Verwijderd

Topicstarter
Hée mensen van Tweakers en beste forumleden ,

Ik heb dringend een nieuwe camcorder nodig want ik en een hele filmcrew zijn bezig met een independent film en één van onze camera's is in het midden van het schieten doodgegaan ( Canon XM1)

Nu heb ik maar maximaal 225 euro voor een nieuwe camcorder en ik heb al heel wat site's afgezocht maar ik kan niks goeds vinden van deze prijsklasse. Ik vroeg me af of één van jullie me konden helpen ; want we hebben dringend een nieuwe camera nodig.

Het liefst een camcorder die loopt op mini dv's of HDD , DVD mag ook wel ; maar liever die andere 2 . " In iedergeval geen 8mm of VHS. D'r moet een manual focus ring op zitten en ja gewoon een scherpe camera ( het liefst boven de 0,8 megapixel) . Verder aansluiting voor een externe microfoon en output voor een headset ". Het maakt verder niet uit of het een 2e handse of een nieuwe is.

Maar kortgezegd gewoon een hele goeie camera ( Het liefst een professionale met veel opties , maar hoeft niet ) rond de 225 euro.

Ik zou het erg waarderen als iemand mij hierbij kan helpen , en verder komt je naam dan ook in de eindcredits van onze independent film ; niet dat het erg bijzonder is maar hulp wordt altijd gewaardeerd.

Met vriendelijke groet(en) ,

Véras Fawaz , Balen Productions.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 22:15 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet niet hoe lang je het ding nog nodig hebt, maar anders is huren misschien een optie:?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

www.ibood.com, als je vandaag er nog bij bent voor 0.00 heb je een mooi apparaat

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09-2025
Bij iBOOD heb je het niet morgen of deze week al in huis... Praktijk is vaak anders dan de FAQ op hun site.

[ Voor 28% gewijzigd door Irminsul op 28-07-2008 22:12 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:03
http://www.budgetcam.nl/?catid=6
Prijzen zijn dus dagprijzen.

Voor 225,- haal je geen xm1 of iets in die buurt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Voor 225,- zal je geen nieuwe prof. camera vinden. Vraag naar 2de hands apparatuur hoort thuis in http://tweakers.net/aanbod. Als je toch een nieuwe wilt zul je toch zelf op onderzoek uit moeten gaan. Als je echt specifieke vragen hebt ben je vrij een topic te openen, maar hier gewoon neerzetten "kies voor mij een camera uit" is niet wat we hier op GoT willen zien :). Lees anders even de FAQ's door, die zijn bovenaan de pagina te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.