Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 11:27
Hey mensen,

Het topic zegt eigenlijk al genoeg, maar ben opzoek na de Zen Media Explorer voor Windows 64bit. Heb nu een mooie 4GB Creative zen.. en op mijn Laptop installeert ie alles perfect qua software (gewoon XP).. Echter op mijn gewone pc waar dus XP 64bit op staat.. geeft ie aan dat de software niet compatible is. Nu heb ik de Creative site al afgezocht en kan alleen maar de Zencast vinden.. Iemand dit probleem ook gehad en kan mij misschien verder helpen!?

Alvast bedankt!

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrsikken
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-03 20:34
Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil liever niet windows mediaplayer gebruiken om bestanden op mijn player te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tivaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2008
Inderdaad, ik kan ook geen andere manier vinden om video/fotos erop te zetten, weet iemand hoe dit kan zonder de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 11:47

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

tivaro schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:50:
Inderdaad, ik kan ook geen andere manier vinden om video/fotos erop te zetten, weet iemand hoe dit kan zonder de software?
Is er geen Firmware update beschikbaar, destijds toen ik een Creative Zen Xtra 30GB bezat kwam er een Firmware uit die PlayForSure ondersteunde, dit was een toevoeging waardoor hij standaard werd herkend in deze computer en dus via daar ook te vullen was.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic