Ik heb sinds vorige week een logitech X-240 speakerset als vervanger voor m'n oude philips setje. Mijn oog viel op het bovengenoemde setje voor 29 euro. Bij aansluiting bleek dat het setje nogal ''bromde''. Volgends de verkoper kwam dat wel eens voor dus ik heb hem vandaag omgeruild voor een nieuwe. Er leek niks aan de hand maar na een liedje draaien begon het zelfde type setje weer te brommen! Ik heb het zowel als op mijn laptop als op mijn pc geprobeerd. Het valt op dat als ik het stekkertje eruit trek en opnieuw erin doe er niks aan de hand is maar zodra ik muziek opzet hoor de brom door de muziek heen. Logitech beweert dat dit kan door polarisatie (dat hebben we toch niet in nederland?) van het stroomnet. Hun advies : probeer het anders even bij de buren! Alsof ik even het stroomschema van m'n huis overhoop gooi of stroom kan lenen bij de buren. Na onderzoek op internet en op GOT lees ik dat wel meer types van logitech dit probleem hebben maar daar wordt niks over gezegd bij de X-240. Moet ik het setje gewoon terug brengen en een ander merk nemen. Logitech is toch geen slecht spul lijkt me? Of zou een isolatiemantel om de stroomkabel misschien helpen?
Bedankt voor jullie reacties
Bedankt voor jullie reacties