Ik heb sinds vrijdag mijn iMac aangekregen. En hij zoemt een beetje, maar het vervelendste is die dode pixel in het midden van het scherm. (zwart en pixelfixer apps werken niet) Ik heb reeds naar de support gebeld en die hadden voorgesteld om hem te ruilen maar daarvoor moest ik naar de store zelf bellen. (maar die is reeds om 6h dicht) Nu is mijn vraag simpel.
Als ik hem laat ophalen en een nieuwe laat komen. Heb ik daar dan nog kosten aan? Of is dit volledig kostenloos? Het word niet aanzien als een mankement maar als ik er niet tevreden van was dan kon ik het op deze manier regelen.
2e vraagje, als ik nu weer een slecht model zou aankrijgen, kan ik hem dan weer terug sturen?
Bedankt
Ps: ik vraag het hier omdat ik graag vandaag nog een antwoord had.
Als ik hem laat ophalen en een nieuwe laat komen. Heb ik daar dan nog kosten aan? Of is dit volledig kostenloos? Het word niet aanzien als een mankement maar als ik er niet tevreden van was dan kon ik het op deze manier regelen.
2e vraagje, als ik nu weer een slecht model zou aankrijgen, kan ik hem dan weer terug sturen?
Bedankt
Ps: ik vraag het hier omdat ik graag vandaag nog een antwoord had.
It's dark but I don't want to find the light