Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265286

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Salora DVP 7005 twin gekocht, een portable DVD speler voor in de auto met 2 schermen.
Deze werkt goed genoeg voor mij. Maar ik had een vraag. De speler kan ook DiVX filmpes aan. Volgens mij AVI bestanden dus in DIVX formaat / codec.

Ik ga binnenkort met mijn family op vakantie en wil voor de kinderen een DVD branden met daarop meerdere DIVx fims, zodat deze ook gelezen wordt op de speler. De DiVX films zijn gemiddels 700 Mb dus er kunnen er wel wat op een DVD zou je zeggen.

ik heb Nero 7 Premium wat is altijd gebruik om te branden. Ik vroeg me echt af wat ik moet gebruiken als instellingen. Ik heb DVD rom gebruikt en de fimpjes gewoon gebrand, maar deze worden niet gelezen. Ik had een oude DVD liggen met 3 filmpjes waaronder 1 Divx filmpje en deze kon ik wel kiezen. De instellingen van deze oude gebrande DVDR waren <DVD Rom, bestandsformaat CDFS>. Ik kom er niet uit! Wie kan mij helpen?

Mvgr habemi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 05:43

Sprite_tm

Semi-Chinees

Geen idee. Ik weet wel dat je vraag niet elektronica-gerelateerd is, dus ik schop 'm naar het PMD-subforum toe. Hopelijk krijg je daar je antwoord.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bekijk eens de specs van het Divx-bestand wat wel werkt op de dvd. Als je vervoglens ook je andere Divx-files naar dezelfde resolutie, bitrate, codec, enz codeert, zou het moeten werken. Zie ook: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Wat zegt de handleiding trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De handleiding geeft eigenlijk geen informatie.
Ik zal de link met tips en trucs eens bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
trouwens, in het verleden had ik een DVD rom gemaakt met bestandsindeleing CDFS. ik heb geen idee hoe ik het gedaan had, maar 1 DIVX bestandje is dan wel te benaderen. Enig idee hoe je met Nero 7 dit kunt realiseren? Want dan ben ik er wel redelijk uit lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen idee, maar probeer Google eens. Of de handleiding van Nero. Er staat vast wel ergens beschreven hoe je iets in het CDFS-bestandssysteem brandt. Overigens zegt dit niets over het feit of bepaalde Divx'jes wel of niet gaan werken. Maar het zou ook best kunnen dat je files gewoon niet werken omdat je je dvd's in he UDF-bestandssysteem hebt gebrandt en de dvd-speler dit niet slikt.

Zou je overigens de edit-knop willen gebruiken als je wat aan je post toe te voegen hebt? :)
Pagina: 1