[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 12

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 119.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 16:26
mausje_maus schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:43:
[...]

Wat ik ook een min punt vind is dat de zaper geen hdmi knop heeft. ik gebruik mijn scherm bijna allen voor de ps3 en pc dus wissel ik vaak tussen deze hdmi porten en dan moet ik 5x op de source knop druken ipv 1x hdmi :(. dus ik gebruik maar de zaper van mijn vorige samsung
Ik had nog een model daar voor en die moest ook al op deze manier naar de externe bronnen. Is het misschien sneller om via het menu via source naar hdmi te gaan?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ik gebruik gewoon een Logitech Harmony AB en dat werkt helemaal perfect. Daar kun je namelijk wel aparte knoppen per ingang instellen. Ook kun je het zo instellen dat als je een activiteit aanmaakt voor PS3 spelen, dat alle benodigde apparaten dan aangaan en op de juiste ingang wordt gezet. In het begin wel een beetje klooien met het instellen, maar nu kan ik niet meer zonder.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177766

Ik zit te twijfelen tussen de 6 en 7 serie. Eigenlijk vanwege de 100Hz. Maar is dit zo'n werkelijk groot verschil. In de kosten zit zo'n €200 en dat vind ik toch wat veel.
Dus is het de moeite om een 32 inch 7 serie te kopen in plaats de 32 inch 6 serie?
Graag jullie advies, alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.