Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alweer dat blauw scherm [XP]

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een blauw scherm en wat is er tegen te doen?
(melding:)

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUL
STOP: 0x000000D1 (0X00000028, 0X00000002, 0X00000000, 0XF71290B1
USB PORT.SYS - Address F71290B1 base at F7121000, DateStamp 41107d62

Bezig met starten van de fysieke geheugendump.

Omdat ik nieuw ben en er geen zak van begrijp hoop ik dat een van jullie me kan helpen in "Jip en Janneke-taal"
:( :( :(

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Windows Clients - FAQ staat vol met tips in redelijke Jip- en Janneke taal. Maar ook Jip en Janneke moeten er wel zelf moeite voor doen ;)

Begin eens met zoeken naar wat de foutmelding betekend, op Google, en geef informatie over je hardware, vooral over apparaten die op de USB poorten zitten. Er staat namelijk een boodschap over USB, dus mogelijk ligt het daaraan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Jip en Janneke Windows XP en 2000 BSOD guide

en niet zo boos doen ......

Iperf

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Een blauw scherm is een scherm dat speciaal voor smurfen is gemaakt, wat je er tegen kan doen.. helaas niet veel. Af en toe de stekker omdraaien helpt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

gambieter schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:50:
De Windows Clients - FAQ staat vol met tips in redelijke Jip- en Janneke taal. Maar ook Jip en Janneke moeten er wel zelf moeite voor doen ;)

Begin eens met zoeken naar wat de foutmelding betekend, op Google, en geef informatie over je hardware, vooral over apparaten die op de USB poorten zitten. Er staat namelijk een boodschap over USB, dus mogelijk ligt het daaraan.
^^^

Daar zul je allereerst even aan moeten beginnen :)
Zoals je hebt kunnen lezen bij je aanmelding gaan we hier ervanuit dat je vóór je een topic opent op z'n minst even de lokale FAQ erop na slaat of je daar een antwoord kan vinden.
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:46:
Omdat ik nieuw ben en er geen zak van begrijp hoop ik dat een van jullie me kan helpen in "Jip en Janneke-taal"
Echt Jip en Janneketaal zul je hier niet tegenkomen, wel normaal Nederlands in een begrijpelijke wijze :)

Alleen moet je er zelf ook wat voor willen doen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.