Moederbord Grafische Kaart Combo

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

• spannow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-02 20:15
Hey tweakers.

Ik ben zelf geen tweaker (zoals je kunt zien aan me onderstaande vraag :D ), maar wel een tweaker fan.

Ik wil een nieuw moederbord halen. En ik zat te denken aan deze
Gigabyte GA-P35-DS3L

Hierin wil ik de volgende grafische kaart steken
MSI N9600GT-T2D512 PCIX 512MB

Maar ik zie bij het moederbord PCIe16x staan en de grafische kaart heeft PCIe 2.0 16x staan.
Betekend dit dat deze combinatie niet mogelijk is of kan deze kaart wel op volledige snelheid draaien op dit moederbord?

Verder vroeg ik mij af of ik dan RTS spellen van dit moment een beetje lekker kan spelen . (denk aan C&C3, RedAlert3 (soon), en supreme commander)

Ik heb een
Antec Sonata III met 500 Watt voeding
Intel Core 2 Duo E6400 2.13 Ghz 2 MB L2-cache
2 GB geheugen

Iedereen alvast super bedankt voor de reacties. _/-\o_

Greets
Spannow

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:30
Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?:
Sinds kort verschijnen PCIe 2.0 kaarten op de markt. PCIe 2.0 belooft hogere bandbreedtes voor de PCIe bus (al wordt de bandbreedte van 1.x nog lang niet volledig benut). Helaas zijn PCIe 2.0 kaarten niet compatibel met PCIe 1.0a moederborden. Omgekeerd kunnen er ook problemen zijn met PCIe 1.0a kaarten met PCIe 2.0 borden. PCIe 1.1 kaarten en borden zijn universeel en kunnen alles. Een lijst met PCIe versies van moederbordchipsets kun je hier vinden. PCIe versie van videokaarten zou als het goed is in de specs van de fabrikant moeten staan. Staat het daar niet, kijk dan bij de site van de GPU-bakker, of in een goede review van de kaart of chip.
De Gigabyte GA-P35-DS3L heeft PCIe 1.1 als ik me niet vergis, dus geen probleem :) Wel zelf even nazoeken (zie specs)
Verder vroeg ik mij af of ik dan RTS spellen van dit moment een beetje lekker kan spelen . (denk aan C&C3, RedAlert3 (soon), en supreme commander)
Systemchecks (is dit systeem goed?) zijn verder niet (meer) toegestaan op GoT, dus gelieve hier niet verder op in te gaan ;) Bekijk gewoon de systeemeisen :)

Groeten hoeft ook niet, zie algemene FAQ. Dat doen we namelijk standaard ;)

Laatste edit :P : Welkom op GoT >:)

[ Voor 130% gewijzigd door asfaloth_arwen op 31-07-2008 15:28 ]

Specs

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

spannow schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:14:
Hey tweakers.

Ik ben zelf geen tweaker (zoals je kunt zien aan me onderstaande vraag :D ), maar wel een tweaker fan.
Je hoeft geen tweaker te zijn om de FAQ en Policy van PMG te lezen voordat je je topic opent. Als je dat had gedaan dat had je gezien dat je topic not-done is. Vandaar dat deze ook dicht gaat.

Er is op t.net zoveel info te vinden over mobo's etc. dat we vinden dat je daaruit prima zelf een keus kan maken.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.