Hmmmm GoT + T.net plat... nu weer online... dus ik wil inloggen... drYddi bestaat niet! Ehhh guys... what?

Maar goed... alles weg! Damn
Ter zake:
Mij was dus een paar weken geleden een nieuwe monitor beloofd. Ten eerst zou ik binnen een week teruggebeld worden. Niet dus.

Mail naar IIYAMA => Antwoord van Arnoud... U wordt door het NGP gebeld. Niet dus.

(het standaardverhaal)
Ik naar Arnoud gebeld. Toen kwam het volgende. Het NGP heeft u meerdere malen proberen te bereiken!

Nou als ik op m'n 3310 gebeld wordt zie ik wie er belt en kan ik dus terugbellen. Daarnaast zouden ook naar mijn ouders hebben gebeld... bij ons is er bijna altijd wel iemand thuis. Dus vind ik dat een beetje moeilijk om te geloven. Maar goed. Het NGP zou bellen.
Dus ik d8 laten we de rollen eens omdraaien.

Dinsdagmiddag naar het NGP gebeld. Ik moest meneer Giesbers daar hebben. Die was er niet meer. Woensdagmorgen gebeld. Meneer Giesbers is er vanaf 1 uur weer. Ik donderdagmorgen gebeld. Blijkt dat ik niet meneer Giesbers moet hebben maar EC Chain.
EC Chain: Naam Postcode Woonplaats... Wanneer kunnen we langkomen?
Dus ik zeg kan dat morgen? Ja hoor dat kan! Dan bellen we morgenvroeg even hoe laat we ongeveer komen...

(dat noem ik service!)
En ja hoor... vrijdagmiddag is er bij mij een "nieuwe" VMPro 451 afgeleverd...

(ik zeg "nieuwe"... ik ben niet 100% overtuigd dat ie nieuw is... maar hij ruikt wel nieuw als ik m'n kamer binnen kom... accepted)
De dansende letters zijn weg!

De vage hoek rechts-onder is weg!

Hij ziet er een stuk scherper uit!
Vlakke monitoren van IIYAMA zijn gewoon uit plakjes opgebouwd blijkt wel weer.

Dat is dus niet veranderd.
Had ik hem maar eerst ergens moeten bezichtigen voordat ik hem kocht.
En we hebben wat nieuws... ja hoor... een brakke video 1/2 knop... ding is verrot. Niet iets waarvoor ik hem op laat halen maar wel als het blijkt dat ie niet werkt (aangezien ik binnen nu en 2 weken een 2e pc heb

).
Over de hoeken doe ik nog geen uitspraken. Daar heb ik hem nog niet lang genoeg voor.
Op het moment ben ik tevreden, maar heel erg teleurgesteld door de -ik geloof dat ze het nog steeds zo noemen-

service van IIYAMA.
ps. Wat ik wel weet is dat IIYAMA dit leest! Toen ik deze week belde zei die gast: Dus jij bent die drYddi!
(uitgesproken als dokter ijdie... it's IDDY maar dan andersom)