Toon posts:

Goede keus?!: Toshiba 32XV501PG

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt: is de Toshiba 32XV501PG een goede keus?

link: http://www.alternate.nl/h...=30755&articleId=-1070755

ik zoek een 32" en ik vind het zonde om een HDready te kopen, daarom dus FullHD. Maar is dit een goede keus?! Ik wil er een laptop kunnen aansluiten en/of een HTPC en waarschijnlijk ook een blu ray speler in de toekomst. Maar is dit een toptv?

Verwijderd

full HD op een 32 inch is nutteloos. Je mag bij NASA gaan werken als jij het verschil tussen HD ready en FullHD op een 32 inch....
Verder is dit een topic waar niemand wat mee kan, want de keuze zul je zelf moeten maken.
Waar blijft het slotje?

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:03
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:30:
full HD op een 32 inch is nutteloos. Je mag bij NASA gaan werken als jij het verschil tussen HD ready en FullHD op een 32 inch....
Verder is dit een topic waar niemand wat mee kan, want de keuze zul je zelf moeten maken.
Waar blijft het slotje?
Wie zegt nutteloos?

De TS zegt zelf dat hij er een pc op aan wilt sluiten. En als je er een bureaublad op gaat weegeven. Internetpagina's en tekstbestanden. Zie je het verschil wel. Dus het ligt helemaal aan wat je er mee gaat doen.

Verder heb ik geen ervaring met dit model, maar ik kan wel zeggen dat Toshiba hele betaalbare degelijke tv's maakt.

HD4Life @ Full-HD

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:28
Ik zou hem in een winkel gaan bekijken, eerder kun je er niet veel van zeggen :) Qua aansluitingen gewoon de specificaties bekijken...
Zie Welke TV moet ik kopen?

[ Voor 17% gewijzigd door asfaloth_arwen op 22-07-2008 16:38 ]

Specs

Verwijderd

Davidshadow13 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:35:

Wie zegt nutteloos?

En als je er een bureaublad op gaat weegeven. Internetpagina's en tekstbestanden. Zie je het verschil wel.
Je mag nog wel wat aan je zinsopbouw sleutelen, tevens je spelling verdient nog wat aandacht...(wanneer gebruik je punten, komma's en hoofdletters)
Verder heb ik geen ervaring met dit model, maar ik kan wel zeggen dat Toshiba hele betaalbare degelijke tv's maakt.
Ze zijn wel betaalbaar, maar 't is maar net wat voor eisen je aan een TV stelt. Degelijk hoeft niet altijd mooi te wezen. Toshiba panels zijn over het algemeen zeer onnatuurlijk qua kleuren...(maar dat is mijn mening)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 09:30 ]

Verwijderd

Tja, of het een goede tv is kan je perfect zelf beslissen door in de winkel te kijken of reviews te lezen. Aan jou aansluiteisen zal hij wel voldoen. Aangezien ik voor de rest totaal geen ruimte zie voor discussie waarde gaat hij gewoon op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.