Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Forum refresht niet

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Ik moet bij diverse of zelfs alle pagina's van het forum handmatig een refresh doen voordat de wijzigingen geladen worden.

Dus ik bezoek een onderwerp op het forum.
Mensen plaatsen 5 reacties.
Ik bezoek het onderwerp weer, geen 5 reacties zichtbaar.
Ik refresh (niet hard).
5 nieuwe reacties zichtbaar.

En nog erger:
Ik reageer, pagina refresht automatisch met mijn antwoord. 6 reacties 'nieuw'.
Ik ga weg en kom weer terug en alle 6 reacties missend.
Refresh verhelpt dit.

Ik heb dit zelfs op MyReact pagina.

Ligt dit aan mijn IE SP2 / XP SP2 of iets anders? Ik heb diverse netwerken, proxies en vpn's gezeten en allemaal het zelfde probleem. Misschien sinds de vernieuwing van de FP heb ik dit probleem.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat de fp is vernieuwd is heeft bar weinig met het forum te maken, dus de veilig keuze is sowieso IE.

Probeer eens de keuze voor 304 te switchen in je voorkeuren?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Dit is het enige wat ik over 304 switchen kan vinden:
http://support.microsoft.com/kb/922703

Maar dat gaat over ISS instellingen icm met IE6.

In de Tool | Internet Options | Advanced kan ik niet iets over 304 terug vinden. Help :(

Overigens gaat het nu goed, ik zit momenteel thuis zonder proxy. Maandag ben ik weer op kantoor, weliswaar andere locatie, dan kan ik kijken of het daar mis gaat.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Motrax schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:28:
Dit is het enige wat ik over 304 switchen kan vinden:
http://support.microsoft.com/kb/922703

Maar dat gaat over ISS instellingen icm met IE6.

In de Tool | Internet Options | Advanced kan ik niet iets over 304 terug vinden. Help :(

Overigens gaat het nu goed, ik zit momenteel thuis zonder proxy. Maandag ben ik weer op kantoor, weliswaar andere locatie, dan kan ik kijken of het daar mis gaat.
Verklaart veel :).

Een proxy kan een caching functie hebben, waardoor bezochte pagina's tijdelijk worden opgeslagen. Indien men deze binnen die tijdspanne terug oproept, kan het zijn dat de oude pagina nog getoond wordt. Deze mechanismen zijn ingebouwd om trafiek te kunnen minderen.
Caching proxy server

A proxy server can reply to service requests without contacting the specified server, by retrieving content saved from a previous request, made by the same client or even other clients. This is called caching. Caching proxies keep local copies of frequently requested resources, allowing large organizations to significantly reduce their upstream bandwidth usage and cost, while significantly increasing performance. There are well-defined rules for caching. Some poorly-implemented caching proxies have had downsides (e.g., an inability to use user authentication). Some problems are described in RFC 3143 (Known HTTP Proxy/Caching Problems).
Bron: Wikipedia: Proxy server

[ Voor 30% gewijzigd door bartgabriels op 19-07-2008 12:31 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het gebruiken van de 304-header kan je in je voorkeuren (van tweakers, in je instellingen op het forum) aan en uit zetten. Dat kan je hier doen.

Ey!! Macarena \o/

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het is de setting die RaZ beschrijft, ik had er niet bij stilgestaan dat je zou kunnen denken dat ik het over de IE settings had 8)7

Anyways, sowieso lijkt het dus aan de proxy op je werk te liggen, dus je weet wie je maandag mag slaan ;) succes :P

edit:

Motrax wilde nog even voor further reference melden dat het uitzetten van de 304 headers inderdaad soulaas bood :)

[ Voor 20% gewijzigd door moto-moi op 21-07-2008 10:34 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.