Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.435 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Kan een Xbox Live Gold card uit Amerika gewoon ingevoerd worden in Nederland, of zijn de codes gebonden aan regio's ?

Dit I.v.m de huidige dollar koers kan het 20 euro schelen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
amerikaanse live zut werkt zover ik weet niet in europa....

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Christiano007 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:38:
Kan een Xbox Live Gold card uit Amerika gewoon ingevoerd worden in Nederland, of zijn de codes gebonden aan regio's ?

Als het goed is maakt het niet uit met Live Gold, die zijn niet regiogebonden, Livepoints daarintegen weer wel. ;)

Misschien idee om gezamelijke inkoop actie te doen met 120gb schijven voor de Xbox :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ben benieuwd of de 120 gb schijven ook andere kleurtjes gaan krijgen dan.

Nu zijn ze gekleurd bijpassend bij de elite toch?:)

Zit nog altijd zwaar te twijfelen of ik die aanbieding haal van 299 euro en "maar" 20 gb of dat ik een arcade koop en tzt een 120 gb schijf erbij koop voor 105 euro. Wat raden jullie aan?

[ Voor 42% gewijzigd door bear87 op 18-07-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
bear87 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:11:
[...]

Sorry, niet gezien idd :) Zij hebben hem al eerste ook al op voorraad. Gewoon maar even langsgaan en op het stikkertje kijken of er 175 W op staat dan maar?

( hoe groot is de kans op een niet falcon nu eigenlijk nog? )
Ik heb ondertussen bevestiging dat het om de 175W versie gaat. (een vriend heeft dit pakket besteld)

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-06 11:51
Christiano007 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:38:

Je moet ff goed zoeken op ebay daar zijn ze 30 euro ongeveer voor 12+1 maand 8) . Moet je ff opletten of er iets met PAL UK in de titel staat die kunnen hier namelijk gewoon gebruikt worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20

Twazerty

AVCHDCoder developer

Mmh full screen anti aliassing. Ik merk er niks van. Ziet er ietswat blokkerig uit. een vloeiende lijn. Heb xbox360 ingesteld op 1360*768. Zet ik em op 720p of 1080p valt er een hoop beeld weg. Duidelijk te zien in Media center. Dat minibeeldje lingsonder staat dan voor een gedeelte buiten beeld.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

wtam00 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:37:
[...]

Je moet ff goed zoeken op ebay daar zijn ze 30 euro ongeveer voor 12+1 maand 8) . Moet je ff opletten of er iets met PAL UK in de titel staat die kunnen hier namelijk gewoon gebruikt worden. ;)
Of je koopt het bij Gamehubs.com, heb daar al meerdere keren Live Gold gehaald. Live Points zijn wel regiogebonden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
bear87 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:22:
Ben benieuwd of de 120 gb schijven ook andere kleurtjes gaan krijgen dan.

Nu zijn ze gekleurd bijpassend bij de elite toch?:)
De losse schijven zijn gewoon grijs/zilver, net als de 20GB
De elite heeft wel een bijpassend zwarte harddisk

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
helaas geen post vandaag :P

Kben ook de hele dag heen werken geweest, dus zal wel morgen worden :(

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
yzf1kr schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:53:
[...]

Same here, ik probeer ook maar 1 game gelijktijdig te spelen. Ik probeer tegenwoordig iedere game uit te spelen.

Ik zal ook voorlopig geen 120GB schijf kopen, ik wacht wel tot er een hoop 20GB's op marktplaats staan. :)
en dan? een hoop 20gb's kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Street Fighter IV wordt zo gaaf: http://www.gametrailers.com/player/37255.html

_/-\o_

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 21:24
nFo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:20:
[...]

Ja weird, als het scherm & xbox 360 allebij op 1080p staan moet het goed zijn. :?
Het klopt dat je op: 480p & 720p wazig beeld hebt.
het ziet er allemaal uit net of de xbox het niet uitzend op 1080p maar wel aan geeft dat het niet native is ookal staat hij op 1:1 me scherm allemaal kartel randjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan aan de kabel liggen, ik heb ergens eens gelezen dat niet alle HDMI kabels geschikt zijn voor 1080P. Ik weet echter niet of dit op waarheid berust. :X

Is er een mogelijkheid om een andere kabel te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:44:
Het kan aan de kabel liggen, ik heb ergens eens gelezen dat niet alle HDMI kabels geschikt zijn voor 1080P. Ik weet echter niet of dit op waarheid berust. :X

nope alle zijn geschikt voor 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Darksheep schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:32:
[...]

het ziet er allemaal uit net of de xbox het niet uitzend op 1080p maar wel aan geeft dat het niet native is ookal staat hij op 1:1 me scherm allemaal kartel randjes
Is het nou wazig en blurry of heb je alleen maar kartelrandjes? Dat laatste hoort iig zo (tot op zeker hoogte dan) maar verschilt per game.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 21:24

het is de kabel die bij de elite zit dus lijkt me dat die goed is
RedFox schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:53:
[...]

Is het nou wazig en blurry of heb je alleen maar kartelrandjes? Dat laatste hoort iig zo (tot op zeker hoogte dan) maar verschilt per game.
het is allebij het ziet er gewoon niet scherp uit heel wazig en blurry gta 4 helemaal halo3 niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Lud0v1c schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:31:
[...]

Ik heb ondertussen bevestiging dat het om de 175W versie gaat. (een vriend heeft dit pakket besteld)
Thnx voor het melden. Hoe zit het dan met het feit dat ze hem een "Premium" noemen?

Op hun site staat dat hij HDMI heeft, en als ik aan de winkel vraag wat het verschil is zeggen ze dat de Premium geen hdmi heeft en de Pro wel :X Klopt, maar zij bieden een Premium aan mét hdmi volgens de site..kom jongens, mag het wat duidelijker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

1080p wordt sinds de eerste HDMI-versie ondersteund dus dat zou moeten werken.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
bear87 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Thnx voor het melden. Hoe zit het dan met het feit dat ze hem een "Premium" noemen?

Op hun site staat dat hij HDMI heeft, en als ik aan de winkel vraag wat het verschil is zeggen ze dat de Premium geen hdmi heeft en de Pro wel :X Klopt, maar zij bieden een Premium aan mét hdmi volgens de site..kom jongens, mag het wat duidelijker? :)
Pro is zover ik weet gewoon de nieuwe naar voor Premium :)

En volgens mij heeft zo'n beetje elke 360 die nu in de winkel ligt gewoon een HDMI uitgang. (correct me if I'm wrong).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Heb hem maar besteld, de winkel zei dat pro en premium hetzelfde was.

Prima aanbieding dit hoor, ik ga nu PGR4 en Gears of War verkopen en dan heb ik dadelijk voor een hele mooie prijs een Xbox 360 pro + 2 wireless controllers in huis :)

ps. laat die pm's maar komen als je PGR4 of Gears of War wil hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Was nog een beetje in twijfel over het nieuwe dashboard maar nu ik het volgende zie moet ik zeggen dat het er toch wel goed uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/meuk/themespaceball2.gif
Afbeeldingslocatie: http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/meuk/themespaceball.gif

Met een mooie theme wordt het al een stuk mooier.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
  • Laatst online: 14-06 11:51
Dat ziet er erg gelikt uit idd.
Ik vraag me wel af of deze vorm van het dashboard ook op sommige momenten vertragend werkt tijdens een spel, zoals vaak het geval is met de huidige dashboard als je bijv. een achievement unlockt of een friend die online komt terwijl de game iets aan het laden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik vind het nieuwe dashboard totaal niet cool. Ziet niet overzichtelijk uit en doet me teveel denken aan het Flip 3D gebeuren van Vista. Nou ja, mn 360 hangt standaard niet aan internet. Dus denk dat ik nog maar ff wacht met de update :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

bear87 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Het is waarschijnlijk gewoon een Pro die ze verkopen. Ik denk dat de meeste Premiums nu wel uit de winkels zijn en dat het allemaal Pro's zijn

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Laatst online: 09-09 10:47
Ik heb sinds kort een 360 en zie die nieuwe dashboard weil zitten. Of eigenlijk liever gezegd: niet. Hoe kan ik dat updaten?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

toastingnow schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:35:
Ik heb sinds kort een 360 en zie die nieuwe dashboard weil zitten. Of eigenlijk liever gezegd: niet. Hoe kan ik dat updaten?
Je Xbox 360 niet meer online gebruiken en geen niet de nieuwste spellen meer spelen is de enige manier om te voorkomen dat de nieuwste updates geinstalleerd worden(ik neem aan dat je dat bedoelde). Misschien dat Microsoft een optie inbouwt die je alsnog een nieuwe versie van het oude dashboard laat gebruiken, maar dat verwacht ik zelf eigenlijk niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
MetroidPrime schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:46:
[...]

Je Xbox 360 niet meer online gebruiken en geen niet de nieuwste spellen meer spelen is de enige manier om te voorkomen dat de nieuwste updates geinstalleerd worden(ik neem aan dat je dat bedoelde). Misschien dat Microsoft een optie inbouwt die je alsnog een nieuwe versie van het oude dashboard laat gebruiken, maar dat verwacht ik zelf eigenlijk niet.
Sorry, hier snap ik niets van. Ben gewoon signed in, connected met internet. Dan moet je toch gewoon de nieuwste updates kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zie hier wat verwarring. Het gaat erom dat toastingnow die update wil; maar niet ziet. En dat klopt. Want hij is nog niet uit. Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

toastingnow schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:35:
Wachten tot de herfst ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:53:
[...]

Ik zie hier wat verwarring. Het gaat erom dat toastingnow die update wil; maar niet ziet. En dat klopt. Want hij is nog niet uit. Dus.
logisch dan....heb zeker dingen niet goed gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Woei, vandaag een XBOX 360 ELITE aangeschaft, in combinatie met een SONY KDL-40S4000!

Ik ben helemaal verkocht, wat een kwaliteit, ik had hiervoor den 84 cm CRT televisie dus dat zecht genoeg.

heb naast de XBOX een pack aangeschaft (remote, PGR4, gears of war en extra controller), vind het niet er om een witte controller erbij te hebben, kan ik ze tenminste uit elkaar houden.

Zat wel te twijfelen om een premium te nemen, maar het feit dat zojuist op de E3 is bekend gemaakt dat games op de hdd kunnen worden geinstalleerd, maar besloten om voor de ELITE te gaan. Het wachten op de 80/60 gb premium vervangers vond ik het niet waard.

Ps. het is een falcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 07:31
Waarbij opgemerkt mag worden dat de herfst vorig jaar 12 december was bij Microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb wat posts afgesplitst naar Xbox 360 defecten topic Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op zondag 20 juli 2008 @ 10:30:
Waarbij opgemerkt mag worden dat de herfst vorig jaar 12 december was bij Microsoft..
Je houd nu eenmaal tijdverschil met Amerika. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Hoe zit het met het internet browsen op de 360? Ik ben namelijk wel benieuwd of je RuneScape kan spelen, maar heb zo mijn twijfels gezien je een java applet moet hebben geinstalleerd in je browser...

Wie weet hier ervaring mee of is het gewoon onmogelijk op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk dat het - met een reguliere / niet gehackte - xbox in ieder geval niet te doen is eigenlijk.
Zelfs met een gemodde lijkt me dit vrij lastig. Heb er iig nooit van gehoord nog.

EDIT: Hmm misschien toch wel dan ?
http://www.youtube.com/watch?v=Tyf3CqIfJ2A (zie ook related video's)

[ Voor 22% gewijzigd door Ken. op 20-07-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Djerique schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:00:
Hoe zit het met het internet browsen op de 360? Ik ben namelijk wel benieuwd of je RuneScape kan spelen, maar heb zo mijn twijfels gezien je een java applet moet hebben geinstalleerd in je browser...

Wie weet hier ervaring mee of is het gewoon onmogelijk op de 360?
De 360 heeft geen browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar MCE wel, zoals ik nota bene hierboven al had gepost. Dus het zou op die manier nog best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Misschien interessant voor sommige mensen: een samenkopen.net actie voor de 20GB en 120GB HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Muthas schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:22:
Misschien interessant voor sommige mensen: een samenkopen.net actie voor de 20GB en 120GB HD :)
Opzich een goed idee alleen een beetje jammer van dit:

'In deze actie gaat het om refurbished hard drives uit Elite consoles. Wanneer iemand zijn kapotte console terugstuurt naar Microsoft, kan de schijf nog wel helemaal goed zijn. Echter mogen deze dan niet opnieuw verkocht worden. Deze schijven zijn dus als nieuw, maar kunnen wel lichte gebruikers sporen hebben. De garantie op refurbished producten is 30 dagen'

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:25:
'In deze actie gaat het om refurbished hard drives uit Elite consoles. Wanneer iemand zijn kapotte console terugstuurt naar Microsoft, kan de schijf nog wel helemaal goed zijn. Echter mogen deze dan niet opnieuw verkocht worden. Deze schijven zijn dus als nieuw, maar kunnen wel lichte gebruikers sporen hebben. De garantie op refurbished producten is 30 dagen'
Dat vind ik sowieso een beetje verdacht, aangezien ik opgedragen ben mijn hard disk eraf te halen toen ik m'n Xbox moest opsturen. Hoe komen ze dan aan die schijven als ze die nooit ontvangen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Omdat er genoeg mensen zijn die hun HDD er niet afhalen als ze hun 360 opsturen.
Een vriend van me heeft dit ook gedaan, en kreeg doodleuk een 360 met eeb andere HDD terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:11:
Omdat er genoeg mensen zijn die hun HDD er niet afhalen als ze hun 360 opsturen.
Een vriend van me heeft dit ook gedaan, en kreeg doodleuk een 360 met eeb andere HDD terug :P
Dat is ook logisch, als hij de instructies niet opgevolgd heeft zijn de gevolgen voor hem. Of wordt niet iedereen opgedragen om z'n HDD te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

[...]

Volgens mij kan je gewoon kiezen uit het nieuwe of het oude dashboard. Of zijn dit slechts geruchten?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Dennahz schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:13:
[...]

Volgens mij kan je gewoon kiezen uit het nieuwe of het oude dashboard. Of zijn dit slechts geruchten?
Dat is ook wat ik ervan heb begrepen, dat je de mogelijkheid hebt om te kiezen voor de nieuwe of 'oude' dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:11:
[...]

Dat is ook logisch, als hij de instructies niet opgevolgd heeft zijn de gevolgen voor hem. Of wordt niet iedereen opgedragen om z'n HDD te verwijderen?
Ik weet niet waar jij die instructies vandaan hebt, maar ik heb meerdere vrienden die gewoon de mededeling kregen de 360 in een doos te doen, waarna UPS aan de deur kwam om de 360 op te halen, en dat was het :) Daarbij: als de HDD er niet op hoort te zitten, waarom sturen ze dan wel andere HDD's terug ? (ja, ok.. ze kunnen ze natuurlijk niet houden hehe)

Maar goed, we dwalen af richting een onderwerp dat meer geschikt is in de defecten topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je krijgt aan de telefoon al te horen van je HD niet mee te geven, achteraf krijg je daar ook nog mails met instructies over. Als ik me niet vergis staat het zelfs op het UPS briefje, moeilijk te missen hoor :p.

Sommige mensen zijn gewoon kampioen in het NIET lezen van instructies. Dat ze dan een andere schijf terugkrijgen...tja...eigen schuld.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kort vraagje:

UK PAL games werken toch normaal op de NL PAL 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Phydomir schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:30:
Kort vraagje:

UK PAL games werken toch normaal op de NL PAL 360?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Boeboe schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:06:
Je krijgt aan de telefoon al te horen van je HD niet mee te geven, achteraf krijg je daar ook nog mails met instructies over. Als ik me niet vergis staat het zelfs op het UPS briefje, moeilijk te missen hoor :p.

Sommige mensen zijn gewoon kampioen in het NIET lezen van instructies. Dat ze dan een andere schijf terugkrijgen...tja...eigen schuld.
Die vriend van me is inderdaad niet zo'n held in dat soort dingen begrijpen nee :+
Zou het nog best geloven dat hij al die waarschuwingen gewoon niet heeft meegekregen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
sekeroglan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:19:
[...]

Dat is ook wat ik ervan heb begrepen, dat je de mogelijkheid hebt om te kiezen voor de nieuwe of 'oude' dashboard.
Zover ik weet kan je die keuze niet meer maken. Het nieuwe dashboard zal het bestaande geheel vervangen. Zelf zie ik weinig voordeel van het nieuwe dashboard omdat je nog steeds flink moet scrollen om overal te komen. Ten opzichte van de blades is het verschil niet zo groot. Op de avatars heb ik het niet zo....ze zien er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb mijn Xbox dus ontvangen afgelopen zaterdag, en het werkt mooi :)

Voor degenen welke het boeien, ik heb de "175-watt" versie (wat dat ook mag betekenen:P )

Met het instellen van m'n HD instellingen heb ik 7** 1080* en nog iets met 1080*

Ik kan de eerste 1080 nog kiezen, maar die daarna, dan krijg ik dubbel beeld :S

Ik neem dus aan dat ik dan gewoon degene moet kiezen welke wel werkt :?

Verder kan ik aan m'n TV verder niets instellen.

Het beeld is wel haarscherp :)

De resolutie is zo hoog, dat ik als ik op de bank zit (metertje of 4 vanaf m'n 40" samsung) ik m'n sms' jes niet meer kan lezen in GTA4 zonder naar de TV toe te lopen :)

M'n vriendin kan het wel zien, dus ligt waarschijnlijk aan mijn ogen ;)

Verder vind ik dat het in GTA ECHT donker is, als het in het spel donker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:43
Je weet dat je de helderheid kan instellen in GTA, dat helpt soms wel als je een donker steegje in moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
L-VIS schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:59:
Je weet dat je de helderheid kan instellen in GTA, dat helpt soms wel als je een donker steegje in moet :)
Klopt ik heb de brightness, contrast en saturation allemaal omhoog gegooid. Ik vond het echt veel te donker.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Yep hier ook. Ik moest tegen mijn tv aangeplakt zitten om smsjes te lezen.

Weet iemand btw of US xbox games via backwards compatibility op een PAL x360 speelbaar zijn?
Of kom ik dan in de problemen met regio codes? Ik weet namelijk weinig tot niets van de eerste xbox.

[ Voor 57% gewijzigd door rajackar op 21-07-2008 11:14 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

rajackar schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:11:

Weet iemand btw of US xbox games via backwards compatibility op een PAL x360 speelbaar zijn?
Of kom ik dan in de problemen met regio codes? Ik weet namelijk weinig tot niets van de eerste xbox.
Dit heb ik me ook ooit afgevraagd, omdat ik Mortal Kombat Armageddon wou kopen voor de 360. Deze is echter niet in Europa (PAL) Verschenen, alleen in US, dus NTSC. Na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat deze NTSC game niet backwards compatible is met een PAL xbox 360 helaas...weet niet of het bij alle spellen geldt maar voor Mortal Kombat Armageddon dus niet.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Als het te donker is kan je de reference levels (van de 360) beter wat lager zetten (op normal iirc).

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:59
heeft iemand al ergens BF: BC gezien voor een aardig prijsje ? 30 euro ofzo ? Biz-com2 en gamehubs hebben hem nog niet. En ik ga er geen full-price voor betale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 08:44
6pack15 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:50:
heeft iemand al ergens BF: BC gezien voor een aardig prijsje ? 30 euro ofzo ? Biz-com2 en gamehubs hebben hem nog niet. En ik ga er geen full-price voor betale
38 bij de Bartsmit en Saturn in Hoofddorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik het nieuwe supersize pack met pgr4 en gears of war kan halen? Voorlopig kom ik hem alleen tegen bij bepaalde webshops.

Volgens dit bericht zou die ook in de winkels te verkrijgen moeten zijn.

http://www.gamez.nl/web/P...-vrijdag-in-de-winkel.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Wat versta je onder supersize pack? Inc of exc. console?

Die limited edition packs exc. console zijn bijna overal te krijgen. Officieel mogen ze alleen met een Pro console verkocht worden, maar aangezien die dingen zo goed als niet levebaar zijn staan die packs (remote+controller+Gears+GTA4) gewoon overal voor €60 in de winkel.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:34:
Weet iemand waar ik het nieuwe supersize pack met pgr4 en gears of war kan halen? Voorlopig kom ik hem alleen tegen bij bepaalde webshops.

Hier heb je een overzicht van alle webshops die dit pakket aanbieden.

Voor de ouderwetse winkels moet je maar ff rondbellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Vanitas schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:48:
Als het te donker is kan je de reference levels (van de 360) beter wat lager zetten (op normal iirc).
ho, nu vat ik je ff niet meer.

Dit heeft te maken met de donkerheid in GTA4 :?
wat zijn reference levels, en wat is iirc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Grolsch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:46:
[...]

Voor alsnog kan je gewoon de instellingen wijzigen in het spel GTA 4 zelf aangezien je de helderheid problemen alleen hebt in GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:34:

Mediamarkt gaat het ook verkopen, maar zoals hier al verteld wordt, hij is erg slecht leverbaar dus ik zou een webshop pakken als ik jou was, die hebben de voorraden en bij de meeste fysieke winkels is de Xbox pro al weken zo niet langer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
bear87 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:38:
[...]

Mediamarkt gaat het ook verkopen, maar zoals hier al verteld wordt, hij is erg slecht leverbaar dus ik zou een webshop pakken als ik jou was, die hebben de voorraden en bij de meeste fysieke winkels is de Xbox pro al weken zo niet langer uitverkocht.
ik zie dat ze hier ook die remote control bij hebben. ligt het nou aan mij of heeft dat ding echt een waardeloos signaal? Moet echt RECHT voor de xbox gaan zitten wil hij een signaal over brengen. Dit in tegenstelling tot de xbox controllers...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 07-09 11:44
Dat komt omdat de remote gewoon infrarood is, de controllers gaan via radio frequency.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Grolsch schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:46:
[...]

Als je je 360 hebt aangesloten via HDMI kan je de reference levels instellen. Dit zorgt ervoor dat de kleuren levendiger zijn, en het zwart zwarter. Gemaakt voor tv's die de kleuren / zwartwaardes niet goed weergeven. Beetje compensatie zegmaar.

Ik had dit ook hoger gezet, maar het werd veel te donker. Maar aangezien je niet weet wat het is, zal je het ook wel niet hebben aangepast. Standaard staat ie op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dennahz schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:13:
[...]

Volgens Major Nelson moet je het nieuwe dashboard en de nieuwe guide gebruiken. De nieuwe guide heeft alleen dezelfde functionaliteit als het oude dashboard.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
MetroidPrime schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:19:
[...]

Volgens Major Nelson moet je het nieuwe dashboard en de nieuwe guide gebruiken. De nieuwe guide heeft alleen dezelfde functionaliteit als het oude dashboard.
Opzich vind ik de menu er heel goed uitzien, alleen het avatar gedeelte komt wel een beetje kinderachtig over en gelukkig hoef je die niet te gebruiken.

Maar dit was toch al duidelijk :?

[ Voor 15% gewijzigd door sekeroglan op 21-07-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Alle achievements in soulcalibur gehaald :*). Foutloos uitspelen op ultra hard was best nog pittig.

Ik vind dat hele avatar gedoe nog meevallen eigenlijk. Als je sommige reacties op de frontpage leest...my god. Het doet je afvragen wat er nu kinderachtiger is: die avatars of de reacties daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 22:17
Ninja Gaiden 2 is echt een heel cool spel. Gisteren bij iemand op de xbox360 gespeeld, was meteen hooked ;) Lekker overdreven vijanden aan stukken hakken, geniaal :) Jammer dat er geen PC versie van is. Heb gezocht, maar kan geen vergelijkbare game vinden voor de PC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:55

Player1S

Probably out in the dark

rajackar schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:11:
Dit had ik eerst ook. Had nog de standaard kabel met Video, sound L en sound R.

heb toen zo'n joytech AV kabel gekocht en heb 'em nu via een RGB-component kabel aan m'n tv (samsung HD-ready btw).
Alles is nu haarscherp. Mogelijk ook oplossing voor jou?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Is dit een goeie aanbieding van Wehkamp?

http://www.wehkamp.nl/w2/...CTwEwybwL#reviews_ratings

Ben aan het overwegen om hem te kopen.
Heb alleen nog wel een oud Philips CRT scherm staan van 66 cm. Weer niet echt of dat superveel uitmaakt i.v.m. graphics. Maar dat laatst is opzich niet boeiend. Ik doe het vooral voor de grote harde schijf.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartaz op 21-07-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Mmh weer een minpunt ontdekt aan de xbox 360. Dashboard start pas op op het moment dat ik mijn tv aanzet. Als mijn tv aanstaat en die staat op AV1 dan hoor je even geluid van de xbox dashboard dan weer weg. Kies ik HDMI ingang op tv dan start dashboard volledig op. Imo niet erg netjes gedaan. Ik wil xbox aanzetten. Nou ga dan ook aan. Vind iemand meer dit ook hinderlijk?

Btw optisch aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

voor degene met intresse voor het supersize pack: Media markt alexandrium had er nog enkele staan maar de Saturn Zuidplein nog een heel pallet, verkopen ze los vor 59,99 (ik heb er daar 1 gehaald).

ps. is dus in Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Twazerty schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:54:
Mmh weer een minpunt ontdekt aan de xbox 360. Dashboard start pas op op het moment dat ik mijn tv aanzet. Als mijn tv aanstaat en die staat op AV1 dan hoor je even geluid van de xbox dashboard dan weer weg. Kies ik HDMI ingang op tv dan start dashboard volledig op. Imo niet erg netjes gedaan. Ik wil xbox aanzetten. Nou ga dan ook aan. Vind iemand meer dit ook hinderlijk?

Btw optisch aangesloten.
Dat is inderdaad vreemd. Maar ik zou niet meteen je 360 de schuld geven, kan ook zijn dat je TV een gare HDMI implementatie heeft.

Mijn 2,5 jaat oude Samsung TV heeft ook altijd ruzie met mijn Samsung HD decoder als ik de decoder aanzet en dan pas naar HDMI omschakel. Bij vrienden met nieuwere tv's heb ik dat probleem niet als ik de decoder daar aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

yzf1kr schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:12:
[...]

Dat is inderdaad vreemd. Maar ik zou niet meteen je 360 de schuld geven, kan ook zijn dat je TV een gare HDMI implementatie heeft.

Mijn 2,5 jaat oude Samsung TV heeft ook altijd ruzie met mijn Samsung HD decoder als ik de decoder aanzet en dan pas naar HDMI omschakel. Bij vrienden met nieuwere tv's heb ik dat probleem niet als ik de decoder daar aansluit.
Maar de xbox gaat niet "aan" als de tv uitstaat. Lijkt me geen probleem van de tv. Nu xbox 1 week ingebruik en ik moet zeggen dat het een geweldig apparaat is op wat slordigheden en minpunten na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Bartaz schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:22:

Heb alleen nog wel een oud Philips CRT scherm staan van 66 cm. Weer niet echt of dat superveel uitmaakt i.v.m. graphics. Maar dat laatst is opzich niet boeiend. Ik doe het vooral voor de grote harde schijf.
Nee, erge slechte deal, ik heb precies hetzelfde pakket voor 400 euro gekocht bij xboxhome.nl (Die aanbieding is er niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
Bartaz schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:22:

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=354905
alsjeblieft ;) scheeld weer wat eurotjes ;)

ook kreeg ik net boekje van bart smit binnen 369 voor elite met halo 3

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 07:31
Boeboe schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:44:
Alle achievements in soulcalibur gehaald :*). Foutloos uitspelen op ultra hard was best nog pittig.
Hint achteraf: als je health en time op infinite zet, rounds op 1 en je speelt met nightmare hoef je bijna alleen maar Y+Forward te doen en dan stoot je ze zo de ring uit. Andere optie is met Ivy, dan loop je zelf naar de rand van de ring en als ze er aan komen doe je een grab en gooi je ze over je heen de ring uit.

Die practice achievement (Guardian) vond ik nog wel lastig, tot ik ontdekte dat je een macro kunt definieren. Dan hoef je alleen maar 25 keer op LB te drukken :)
Ik vind dat hele avatar gedoe nog meevallen eigenlijk. Als je sommige reacties op de frontpage leest...my god. Het doet je afvragen wat er nu kinderachtiger is: die avatars of de reacties daarop.
Mensen houden nu eenmaal niet van verandering en verzetten zich daar tegen :) Ik ben er nog niet echt wild van, vooral dat pseudo 3d spreekt me niet zo aan, dus als er een keuze komt juich ik dat wel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 03-09 19:39
Twazerty schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:29:
[...]

Maar de xbox gaat niet "aan" als de tv uitstaat. Lijkt me geen probleem van de tv. Nu xbox 1 week ingebruik en ik moet zeggen dat het een geweldig apparaat is op wat slordigheden en minpunten na.
Hij start niet op als hij geen tv kan vinden, maar als je een niet-HDMI kabel gebruikt start hij wel op. Dit is normaal..

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Met het oog op de mogelijkheid om games naar de HD te kopieeren overweeg ik een upgrade van mijn 20gb harddisk naar de 120gb harddisk ( plus ik mag graag demos spelen en bewaren dus ik ben nu inmiddels uit de 20gb harddisk gegroeid).

Wat schetst mijn verbazing: hij is overal uitverkocht, en dan vooral op de plekken waar hij voor een redelijke prijs te krijgen is (hoewel 150 euro nog steeds onredelijk is voor een 120gb harddisk).

Weet iemand waar dit aan ligt? is er een stormloop op die dingen of zijn ze gewoon bij leveranciers slecht leverbaar?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
@ Magic:
Er zal een 60gb starterskit op de markt komen bestaande uit een 60gb schijf, een headset, een ethernetkabel en drie maanden Xbox Live. Dit pakket zal over de toonbank gaan voor nog net geen honderd dollar en biedt nieuwe en bestaande gamers een goede start voor online gamen.

De 60gb harde schijf zal de 20gb schijf gaan vervangen, welke aan het eind van zijn levensduur is gekomen. De 120gb zal eind september in prijs zakken naar $149,99. Het 60gb starterpakket zal eind oktober/ begin november in de winkels moeten liggen, als het gerucht waar is tenminste.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Klopt het dat er bij de 120Gb iets van een converter kit zit voor mensen die nu een 20Gb hebben om de data over te zetten? Zo ja, hoe werkt dit dan??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

ebay rond de 60 euro een 120gb te krijgen. Gaat dat gewoon werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
L1nt schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:57:
Klopt het dat er bij de 120Gb iets van een converter kit zit voor mensen die nu een 20Gb hebben om de data over te zetten? Zo ja, hoe werkt dit dan??
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

L1nt schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:50:
[...]

Dit had ik eerst ook. Had nog de standaard kabel met Video, sound L en sound R.

heb toen zo'n joytech AV kabel gekocht en heb 'em nu via een RGB-component kabel aan m'n tv (samsung HD-ready btw).
Alles is nu haarscherp. Mogelijk ook oplossing voor jou?
Tnx voor de tip maar ik heb nog een old school tv staan ;)
Ik gebruik de standaard kabel die bij mijn pro zat. Waarschijnlijk ga ik binnenkort een HD scherm halen dus ik ga even niet investeren in kabels hehe.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

oeps-reactie op elite+2 games aanbieding /oeps

Ik heb al een x-box en ik vind het een interresante aanbieding! Ik wil nl ook die grotere hd en heb beide games niet.

Omdat mijn x-box nog van de oude generatie is blijft toch die gedachte in je hoofd zitten van 'wat als hij er na de garantie nou mee kapt?'

Maar goed, ik heb momenteel toch geen budget, en als de 360 er idd na 5 jaar (oid) mee kapt dan zal het vervangen ook niet al te duur zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 22-07-2008 10:45 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Lud0v1c schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:55:
@ Magic:
Er zal een 60gb starterskit op de markt komen bestaande uit een 60gb schijf, een headset, een ethernetkabel en drie maanden Xbox Live. Dit pakket zal over de toonbank gaan voor nog net geen honderd dollar en biedt nieuwe en bestaande gamers een goede start voor online gamen.

De 60gb harde schijf zal de 20gb schijf gaan vervangen, welke aan het eind van zijn levensduur is gekomen. De 120gb zal eind september in prijs zakken naar $149,99. Het 60gb starterpakket zal eind oktober/ begin november in de winkels moeten liggen, als het gerucht waar is tenminste.

Bron
Ik had het inderdaad al ergens gelezen, dat de 120gb in prijs zakt wist ik nog niet, misschien toch maar even afwachten.

Blijft wel de vraag staan waarom de 120gb harddisk dan nu al zo slecht leverbaar is.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

leverbaarheid van de 120gig schijf.

Weinig vraag? Er was geen noodzaak voor de grote schijf, hij is duur. En als je hem dan toch perse wilt dan is een elite veel leuker.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
Even totaal niet inhaken op de huidige discussie: is er iets van een tool waarmee je de latency(ping) van je xbox kan zien in een xboxlive online game?

Speel laatste tijd regelmatig een potje Battlefield BC en het valt me op als ik een hekje kapot maak met een mes, het bijna 1 seconde duurt voordat dit ook daadwerkelijk kapot gaat. Bij Gears of War heb ik vergelijkbare dingen. Gewoon alsof je met een 500+ ping aan het spelen bent.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33
heb het nog nooit in bad company gezien (ook niet in Gears). Ik hou me aanbevolen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48

De nieuwe soul calibur? :? Die komt toch pas 31 juli uit?? Ik wil hem hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

nee dat is SOULCALIBER waar Boeboe het over heeft. Te vinden in de Xbox Live Arcade :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Nitai schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:45:
nee dat is SOULCALIBER waar Boeboe het over heeft. Te vinden in de Xbox Live Arcade :)
Ah ok... :) Dankjewel. Ik ga de nieuwe volgende week halen. Lijkt me erg tof. Ik heb alleen Dead or Alive 4 maar daar vind ik het countersysteem zuigen (hoezo gokken). Ik had gelezen dat dit bij soul calibur meer in mijn straatje past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Kaasje123 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Ah ok... :) Dankjewel. Ik ga de nieuwe volgende week halen. Lijkt me erg tof. Ik heb alleen Dead or Alive 4 maar daar vind ik het countersysteem zuigen (hoezo gokken). Ik had gelezen dat dit bij soul calibur meer in mijn straatje past.
Gokken? Ik ken genoeg mensen die daar anders over denken.
Bij DoA zijn de hints voor iedere move zijn wat subtieler, en vereisen meer kennis van je tegenstander, maar ik ken toch wel een paar mensen die zo'n beetje iedere move counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nitai schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:45:
Je doet bijne alsof het een compleet ander spel is omdat het in de LA in hoofdletters staat :p

SoulCalibur 1 staat inderdaad in de Live Arcade. Beste versie die er bestaat, give it a try ;)

Heeft iemand anders nog problemen met de mygamercard site? Sinds kort updatie ie mijn stats niet meer en geeft hij de volgende melding bovenaan:
This player has enabled Privacy Settings on their account which prevent updates to game information. Only historical data previously obtained by MyGamerCard.net can be shown.
Ik heb nochtans nooit mijn privacy settings aangepast. Ik heb ze voor de zekerheid nagekeken en alles staat op "everyone". Verder kan ik toch niets aanpassen :?

[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 22-07-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb weer eens zin in een goed horror spel ala Condemned. Zal vanavond eens de demo van deel 2 goed checken, heb deze alleen nog vluchtig gespeeld. (Deel 1 heb ik al) Ben nu weer bezig met Painkiller op de PC en dat is toch wel erg vet. :)

Wat vinden jullie van Condemned 2? Is het de moeite na deel 1?

[ Voor 18% gewijzigd door Dennahz op 22-07-2008 15:30 ]

Twitter

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.