Toon posts:

video kaarten Compatibel met fujitsu siemens P2520

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik hier elke video kaart in doen of moet ik hier nog met bepaalde dingen rekening houden?
Ik wil namelijk een Club 3d gf 8400 GS in doen.

ik heb al zoal gekeken op de verschillende sites en hier op het forum maar kan niets concreets vinden..

Bij voorbaat dank/

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dit soort vragen zijn niet meer de bedoeling. Zie VB Faq

Ik zou eens beginnen met specificaties op te zoeken: wat voor moederbord zit in jouw pc en wat voor video slot zit daarop? Kijk ook of de voeding wel voldoende power heeft voor deze kaart.

[ Voor 11% gewijzigd door MuisM4t op 20-07-2008 19:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry ben redelijk nieuw hier bedankt...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Met alleen de naam van je PC kunnen we niets, ik denk dat maar weinig mensen hier weten wat voor moederbord daar in zit. Dat moet je dus gewoon zelf uitzoeken want wij zijn geen helderzienden. Als je dan toch zoekt wat voor moederbord er in zit kun je zelf ook wel meteen kijken of daar een PCI-E of AGP slot op zit nietwaar?

En even voor het geval je de 8400GS als goede upgrade ziet; verwacht niet dat je er games mee kunt gaan spelen. Veel mensen kopen een nieuwe 8400GS en zijn vervolgens teleurgesteld dat de kaart hun nieuwe spelletjes niet lekker draait.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

- maar los daarvan, zoals al gezegd is, eerst en vooral moet je zelf achterhalen welke sloten (PCIe, AGP, PCI) beschikbaar zijn en of je slots full-height of low-profile zijn. Dan weet je al een stuk meer.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.