Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dual boot XP

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dualboot systeem onder XP
Nu heb ik de opstartschijf vervangen (C) en de bestanden daarop via een image overgezet naar de nieuwe schijf.
Nu start Windows voor de eerste boot wel op maar zodra ik bij het opstarten de andere boot wil opstarten zegt hij dat Windows niet kan opstarten om dat de opstartconfig. niet juist is.

Weet iemand een oplossing of moet ik XP weer installeren voor de tweede boot ?

Steven

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat je sowieso zou kunnen doen is eerst de Windows Clients - FAQ even doornemen of daar niet iets in staat wat je op pad kan helpen :)

Het lijkt mij overigens vrij sterk dat je met een zoekopdracht als [search=dualboot XP herstellen] geen enkel aanwijzingspunt kan vinden ;)
Zoals ook in de Windows Clients - Policy staat uitgelegd gaan we er hier wel vanuit dat je in ieder geval zelf ook wat moeite doet om een oplossing te vinden.

In dit geval zien we daar helemaal niks van terugkomen in je topicstart.
Neem de gegeven links even door, probeer zelf ook een oplossing te vinden.
Als je er dan niet uitkomt, geef dan ook aan waar je op vastloopt en wat je al gedaan hebt :)

Dit topic gaat in ieder geval dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.