Hallo,
Ik heb vorige week voor een leuke prijs een QX9770 van Ebay gekocht. Hij is vandaag binnen gekomen, dus ik wilde even kijken hoe het precies moest. Ik heb hem toen gelijk maar erin gezet, netjes volgens het boekje.
Maar helaas, nadat ik m'n PC weer had aangesloten en opstartte, kreeg ik geen beeld en de DVD Drives bleven maar vage geluiden maken. Ik besloot om tijdelijk m'n E6600 maar weer terug te zetten.
Nu zit m'n E6600 er weer in, maar de ellende is nog niet afgelopen; Als ik m'n PC aanzet, valt hij na een tijdje weer uit. Dit probleem heb ik al is eerder gehad, toen bleek dat de voeding kapot was.
Kan ik dit probleem oplossen? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Specs:
Mobo: P5N32 SLi Premium/WiFi App
CPU (Nu): Intel Core 2 Duo E6600 + Stock koeler
CPU (Straks, hopelijk): Intel Core 2 Extreme QX9770 + Arctic Freezer Pro 7
Geheugen: 2GB RAM Kingston
GPU: NVIDIA 8800 GTX
HDD: 2x Samsung 250 GB - RAID0
Voeding: ThermalTake ThoughPower 700W
(Als je nog meer specs wil hebben, vraag er maar om.)
Ik heb vorige week voor een leuke prijs een QX9770 van Ebay gekocht. Hij is vandaag binnen gekomen, dus ik wilde even kijken hoe het precies moest. Ik heb hem toen gelijk maar erin gezet, netjes volgens het boekje.
Maar helaas, nadat ik m'n PC weer had aangesloten en opstartte, kreeg ik geen beeld en de DVD Drives bleven maar vage geluiden maken. Ik besloot om tijdelijk m'n E6600 maar weer terug te zetten.
Nu zit m'n E6600 er weer in, maar de ellende is nog niet afgelopen; Als ik m'n PC aanzet, valt hij na een tijdje weer uit. Dit probleem heb ik al is eerder gehad, toen bleek dat de voeding kapot was.
Kan ik dit probleem oplossen? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Specs:
Mobo: P5N32 SLi Premium/WiFi App
CPU (Nu): Intel Core 2 Duo E6600 + Stock koeler
CPU (Straks, hopelijk): Intel Core 2 Extreme QX9770 + Arctic Freezer Pro 7
Geheugen: 2GB RAM Kingston
GPU: NVIDIA 8800 GTX
HDD: 2x Samsung 250 GB - RAID0
Voeding: ThermalTake ThoughPower 700W
(Als je nog meer specs wil hebben, vraag er maar om.)