Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FP mist nieuws?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11 19:28

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Ik zat vandaag lekker een beetje door het nieuws te browsen.. en opeens kon ik onderaan doorklikken naar nieuwsberichten die niet op de frontpage zichtbaar waren. Na verder onderzoek kwam ik er achter dat deze nieuwsberichten wel zichtbaar waren als ik op het specifieke deel van de website (in dit geval games) kijk naar al het nieuws in deze categorie. (Het gaat hier om de screenshot nieuwsberichten)

Dus: klopt het dat sommig nieuws er nu uit wordt gefilterd op de frontpage? Zo ja, kan ik dit ergens instellen? (Bij mijn layout settings kan ik niets vinden, ook niet onder de full onderdelen)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Screenshots Spore te vroeg online?
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:59:
De redactie heeft een nieuwe functie in gebruikgenomen, waarbij we berichten alleen op een rubrieksindex kunnen publiceren. Hoewel we zoveel mogelijk op de frontpage willen melden, is niet alles even geschikt voor FP-aandacht. Een voorbeeld hiervan zijn dergelijke screenshot-berichten. In de gameswereld zijn deze niet ongewoon en ook Tweakers.net zal deze gaan publiceren. Deze berichten zullen alleen op de rubrieksindex te zien zijn. We denken dat de bezoekers die games minded zijn en de gamesindex bezoeken, hier wel prijs op stellen.

Het is nu nog even zoeken naar de juiste format, maar het komt er waarschijnlijk op neer dat we iedere keer een korte beschrijving van het spel zullen geven, gevolgd door de images en eventueel een samenvatting een tabel. Zeker bij spellen gebeurt het vaak dat er al wel screenshots beschikbaar zijn, maar verder nog geen enkele informatie over het spel zelf.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

it's a feature :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.