Toon posts:

Laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen. Ik heb erg weinig verstand van computer en daarom stel ik de vraag hier. Ik wil graag een laptop kopen.

Ik denk dat ik hem op Azerty.nl ga kopen, dit is een goede site heb ik gehoord. Een vriend van mij heeft deze gekocht:
http://www.azerty.nl/prod..._ID=156&TAB=specificaties

Hij vind hem erg fijn en kan er ook goed COD4 op spelen. Maar ik heb gewerkt en heb dus ietsje meer geld over en ik kan er 700-800 euro aan besteden. Maar ik heb gewoon echt geen idee wat goed is en wat niet. Daarom hoop ik dat jullie me willen helpen :)

Wat ik ermee wil doen:
Gamen: COD4 op redelijke instellingen
Internet: Surfen en pokeren
En natuurlijk gewoon erop werken voor school

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen adviseren waarop ik moet letten.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kijk ook eens naar de Dell XPS, heb zelf een M1530, speel hier CoD2 op met veel plezier.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je zou ook eens bij de Mediamarkt kunnen kijken, die hebben vaak zeer scherpe aanbiedingen, waar anderen niet tegenop kunnen. (niet dat verder alles goedkoop is bij de MM, integendeel)

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Sign here against sigs

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de [NBBG] Allround Notebook - juli 2008 om als basis te gebruiken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de informatie, ik zal er naar gaan kijken. 1200 euro is trouwens te duur voor mij.

Verwijderd

Ik heb zelf de Acer 5920 met een ATI 3470 gfx kaart, die je ook in dit draadje kan vinden. Misschien kan de versie met een GeForce 8600GT CoD4 wat beter draaien dan de mijne. Mijn versie was 699, maar voor 799 (check de prijslijsten van Acer) euro heb je een Acer 5920 met de volgende specificaties:
Aspire 5920G-604G32Mi
Legitieme Windows VistaHome Premium , Intel® Core™2 Duo processor T7500 (2.2GHz / FSB:
800MHz / 4MB L2 cache), Works™ 8.5 + Office™ Home & Student 2007 Trial (60 days), 15.4”TFT
WXGA CrystalBrite, 4GB DDR II RAM (2x2GB), 320GB HDD (5400rpm), Super Multi DVD-RW Double
Layer, 6-cell Li-ion, 56K modem, Gigabit & Wireless LAN 802.11a/b/g, NVIDIA® GeForce® 9500M-GS
512MB/1280MB TC, HDMi, 0.3MP CrystalEye, 5-in-1 card reader, Gemstone Full

Als dat CoD4 niet draait ;) Zoals je ziet is het ook nog een 15.4 inch, zodat hij lekker compact en licht en dus draagbaar is, en dat is weer relaxt voor het meenemen naar school.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 15:10 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:04:
Ok bedankt voor de informatie, ik zal er naar gaan kijken. 1200 euro is trouwens te duur voor mij.
Dan kijk je gewoon even naar de andere Notebook Best Buy Guides, zoals de budget versie (700€) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 04-08-2008 15:05 ]

☻/
/▌
/ \

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Beste jelleisgoed,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.