Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] crasht bij overname poging via remote desktop*

Pagina: 1
Acties:

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:09

ByteDelight

Retro computing is alive!

Topicstarter
Sinds kort crasht (herstart) mijn PC beneden (E6300, GA-P35-DS3, 2GB, 74GB, 400GB, 8800GT, XP MCE2005) wanneer ik die probeer over te nemen vanaf een andere computer (E4300, Conroe1333-D667, 1GB, 80GB, 320GB, XP Pro).

Dit gebeurt 3/5 keer, dus niet altijd.
Nadat de computer beneden herstart is kan ik m meestal wel gewoon overnemen.

Het enige dat ik onlangs gewijzigd heb is mijn router: dit was een Zyxel 2602HW ADSL modem/router met WIFI, maar is vervangen door een Icidu router (van Mycom) omdat we sinds een maand of twee UPC internet hebben.

Ik ben benieuwd of iemand me met dit probleem kan helpen.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Zet automatisch herstarten uit zodat je kan zien waarom hij crasht. Wat de precieze oorzaak is van de crash kan nu niet worden uitgemaakt door je omschrijving.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Zet ook alle opties uit (connecten van printers, removable media, drives, sound en clipboard).. kijken of je dan het probleem nog steeds hebt. Een rotte print driver kan flink wat uithalen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En een rotte Nvidia driver heeft al eerder voor RDP problemen gezorgd ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device