Ik weet niet zo goed waar ik dit moet gaan posten, dus doe het maar hier, als het in een apart topic beter is, merk ik dat vanzelf wel.
Ik heb onlangs mijn iPod Touch 2G geupgrade naar firmware 3.1.2 (en met blackra1n hem gejailbreakt).
Het probleem is echter, dat ik sindsdien niet meer muziek op mijn iPod kan zetten via WinAMP, tesamen met de ml_ipod plugin.

WinAMP zet de bestanden wel op de iPod overigens, maar als ik vervolgens kijk (na sluiten van WinAMP ivm synchronisatie) op mijn iPod, dan zegt mijn iPod dat ie leeg is.
Ik ben nu dus op zoek naar een alternatief, want iTunes is op Windows erg traag en zet ook nog eens de bestanden niet goed op mijn iPod. iTunes wil om een album goed op de iPod te zetten ook dat (iig) de artiestnaam bij elk liedje overeen komt. Echter gaat dat wat scheef met een CD die verschillende artiesten heeft.
Hopelijk kunnen jullie me helpen, heb al verschillende alternatieven geprobeerd. Met iPhonebrowser (waarmee ik las dat het zou moeten kunnen) werkt het niet en doubleTwist heeft geen album art (en indexeerd ook baggertraag). CopyTrans kon trouwens mijn iPod al helemaal niet vinden.
Iemand van jullie die nog een goed alternatief weet? Het liefst wil ik snel en licht gewicht. Albumart is zeker een pre voor mij en hij moet uiteraard mijn iPod Touch 2G 16GB (3.1.2) ondersteunen. Het mooiste zou zijn als hij zou werken zoals WinAMP, muziek op iPod zetten en gelijk de coverart mee sturen, met iTunes heb ik vaak dat hij de albumcover niet kan vinden, terwijl ik gewoon een front.jpg en / of folder.jpg heb op de schijf.
EDIT:
Ben weer stapje verder (gelukkig!) Ik gebruik nu (weer) CopyTrans Manager, hiermee krijg ik muziek er op en kan ik weer verwijderen e.d. coverart lukt nog niet helemaal, ondanks dat ik heb aangeven welk bestand er voor de coverart gebruikt moet worden. Iemand een idee? Alleen gaat deze niet mee met coverart. Ook albums met verschillende artiesten worden aangemerkt als een andere CD, wat WinAMP tenminste niet deed.
Hopeloos dit...
Het word gewoon hoog tijd dat ml_ipod voor WinAMP een update krijgt!
[
Voor 30% gewijzigd door
CH4OS op 08-11-2009 01:57
]