Op donderdag 20 december 2001 16:58 schreef KerStens het volgende:
ik ben deze reply gemaakt n.a.v. het idee van syserr in de topic "IIyama Pro 451 probleem" een registratie te maken.
mijn vraag is dan ook aan iedereen die een IIyama Pro 451 (A902MT) heeft om effe te kijken wanneer zijn of haar monitor is gemaakt. het staat achter op de monitor en er zijn ook proggies zoals Powerstrip waarmee je het tot op de week nauwkeurig kunt bepalen.
Dan kunnen we eens kijken of daar idd een lijn in zit zodat we dit collectief, voor de mensen die willen, bij Iiyama kunnen aankaarten
Lijkt me een heel goed idee om zo'n database te maken. Mijn monitor heeft ook nog steeds problemen...
Belangrijke gegevens voor de database zijn:
Model (Pro451, Pro453, etc), Serienummer, Productiedatum, Waar het is aangeschaft en hoe ze daar met problemen omgaan, Omschrijving van de klachten (zo uitgebreid mogelijk), Of de monitor al naar Teleplan is geweest, Of deze reparatie enige verbetering heeft gebracht, Hoe vaak de monitor al weg is geweest, Of de monitor naar Iiyama zelf is geweest, Of reparatie door Iiyama verbetering heeft gebracht, Hoe lang de reparatie heeft geduurd, Wat voor monitor er te leen is aangeboden, etc...
Kortom, genoeg info om te verzamelen om een goed beeld te krijgen. Als het er komt dan zal ik het zeker invullen. Het makkelijkste is natuurlijk een online database, zodat het makkelijk ingevuld kan worden. Een samenvatting zou te raadplegen moeten zijn.
Misschien kan Tweakers.net iets opzetten of daarbij helpen?