Ik hem mijn toestel nu zo'n 1,5 jaar en zou het ook aan niemand meer aanraden (heb dit bij 1 iemand gedaan en die gebruikt zijn Media Giant helemaal niet meer).
Ik gebruik hem nu enkel nog als mediaplayer (divx en mp3's) en dat doet hij wel goed, enkel zien de menu's er verouderd uit en gaat het bedienen niet echt snel.
Timeshift werkt 8 op de 10 keer goed, de andere 2 keren blokkeerd het toestel helemaal (uit- en aanzetten is dan noodzakelijk).
Bij langdurige opname's gaat de tuner soms de mist in, het geluid wordt dan helemaal vervormd naar smurf- of Darth Vader-achtige klanken. Ik heb mij al uren bezig gehouden met de fine-tuning van de kanalen (oplossing van Conceptronic) maar krijg het nooit helemaal in orde.
Aangezien Zeroday niet meer voor Conceptronic werkt is de inside informatie over eventuele update's ook helemaal verdwenen en eerlijk gezegd verwacht ik (spijtig genoeg) ook helemaal geen update's meer.
Ik zal de Media Giant toch blijven gebruiken aangezien nieuwe/betere alternatieven volgens mij enkel DVB-C ondersteunen en we hiervoor in Vlaanderen geen eigen hardware kunnen of mogen gebruiken (zie
\[DVB-C België] Kruistocht vs telenet digibox).