook aan via de FN toets
Windows Wireless Service start hij NIET
Draait windows vista premium home (jammer genoeg heb ik floppy drive nodig om windows xp er op te zetten)
Windows Diagnose HELPT NIET (totaal nutteloos)
Drivers geinstalleerd, werkt niet met alleen de drivers en ook niet met drivers + toshiba configfree
Heb start-up waarden van wlan gehad op 2,3 en 4
Heb automatisch opstarten geprobeerd maar dat werkte ook niet
gemaakte screenshots:
Hopelijk kunnen we een oplossing vinden, wil iemand zelf een kijkje nemen in me laptop kan dat ook. Het liefst via teamviewer of zoon dergelijk programma.
Alvast bedankt