Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Link naar volgend artikel stuq?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 17:30

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Hai,

Ik ben een weekje op vakantie geweest, en wilde even het nieuws teruglezen. Ik kwam op deze pagina, en toen ik daar op de link naar het volgende artikel wilde drukken, kwam ik op een pagina van een onbestaand artikel!

Ik ga er van uit dat dit een bug is?

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het artikel nieuws: Van iPhone 3G naar veredelde iPod Touch bestaat niet meer. Waarschijnlijk worden de volgende en vorige links gemaakt bij het aanmaken of updaten van een artikel en is een update voldoende. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Verwijderd

Wel een mooie "bug" trouwens, dat als je de URL kent (wat niet zo moeilijk te raden is) je nog wel de titel van het nieuwsbericht kunt opvragen door hier op het forum de URL in je post te zetten ;)

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 17:30

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
AlainS schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:49:
Het artikel nieuws: Van iPhone 3G naar veredelde iPod Touch bestaat niet meer. Waarschijnlijk worden de volgende en vorige links gemaakt bij het aanmaken of updaten van een artikel en is een update voldoende. :)
Het blijft m.i. een bug :P Sowieso is het natuurlijk handig als het updaten van die links ook gebeurt op het moment dat ze een artikel verwijderen.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Het is een blog: redactieblog: Van iPhone 3G naar veredelde iPod Touch

dit is al een keer eerder aan de orde geweest. Volgens mij is het type van het bericht na plaatsen aangepast.

edit: Verkeerder link in: Wii passeert Xbox 360 in Amerikaanse..

[ Voor 10% gewijzigd door P_de_B op 26-07-2008 18:14 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Jep, daar is toen mee gerommeld in de database. Ik heb het betreffende artikel even geupdate zodat de next/previous links opnieuw gegenereerd worden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.