Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verkeerder link in: Wii passeert Xbox 360 in Amerikaanse..

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 22:49
In het volgende artikel staan links naar andere nieuws items. Alleen de link naar het artikel: nieuws: Toshiba demonstreert zijn Quad Core HD-processor werkt niet.

In dit: nieuws: P2p-next test videodistributie met aangepast bittorrentprotocol artikel staat dezelfde link.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik volg er weinig van. Kun je iets duidelijker zijn en de bewuste passages in de teksten even aanhalen?

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 22:49
Sorry,

Ik bedoel de links onderaan het artikel die wijzen naar een ouder en nieuwer item. Dan werkt de link naar nieuws: Toshiba demonstreert zijn Quad Core HD-processor niet.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hmm, het moet zijn /redactieblogs/54631 in plaats van nieuws/'54631

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dat lijkt me een technisch probleempje, dus een schopje naar Lieve Devvers

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dat kan inderdaad gebeuren als het artikeltype achteraf gewijzigd wordt. Ik zal kijken of ik daar een check voor in kan bouwen in de code.

edit: strange: artikeltype kan achteraf niet meer op een reguliere manier aangepast worden. smells fishy

[ Voor 28% gewijzigd door crisp op 21-07-2008 10:50 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Het Wii artikel opnieuw submitten heeft het euvel gefixed. Blijkbaar is hier ergens gerommeld, ik kan zo op het eerste gezicht geen rare dingen ontdekken in de code dus ik hou het voorlopig op een human error.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.