Toon posts:

[iPhone 3G] T-mobile order tracker

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net als zovelen zit ik op levering te wachten van mijn iPhone. Aangezien er een start is gemaakt met het uitleveren van de bestellingen die online zijn gedaan hoop ik dat het niet meer al te lang duurt. Ik heb zelf begin deze week besteld. Om enig inzicht te krijgen in hoe snel het uitleveren gaat lijkt zou ik willen vragen aan diegene die inmiddels contact hebben gehad met de transporteur even de voldende zaken zouden willen vermelden als reply op deze thread:

Type iPhone (8/16 zwart/16 wit):
Contract (nieuw / verlenging):
Datum en tijdstip bevestingsmail:
Ordernummer (excl. laatste twee cijfers):
Datum en tijdstip acceptatiemail:
Bestelnummer (excl. laatste twee cijfers):
Datum contact met transporteur:

Op die manier zouden we een beetje een beeld moeten kunnen krijgen van de doorlooptijden. In ieder geval alvast dank voor die personen die hieraan willen meewerken. Op basis van de reactie kan ik wel een lijstje bijhouden in deze OP.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ordernr 4xxx (maandagavond besteld). Duurde me allemaal te lang dus heb vandaag geannuleerd. Wordt als het goed is teruggebeld met de bevestiging dat het daadwerkelijk is gebeurd (kan 10 dagen duren). In de winkel kan er namelijk geen contract afgesloten worden zolang je een lopende online aanvraag hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:14
Zoals eerder aangegeven in het iPhone prijs & abonnementen topic mag dit (telefonische en internetbestellingen bij T-Mobile) in Levertijd Apple producten Deel 4. Daarvoor is dat topic immers bedoeld :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.