oke, het probleem: na wat gestuntel met partities is mijn vista niet meer in staat om op te starten. Het probleem zit hem erin dat de harde schijf niet meer herkend wordt. Het lijkt erop alsof de informatie over de bootsector verdwenen is waardoor hij niet meer weet wat voor partitie het is
systeeminfo: sony vaio FZ21M met alleen vista home premium
Al geprobeerd:
-alle opties in het F8 menu
-vista DVD (opstartherstel, maar deze ziet de partitie niet om te herstellen omdat de info mist)
-vista install op een andere partitie, maar deze is te klein
-intstall geprobeerd op USB drive
-heel de morgen googlen etc. etc.
Omdat er zeer belangrijke informatie opstaat wil ik de partitie niet gebruiken om een nieuwe install op te doen. Als ik de gegevens toegankelijk kan krijgen om te backupen naar mijn externe hdd zou dat ook genoeg zijn, dan kan ik later een clean install doen.
Hopelijk weet iemand hier iets
bedankt alvast!
systeeminfo: sony vaio FZ21M met alleen vista home premium
Al geprobeerd:
-alle opties in het F8 menu
-vista DVD (opstartherstel, maar deze ziet de partitie niet om te herstellen omdat de info mist)
-vista install op een andere partitie, maar deze is te klein
-intstall geprobeerd op USB drive
-heel de morgen googlen etc. etc.
Omdat er zeer belangrijke informatie opstaat wil ik de partitie niet gebruiken om een nieuwe install op te doen. Als ik de gegevens toegankelijk kan krijgen om te backupen naar mijn externe hdd zou dat ook genoeg zijn, dan kan ik later een clean install doen.
Hopelijk weet iemand hier iets
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30