Toon posts:

school/gaming laptop, hulp gevraagd.

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een goede laptop die ik voor school gebruike kan maar ook goed op gamen kan. heb zelf wat hulp gehad met zoeke en kwam op dit uit: http://xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=202&e=1

heeft iemand misschien een beter idee of een verandering? laat het mij weten! alvast bedankt:)

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dit is niet meer de bedoeling: zie Wat is er nu anders in CSL?. Boodschappenlijstjes of "is dit goed" vragen zijn op heel GoT niet meer de bedoeling.

De NBBG basis laptop is een goed begin voor het zelf uitkiezen van een geschikte nieuwe laptop.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:30

Arethusa

Niet die server

Wat is goed gamen? Starcraft/Warcraft of het zwaardere werk? Verder is een budget ook wel handig. Verder ben ik het eens met wat hierboven gepost is.

[ Voor 21% gewijzigd door Arethusa op 24-07-2008 20:32 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
budget: 700-800 euro en ja waarschijnlijk warcraft, zwaarder werk is voor me pc:)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

carlos90 welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.