Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 16:38
Taenadar schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:36:
Lockdown doet precies wat je wilt
Erg bedankt, werkt nu perfect! Toch nog 2 vragen.

1. Als ik de camera applicatie niet lock, dan kun je toch nog in de filmrol komen zonder code. (foto is wel gelocked, idee om dit op te lossen?)

2. Hoe heet de sms applicatie onder lockdown? Heel de lijst afgegaan, maar niet kunnen vinden. Mobile sms, sms message..?
((gevonden; text messages))

Bedankt :)

[ Voor 51% gewijzigd door Appo op 25-10-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:54

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hoe heet de voice recorder app onder lockdown?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 22:35
Tijgert schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:42:
Hoe heet de voice recorder app onder lockdown?
VoiceMemos

In SBSettings onder more --> poof!, staan de "systeemnamen", maar dan mét icoontje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Geniaal...

Heeft iemand al wat gevonden op het gebrek aan een Call Recorder?
Ik ga zo proberen of de Voicememo in de achtergrond te laten lopen met backgrounder en dan zelf bellen gaat werken...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Ik heb nog een redelijke specifieke google zoektocht langs de bekende/gerespecteerde sites gedaan. Er blijkt een mogelijkheid te zijn, maar die is vrij duur 10$ per 60 minuten.

En er is een mogelijkheid als je in israel woont, maar daar heb je dus niks aan. Laat even weten of het iets is met die voicerecorder app, is wel een interessant idee. Maar ik geef je weinig hoop dat die ook de inkomende stem opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Je zal dan de speakerphone aan moeten zetten want die blehrt naast de microfoon, dan *kan* het werken.
'Helaas' zit ik even in Cancun en is bellen wat duur, dus ik moet even wachten :)

Ander vraagje: De kalender in de iPhone zuigt want er zit geen alarm/reminder op. Is daar nog een leuk alternatief voor? Liefst een die de functie van de built kalender augmenteerd daar andere apps die ik gebruik weer wel met de kalender werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56
Jawel toch, zit gewoon een optie melding op.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Yep zit er gewoon op.

LockInfo is vanaf nu een betaalde cydia app, je moet $5(!!) betalen om onder de 30 dagen trial uit te komen. Dus als je dat niet wilt moet je niet updaten naar 1.0.110, ik zit rustig op 1.0.107.

Zeker als je matte/gruppled gebruikt zijn de updates na 1.0.105 nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Oh? Heb hem al een paar keer ingesteld maar kreeg geen piep van dat ding... ga er wel nog eens mee stoeien.

Enne: lockinfo kan ik nergens vinden op Cydia... wat is het trouwens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVisitoR
  • Laatst online: 23-07-2021

TheVisitoR

Holly it is......

Vanx schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:48:
Yep zit er gewoon op.

LockInfo is vanaf nu een betaalde cydia app, je moet $5(!!) betalen om onder de 30 dagen trial uit te komen. Dus als je dat niet wilt moet je niet updaten naar 1.0.110, ik zit rustig op 1.0.107.

Zeker als je matte/gruppled gebruikt zijn de updates na 1.0.105 nutteloos.
Daar kwam ik gisteren ook ineens (te laat) achter! ;(

Zag bij het Cydia Icoontje dat er een update klaar stond. Dus updaten maar dacht ik.

Weet iemand of je die update meldingen kunt uitzetten
EN of ik een oudere versie kan installeren van LockInfo ?

Vind het best handig die info op je lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Oudere versies worden niet verstrekt door die david. Maar ik denk dat meer mensen dit probleem hebben en er vast wel iemand een oude versie online zet. Die david heeft helemaal niet gezegd dat er ineens een trial in kwam, vind dit een beetje geniepige actie. Ik had puur geluk dat ik eerst zijn forum bekeek en daar wat posts zag over trial. Toen dus maar even niet geupdate :)

Ik zal m hier posten als ik er een vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Is Lockinfo iets anders als Intelliscreen?

Voor onderstaande bericht dan excuses dat ik hem er niet bij dit bericht bijvoegde. Gebeurt me dat vaak? Nee dus, iedereen maakt wel eens een foutje.

Verder heb ik ruim een half uur geGoogled met allerlei search strings en kwam er geen nuttig antwoord uit waar IK wat mee kon. Ik wil het niet eerst converteren, ik wil het niet eerst naar mezelf mailen, ik wil ala Vlan4iPhone naar de folder browsen en de file openen. Een programma wat dat kan kan ik dus nergens vinden, Cydia niet, Rockapps niet, Google niet. Ook vanuit de iPhone zelf kan ik nergens files openen terwijl de reader capability er nota bene WEL in zit...

De vraag blijft dus staan...

[ Voor 88% gewijzigd door Tijgert op 02-11-2009 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nieuw vraagje:

Attachments in mijn emails kan ik openen, pdf's, pps'en. Maar nu heb ik wat pdf's en pps'en op mijn iPhone gezet, maar ik weet niet hoe ik die moet openen zonder daarvoor extra software voor te installeren.
De iPhone kent de formaten... hoe doe ik het dan?

Deze vraag had ook bij de vorige post gekund middels de edit knop Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif. Verder verwachten we op GoT wat eigen inzet, dus laat dat ook zien. Je bent nu wel erg makkelijk bezig, door hier al je vragen maar te plaatsen en te wachten totdat iemand ze beantwoord. Probeer zelf ook eens het antwoord te vinden...

[ Voor 40% gewijzigd door Hoedje op 01-11-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 03:36

fstieger99

www.Isaia.it

Een aanrader is 3g Unrestricted, deze heft de 3g restrictie op voor Skype,. verder laat dit programma de iphone denken dat hij op wifi zit en dus laat hij via Youtube en mxtube enkel de HQ versies.
Je kan de 3g restrictie instellen op elke app die er gebruik van maakt via een soort menu

Let op enkel voor mensen met fair use datalimiet of geen datalimiet

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
En het is een betaalde cydia app...

Ik blijf het een beetje onnatuurlijk vinden om te moeten betalen voor jailbreaksoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 03:36

fstieger99

www.Isaia.it

Ik vind dat je daar deels gelijk in hebt, echter ik vind dat mensen die moeite doen om zoiets te maken ook wel beloond mogen worden, ik kan het zelf niet namelijk, maar het bezorgt me een hoop gemak.

Mijn lijst van geinstalleerde Apps:
  • Categories
  • Backgrounder
  • Ilock
  • SB settings
  • Winterboard
  • Terminal
  • PDA net
  • MIM
  • Iprotect
  • Ireminder
  • MX tube
  • Imobilecineme = flash enabled in browser

[ Voor 6% gewijzigd door fstieger99 op 04-11-2009 13:14 ]

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet gaan posten, dus doe het maar hier, als het in een apart topic beter is, merk ik dat vanzelf wel.

Ik heb onlangs mijn iPod Touch 2G geupgrade naar firmware 3.1.2 (en met blackra1n hem gejailbreakt).
Het probleem is echter, dat ik sindsdien niet meer muziek op mijn iPod kan zetten via WinAMP, tesamen met de ml_ipod plugin. :( WinAMP zet de bestanden wel op de iPod overigens, maar als ik vervolgens kijk (na sluiten van WinAMP ivm synchronisatie) op mijn iPod, dan zegt mijn iPod dat ie leeg is. :(

Ik ben nu dus op zoek naar een alternatief, want iTunes is op Windows erg traag en zet ook nog eens de bestanden niet goed op mijn iPod. iTunes wil om een album goed op de iPod te zetten ook dat (iig) de artiestnaam bij elk liedje overeen komt. Echter gaat dat wat scheef met een CD die verschillende artiesten heeft.

Hopelijk kunnen jullie me helpen, heb al verschillende alternatieven geprobeerd. Met iPhonebrowser (waarmee ik las dat het zou moeten kunnen) werkt het niet en doubleTwist heeft geen album art (en indexeerd ook baggertraag). CopyTrans kon trouwens mijn iPod al helemaal niet vinden.

Iemand van jullie die nog een goed alternatief weet? Het liefst wil ik snel en licht gewicht. Albumart is zeker een pre voor mij en hij moet uiteraard mijn iPod Touch 2G 16GB (3.1.2) ondersteunen. Het mooiste zou zijn als hij zou werken zoals WinAMP, muziek op iPod zetten en gelijk de coverart mee sturen, met iTunes heb ik vaak dat hij de albumcover niet kan vinden, terwijl ik gewoon een front.jpg en / of folder.jpg heb op de schijf.

EDIT:
Ben weer stapje verder (gelukkig!) Ik gebruik nu (weer) CopyTrans Manager, hiermee krijg ik muziek er op en kan ik weer verwijderen e.d. coverart lukt nog niet helemaal, ondanks dat ik heb aangeven welk bestand er voor de coverart gebruikt moet worden. Iemand een idee? Alleen gaat deze niet mee met coverart. Ook albums met verschillende artiesten worden aangemerkt als een andere CD, wat WinAMP tenminste niet deed.

Hopeloos dit... :N

Het word gewoon hoog tijd dat ml_ipod voor WinAMP een update krijgt!

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 08-11-2009 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

GJtje schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:11:
Ik ben nu dus op zoek naar een alternatief, want iTunes is op Windows erg traag en zet ook nog eens de bestanden niet goed op mijn iPod. iTunes wil om een album goed op de iPod te zetten ook dat (iig) de artiestnaam bij elk liedje overeen komt. Echter gaat dat wat scheef met een CD die verschillende artiesten heeft.
Misschien offtopic, maar je hoeft bij een album alleen te zorgen dat de album naam overeenkomt hoor? Heb zoveel OST's en compilatiecd's. Gaat helemaal goed.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nitai schreef op zondag 08 november 2009 @ 09:04:
Misschien offtopic, maar je hoeft bij een album alleen te zorgen dat de album naam overeenkomt hoor? Heb zoveel OST's en compilatiecd's. Gaat helemaal goed.
Dan zou ik graag willen weten welke instellingen je hebt, want zelfs iTunes bakt er hier een zooitje van met dergelijke CD's.

Ik ben trouwens ook weer wat applicaties verder voor mijn probleem. Songbird vind om de een of andere reden mijn iPod niet, al zegt het wel iPod's met 3.1.x te ondersteunen, Foobar2000 ben ik nu aan het proberen, al krijg ik de benodigde MobileDeviceSign library niet geïnstalleerd (en zie ik hem dus niet in services.msc).

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 08-11-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Ik heb heel cydia afgezocht, maar ik kan het nergens vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een applicatie die het lockscreen van de iPhone continu laat aanstaan, wanneer die gedocked is op me bureau. Er is wel 1 app die het beeld max. 60 seconden aan kan laten. Daar heb ik vrijwel niets aan. Iemand suggesties?

[ Voor 5% gewijzigd door rvd50 op 09-11-2009 14:23 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Een paar dagen geleden heb ik IntelliScreen geinstalleerd op m'n iPhone.
Een ideaal programma, alleen de klok werkt niet.. en dat is irritant.

In de instellingen kan ik niets vinden over het weergeven van de klok, dus ik snap niet waar het aan ligt.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56
GJtje schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:33:
[...]
Dan zou ik graag willen weten welke instellingen je hebt, want zelfs iTunes bakt er hier een zooitje van met dergelijke CD's.

Ik ben trouwens ook weer wat applicaties verder voor mijn probleem. Songbird vind om de een of andere reden mijn iPod niet, al zegt het wel iPod's met 3.1.x te ondersteunen, Foobar2000 ben ik nu aan het proberen, al krijg ik de benodigde MobileDeviceSign library niet geïnstalleerd (en zie ik hem dus niet in services.msc).
Volgens mij vul je het zo ong in bij ID3v2

Title = artiest en titel
Artist = Various
Album Artist = Various Artist

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

GJtje schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:33:
[...]

Instellingen? Is gewoon de werking van iTunes. Hier twee plaatjes ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9hyXFz2mWGnw9tKQ0l4Yl7Fp/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UAByf1fnlzud1xFBRhmd2FLR/full.png

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 17-11-2009 23:29 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
hmm na blackrain1 installatie en cydia ben ik opeens alles kwijt kwa iphone snelkoppeling.. telefoon/oinsteellingen zo'n beetje mn hele eerste screen is leeg en ook cydia nergens te vinden.. iemand een oplossing hiervoor ?

Edit nvm na installatie van rock stond alles weer op zn plek..

[ Voor 12% gewijzigd door AjDuLion op 22-11-2009 07:29 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Ik ben op zoek naar een aantal apps en geen idee of deze via Cydia / Rock te verkrijgen zijn :
  • Bluetooth selectie via SBsettings. Als ik BT aanzet wil ik graag een overzicht van welke BT devices ik kan connecten en niet elke keer in het settings menu te hoeven gaan
  • Homescreen : is er een minder resource-hungry variant op Intelliscreen ? Ik heb 'm en heb het gevoel dat mijn 3G er nogal traag van word. In principe wil ik alleen zien wat voor agenda ik heb
  • BiteSMS : is hier een gratis variant van ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Vanx schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:31:
Ik kijk al uit naar dit: http://blog.media-phone.c...02178/smartscreen-gallery

Eindelijk een app die op een makkelijke, mooie, efficiënte manier je lockscreen gebruikt.
zelf ben ik meer fan van lockscreen (beetje met o.a. javascript spelen om hem aan te passen)

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/359xxcx.jpg
(let niet op de foto'kwaliteiten')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
randje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:00:
[...]

zelf ben ik meer fan van lockscreen (beetje met o.a. javascript spelen om hem aan te passen)

[afbeelding]
Waar kan ik deze vinden ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 10:05
Ik zou graag wat info over SHH willen... In SBsettings onder Set Toggles heb je de mogelijkheid om SHH in en uit te schakelen. Nu is het zo dat ik GEEN Open SHH of dergelijke heb geinstalleerd en ben dat voorlopig ook niet van plan. Ben natuurlijk eerst zelf opzoek gegaan naar waar SHH voor staat en begrijp het ook redelijk, maar ben helaas niet technie genoeg om de verbanden te zien, vandaar onderstaande vragen:

1. Moet ik toch nog de Wachtwoord veranderen?
2. Heeft het nut om SHH aan te houden in SBsettings, als ik toch niet van plan ben om het bewust te gebruiken? (maken bepaalde apps hier gebruik van ofzo?)

Nog iets anders, Cycorder sluit zich bij het openen direct zelf af hoor dat zo?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 08:35

Elwood Blues

87167191

Met de SSH Toggle in SBSettings zet je SSH aan en uit. Als je OpenSSH niet geïnstalleerd hebt, doet die toggle in de praktijk dus niks. Je root-wachtwoord is niet noodzakelijk, maar kan ook zeker geen kwaad. Het kan namelijk gebeuren dat OpenSSH met een ander package wordt geïnstalleerd zonder dat jij het doorhebt, en dan ben je ineens kwetsbaar voor inbraak. Met de toggle in SBSettings vang je dit niet 100% betrouwbaar af, het gebeurt mij nog wel eens dat SSH na een reboot ineens aan staat terwijl ie daarvoor uit stond.

Mijn advies: verander voor de zekerheid je root-wachwoord, dan hoef je je nergens druk om te maken.

Cycorder ken ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Elwood Blues op 05-12-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:54
randje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:00:
[...]

[afbeelding]
Zou je ons kunnen vertellen waar je deze vandaan hebt?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Spam schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:19:

• BiteSMS : is hier een gratis variant van ?
[/list]
Zoiets zoek ik ook, ik gebruikte BiteSMS alleen voor de smileys, na een maand moet je gaan betalen dus uninstalled. Vervolgens Emoji geprobeerd maar die smileys zijn niet zichtbaar op niet iPhones.

Gewoon een simpele add smiley :) optie dus, eentje die net als BiteSMS smileys gebruikt die zichtbaar zijn voor niet iPhones.

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Anoniem: 296829

Ik zoek iets om het netwerk verbinding verloren te verbergen iemand een idee?

• Vanx
posttoast schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:34:
[...]

Zou je ons kunnen vertellen waar je deze vandaan hebt?
Dat is LockScreen Info, staat gewoon in Cydia, in de ModMyI repo. Kost geloof ik $5.

Die BiteSMS emoticons heb ik ook niet ergens anders terug kunnen vinden... Ik gebruik nu maar SMS-helper zodat ik in ieder geval het aantal tekens kan zien. Emoji is ook iets heel anders, dat zijn echte plaatjes. De emoticons van bitesms zijn gewoon "omgezet" van tekstcode naar een emoticon. Zoals GoT ook doet :)
Ik zoek iets om het netwerk verbinding verloren te verbergen iemand een idee?
Je bedoelt het pop-up berichtje? Dan moet je is kijken naar pop-up blocker. Ik weet niet zeker of die al op modmyi repo staat. Anders waarschijnlijk die van david ashman. Google op Stimpy5050 en "pop up blocker" dan zou je er wel uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:54
Ik wil LockScreen Info wel kopen voor die € 5, maar hoe zit het als ik mijn iPhone reset en opnieuw installeer. Weet Cydia dan nog dat ik hem al gekocht heb? En zo ja: hoe weet Cydia dat?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
En hier verder [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia #2 :Y)

Hier dus [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hoedje op 24-12-2009 00:34 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic gaat over de applicaties die geïnstalleerd kunnen worden via Cydia en de Installer na het jailbreaken. Het jailbreaken zelf wordt besproken in: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken.