Toon posts:

EA brengt Rock Band in Nederland uit voor Xbox 360

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De post opent met:
EA heeft donderdag, acht maanden na de release in de Verenigde Staten, het spel Rock Band in zeven landen uitgebracht, waaronder Nederland.
Enigsinds verrast ben ik even mijn ronde gaan doen in verschillende multimediashops die allemaal van niets wisten. De gamespeciaalzaken wisten me echter te vertellen dat het spel pas op 31 juli uitkomt. Volgende week donderdag dus, niet nu ;)

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-02 14:12

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Waarom zijn ze bij webshops dan wel op voorraad?

Zie bijv. consoleshop maar ;)
http://www.consoleshop.nl...0/rock-band-xbox-360.html

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Die datum (de 24e, vandaag dus) komt rechtstreeks uit het persbericht :)

Verwijderd

Topicstarter
Omdat veel webshops de "import" van de UK of andere bevoorrechte landen in voorraad hebben (getuige het feit dat ze ook al de ps2 en ps3 versie aanbieden). Officiëel is het hier nog niet te koop.
Die datum (de 24e, vandaag dus) komt rechtstreeks uit het persbericht
Dan durf ik stellen dat het persbericht fout is. Zelfs de grootste gameshops (game gamia, extrazone) ontvangen niets tot volgende week. Dat heeft men me nog eens telefonisch bevestigd.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 15:44 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Boeboe, misschien is Belgie later?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Mja, als dat het geval is, dan moet er evengoed nog een aanpassing gemaakt worden :)
Vanaf donderdag kunnen gamers het spel ook in winkels in Nederland, Italië, Zweden, Spanje, Zwitserland, België en Luxemburg kopen.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Oh, ik zag alleen de quote uit je TS.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Paul Hulsebosch schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:04:
Het bericht is gebaseerd op een persbericht dat we van EA toegestuurd kregen. Daarin wordt de datum 24 juli genoemd. Hetzelfde bericht is hier terug te lezen: http://www.electronicarts.nl/news/24654/.

We hebben, voordat we het bericht plaatsten, ook nog even contact opgenomen met de uitgever en die bevestigde dat het spel vanaf vandaag leverbaar zou moten zijn.

Ik heb ze nu, naar aanleiding van de berichten hier, weer even gebeld en EA bevestigd nogmaals dat zij het spel aan elke winkel die het wilde hebben, geleverd hebben.

Dan blijft over:
- Winkel wil het niet
- Het is bij de betreffende winkel al uitverkocht
- Winkel is lui en heeft het nog in het magazijn liggen
Pagina: 1