DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER
[ Voor 93% gewijzigd door Ruudjah op 02-12-2009 00:20 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Toch staat het in de FAQ: De werking van de forumsoftware in het kort #FS_read-replyWouter schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:42:
/\ dat is me nu werkelijk in al die jaren nog nooit opgevallen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
☻/
/▌
/ \
Bij sommige topics zou dat wellicht handig zijn, maar bij de meeste discussies is het totaal niet belangrijk/interessant om te weten wie de topicstarter wasbeany schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:44:
Iets duidelijker(de header van de post een ander kleurtje of zo zoals bij je eigen posts) zou inderdaad net wat duidelijker zijn.
Mocht je alleen reacites van TS hebben, dan kun je toch in de zoekveld de naam van TS opgeven.Erkens schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:45:
[...]
Bij sommige topics zou dat wellicht handig zijn, maar bij de meeste discussies is het totaal niet belangrijk/interessant om te weten wie de topicstarter was
Verwijderd
Werkt dat dan?Silver7 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:56:
Mocht je alleen reacites van TS hebben, dan kun je toch in de zoekveld de naam van TS opgeven.
als je dat bij ieder topic wil doen kun je wel full-time lurker worden.Silver7 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:56:
[...]
Mocht je alleen reacites van TS hebben, dan kun je toch in de zoekveld de naam van TS opgeven.
Verwijderd
Fijne functionaliteit, maar hoe doe ik dit (makkelijk)? Gewoon de quicksearch met username als zoekterm gebruiken doet dit niet.
☻/
/▌
/ \
Moet je in het dropdown menu kiezen voor "Dit topic (poster)"Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:41:
[...]
Fijne functionaliteit, maar hoe doe ik dit (makkelijk)? Gewoon de quicksearch met username als zoekterm gebruiken doet dit niet.
Verwijderd
Typisch gevalletje 'duh'.Erkens schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:42:
Moet je in het dropdown menu kiezen voor "Dit topic (poster)"
☻/
/▌
/ \
ik zou hem wel gebruiken, zeker in topics die nog gewoon 'ontopic' zijn (dus over de eerste post gaan).Kixtart schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:07:
Ik denk dat ze met een kleurtje vooral bedoelen zoals je ook bij je eigen posts aan kan zetten via de voorkeuren (voorkeuren -> Eigen berichten highlighten?). Op die manier veranderd er niks aan de nick wat volgens mij niet echt wenselijk is.
Als die optie er zou zijn zou ik hem niet snel gebruiken denk ik i.v.m. onnodig opvallen van de TS (mijn mening dus)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
1
2
3
4
5
6
7
8
| var allImages = document.getElementsByTagName("IMG"); for (i = 0; i < allImages.length; i++) { if (allImages[i].title.search(/Topicstarter/) != -1) { allImages[i].parentNode.parentNode.parentNode.style.backgroundColor = "#FFC0CB"; } } |
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Zeker omdat er volgens mij meerdere topics zijn met dit idee/verzoek/vraag. Blijkbaar is er een bepaalde groep die dit wil, dus kan het interessant zijn om er naar te gaan kijken.moto-moi schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:53:
Ach, het kan wel een aardige pref zijn voor het forum
Thq You!TRON schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:58:
Je zou zelf een scriptje kunnen maken en deze met behulp van bijvoorbeeld GreaseMonkey uit laten voeren op elk topic.
M'n JavaScript-skills zijn niet meer optimaal, maar hieronder heb ik een bruikbare code in elkaar gezet.
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 var allImages = document.getElementsByTagName("IMG"); for (i = 0; i < allImages.length; i++) { if (allImages[i].title.search(/Topicstarter/) != -1) { allImages[i].parentNode.parentNode.parentNode.style.backgroundColor = "#FFC0CB"; } }
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dat is onuitvoerbaar want dat zou betekenen dat we voor het weergeven van 1 pagina berichten toch alle overige berichten moeten ophalen om de volgende post van de topicstarter en de pagina waarop deze staat te bepalen.Maverick schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:58:
Wat mij in dit licht veel handiger lijkt is een knop met navigatie. Wat je namelijk vaak wilt is snel de volgende post van de TS vinden. Als je nu het [afbeelding] clickable maakt bij de TS en dat als je erop klikt bij een post van hem dat je dan naar de volgende post van deze persoon in het topic springt. (evt kan dit natuurlijk voor alle users gelden, het plaatje wordt nu niet voor iets anders gebruikt (kwa klikken).
Intentionally left blank
Das jammer. maar kun je niet gewoon als de ts post zijn vorige post de link meegeven voor bij dat plaatje? (dit soort links: Maverick in "[Feat] TS ander kleurtje" )crisp schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:24:
[...]
Dat is onuitvoerbaar want dat zou betekenen dat we voor het weergeven van 1 pagina berichten toch alle overige berichten moeten ophalen om de volgende post van de topicstarter en de pagina waarop deze staat te bepalen.
Nee, dat kan niet 'gewoon' want dan zou die informatie extra opgeslagen moeten worden bij de nieuwe post van de betreffende gebruiker. In de eerste plaats betekent dat dus een uitbreiding van de messages-tabel en extra code bij het plaatsen van berichten. Maar dan ben je er nog niet, want dat heeft ook vergaande consequenties voor de logica bij het splitsen van topics, verwijderen van berichten, etcetera etcetera.Maverick schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:31:
[...]
Das jammer. maar kun je niet gewoon als de ts post zijn vorige post de link meegeven voor bij dat plaatje? (dit soort links: Maverick in "[Feat] TS ander kleurtje" )
[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 06-08-2008 22:07 ]
Intentionally left blank
[ Voor 56% gewijzigd door crisp op 06-08-2008 23:20 ]
Intentionally left blank
Er zijn al twee manieren momenteel waaraan je een TS kan herkennen, denk je echt dat het toevoegen van een extra kenmerk bestaande uit twee letters _nog_ meer duidelijkheid kunnen geven? * Erkens denkt van nietMegaflix schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:30:
Is het misschien handig om (TS) achter de naam te zetten in plaats daarvan misschien? Dan wordt het in ieder geval geen kerstboom en de afkorting TS is redelijk ingeburgerd.
* RetroTycoon denkt dat het de eerste 2 dagen na aanmelding onbekend is, maar dat men daarna gaat zoeken, omdat het zoveel wordt gebruikt.Erkens schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:34:
[...]
Er zijn al twee manieren momenteel waaraan je een TS kan herkennen, denk je echt dat het toevoegen van een extra kenmerk bestaande uit twee letters _nog_ meer duidelijkheid kunnen geven? * Erkens denkt van niet
Overigens, of de afkorting TS redelijk ingeburgerd is: ik denk het niet :)
offtopic:
Hmm, ik denk te veel
[ Voor 4% gewijzigd door RetroTycoon op 07-08-2008 07:51 ]
Dat laatste is geen visueel kenmerk bij een post van TS. Twee manieren dus. Je kan als je deze 2 kenmerken weet dus al direct (zonder scrollen/zoeken) zien of een post van de TS is, dus biedt het toevoegen van een afkorting geen extra waarde.Megaflix schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:47:
Mwa, het zijn maar ideeënMaar er zijn meer dan 2 manieren toch? Dat pijltje voor de naam is rood, het oranje pijltje bij dat hoofdje waar je kan zien of iemand online is en je kunt bij de quicksearch de topicstarter op "Dit topic (poster)" zetten.
{signature}
Dan kan ik er ook niets meer meeRuudjah schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:38:
DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq