Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil van baan gaan veranderen en nu zit ik te denken aan programmeur. Eerst wil ik me er wat in gaan verdiepen voor ik een deeltijd-opleiding ga doen. Maar hoe moet ik beginnen hiermee?
Met welk onderwerp moet ik beginnen??? Java? HTML? ...Graag jullie advies waar ik zelfstandig thuis mee moet beginnen en het verder op te bouwen.

Bedankt!

Groetjes

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
HTML is geen programmeertaal, dus die valt af. Voor de rest, vraag jezelf eerst even af waarvoor je precies programmeur wilt worden. Daarna kunnen ze je heir wel een advies geven denk ik.

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je met de enorme berg aan informatie die hierover op internet te vinden is het niet zelf af kan zonder de hulp van anderen in te schakelen, dan betwijfel ik erg of programmeren iets voor je is...

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
moguvo heb je al enig idee wat voor opleiding je wilt gaan doen? Wat wil je graag bereiken met het programmeren dat je wilt leren? Wil je websites maken? Wil je applicaties maken? Wil je applicaties maken met een GUI/CLI of beiden? Wat is je eigen idee van programmeren? :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Dit is meer iets voor het Programming forum aangezien dat forum een lange traditie voor dit onderwerp kent.

Voordat je daar een topic eventueel opent kun je het beste eerst de search raadplegen, zie bv:
Leren Programmeren
zoeken op 'leren programmeren
Daarnaast is het voor een vruchtbare topicstart goed om aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd en uitgezocht.

Dit topic is gesloten.