Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[uTorrent] Downloads automatisch scannen op virussen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week mijn Windows opnieuw moeten installeren doordat ik geinfecteerd was door een virus. Nu wilde ik mijn computer goed beveiligen.

Mijn downloads via uTorrent worden echter niet gescand. Alleen bij het openen, want heb realtime beveiliging met Eset Smart Security.

Ik vroeg mij dus af of er een optie was om de gedownloade bestanden automatisch te scannen op virussen? Net zoals dit mogelijk is bij inkomende bestanden via MSN Messenger.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in Beveiliging & Virussen, specifiek in [Virusscanners] Discussietopic deel 3. Een beetje virusscanner hoort echter dit soort bestanden te kunnen scannen; neem dus een goede virusscanner. En let een beetje op met wat je binnenhaalt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Welgeteld 0.23 seconden erover gedaan:

http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=31980

en verder wat mijn bovenbuurman ook zegt; dit moet echt wel door een beetje virusscanner real time worden gescanned....

[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 04-08-2008 13:33 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Had bij hun in de FAQ gekeken, maar via dat topic krijg ik het niet gevonden in de advanced preferences.

Ik heb Eset Smart Security, dus NOD32 virusscanner. Dit moet toch een van de betere zijn.

• Roani52
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 14:14

Roani52

R_52

Mijn virusscanner heeft ook een on-accesscanner, maar die heeft een bepaald virus ook over het hoofd gezien. Pas bij de On-Demand scan vond ie hem. En ik zou nou niet willen zeggen dat ik een slechte virusscanner heb. Maar het was verpakt in een opgesplitste rar, en dat doet mijn virusscanner niet. Wel in non-opgesplitste compressie files. En anders kan het daarna ook nog eens in een iso zitten, en dat heeft dan alsnog geen zin. Je zal het dus eerst moeten mounten en daarna handmatig scannen.

EDIT: Ik heb Mc Afee Enterprise 8.0

[ Voor 3% gewijzigd door Roani52 op 04-08-2008 20:02 ]

*Handtekening*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => BV

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Eim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-11 11:58

Eim

Anti Vir scant altijd onmiddelijk, en het is gratis :)
Pagina: 1