☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Probeer eens de keuze voor 304 te switchen in je voorkeuren?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
http://support.microsoft.com/kb/922703
Maar dat gaat over ISS instellingen icm met IE6.
In de Tool | Internet Options | Advanced kan ik niet iets over 304 terug vinden. Help
Overigens gaat het nu goed, ik zit momenteel thuis zonder proxy. Maandag ben ik weer op kantoor, weliswaar andere locatie, dan kan ik kijken of het daar mis gaat.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verklaart veelMotrax schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:28:
Dit is het enige wat ik over 304 switchen kan vinden:
http://support.microsoft.com/kb/922703
Maar dat gaat over ISS instellingen icm met IE6.
In de Tool | Internet Options | Advanced kan ik niet iets over 304 terug vinden. Help
Overigens gaat het nu goed, ik zit momenteel thuis zonder proxy. Maandag ben ik weer op kantoor, weliswaar andere locatie, dan kan ik kijken of het daar mis gaat.
Een proxy kan een caching functie hebben, waardoor bezochte pagina's tijdelijk worden opgeslagen. Indien men deze binnen die tijdspanne terug oproept, kan het zijn dat de oude pagina nog getoond wordt. Deze mechanismen zijn ingebouwd om trafiek te kunnen minderen.
Bron: Wikipedia: Proxy serverCaching proxy server
A proxy server can reply to service requests without contacting the specified server, by retrieving content saved from a previous request, made by the same client or even other clients. This is called caching. Caching proxies keep local copies of frequently requested resources, allowing large organizations to significantly reduce their upstream bandwidth usage and cost, while significantly increasing performance. There are well-defined rules for caching. Some poorly-implemented caching proxies have had downsides (e.g., an inability to use user authentication). Some problems are described in RFC 3143 (Known HTTP Proxy/Caching Problems).
[ Voor 30% gewijzigd door bartgabriels op 19-07-2008 12:31 ]
Ey!! Macarena \o/
Anyways, sowieso lijkt het dus aan de proxy op je werk te liggen, dus je weet wie je maandag mag slaan
Motrax wilde nog even voor further reference melden dat het uitzetten van de 304 headers inderdaad soulaas bood
[ Voor 20% gewijzigd door moto-moi op 21-07-2008 10:34 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()