Toon posts:

hd 4850 s-video hulp nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik kan op geen enkele resolutie via de svideo op mijn hd 4850 beeld krijgen op mijn samsung 88cm flatscreen...

Weet iemand hier meer over, of moet er iets worden aangepast in CCC?

Greetz,
Jamie van der Pijll

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
Offtopic: Waarom verbindt je een 88cm flatscreen met svideo? Heeft je tv geen hdmi, dvi of vga?

Verder denk ik dat je wel wat in ccc moet kloten, maar hiervan ken ik de laatste revisies niet meer. Ik heb zelf overigens ook alleen maar gekut gehad met ATI als het ging om het aansluiten van mijn tv op svideo, dvi/vga wou prima :)

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
nouja, ik wil liever geen 30 euro uitgeven aan hdmi, en vga ook niet... ik heb de svideo al dus wil het eerst graag daarmee doen, het zit er niet voor niks op:P

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:41

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:17:
nouja, ik wil liever geen 30 euro uitgeven aan hdmi, en vga ook niet... ik heb de svideo al dus wil het eerst graag daarmee doen, het zit er niet voor niks op:P
forceer televisie aanzetten in CCC, goede kanaal opzoeken op je tv, eventueel de draad op draadbreuk nameten met een multimeter :)

-_-

Verwijderd

Topicstarter
waarstaan de tv instellingen dan?

En de kabel is goed, getest met andere pc's,
kanaal kan ingesteld, vie het menu kun je ext 1 en ext 2 instellen op de svideo in te schakelen,
maar de svideo is altijd grijs waardoor ik hem niet kon bekijken, het lijkt me dat hij beschikbaar wordt wanneer er signaal is

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar de tv settings staat in Catalyst Control Center???

Verwijderd

Topicstarter
trouwens force tv staat al aan :S

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Display driver 4850 gewist... wat nu?

Een enkel topic is meer dan genoeg. Verder post je ook nog eens meermaals achter elkaar.

Ga aub de GoT Huisregels lezen voor je nogmaals de plank zo misslaat :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.