Alleen de 16GB is ook is het wit, waar is de 8GB niet zwart dan?
Ja, maar daar hadden ze er ook vrij weinig. Minder zelfs dan in Nederland. Ik vroeg 't aan een van de winkels in een grote winkelstraat in Antwerpen, die hadden er in totaal 15 binnengekregen voor vrijdag.Dennis_sla schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:03:
[...]
Ja ze zijn wel bevestigd als simlock-vrij, daarom had ik juist wel verwacht dat er wel wat meer aandacht aan zou worden besteed, aangezien de Iphones in België naar horen zeggen sinds de eerste dag uitverkocht zijn.
Maar in Italië hadden (hebben? niks gehoord over uitverkochtheid daar) ze er schijnbaar in totaal 88000, versus 7000 in Nederland en 4000 in België. (Bron even niet terug te vinden, maar staat in een van de iPhone topics hier.)
[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 17-07-2008 01:01 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Iemand al daadwerkelijk een Iphone ontvangen van die site?Decon Frost schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:36:
http://www.iphonehelpdesk.nl/
Ziet er beter uit....
Vandaag gebeld dat mijn telefoon binnen was bij de Mobistar waar ik hem besteld had. Mijn schoonzus gaat hem vandaag voor me ophalen.
Als het goed is komt ze later op de dag ook nog naar Zwolle, dus als het goed is heb ik hem vandaag
Is het nu handig om er toch een prepaid kaartje bij de nemen van Mobistar?
Als het goed is komt ze later op de dag ook nog naar Zwolle, dus als het goed is heb ik hem vandaag
Is het nu handig om er toch een prepaid kaartje bij de nemen van Mobistar?
[ Voor 14% gewijzigd door sorted.bits op 17-07-2008 11:58 ]
Anoniem: 222093
Komen we er weer bekaaid vanaf in NL. Maar goed de ixxx abbo's zijn dan wel weer mooi.CyBeR schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:56:
[...]
Maar in Italië hadden (hebben? niks gehoord over uitverkochtheid daar) ze er schijnbaar in totaal 88000, versus 7000 in Nederland en 4000 in België. (Bron even niet terug te vinden, maar staat in een van de iPhone topics hier.)
Linkje? Zoek me rot maar ken het niet vindenAnoniem: 233684 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:21:
Iphone weer op voorraad bij Mobistar Online shop
Al gevonden
[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 17-07-2008 12:50 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik ben m'm gegeven aan het invullen, na m'n naam klik ik op volgende: Dit product is niet meer op voorraad... Grr!Anoniem: 233684 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:21:
Anoniem: 268237
Is dit bestellen alleen om de phone te reserveren of kan die ook daadwerkelijk naar NL verstuurd worden?koentjek schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:51:
[...]
Ik ben m'm gegeven aan het invullen, na m'n naam klik ik op volgende: Dit product is niet meer op voorraad... Grr!
Weet ik niet.. ik kwam niet verder dan Naam en mail adres.Anoniem: 268237 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:30:
[...]
Is dit bestellen alleen om de phone te reserveren of kan die ook daadwerkelijk naar NL verstuurd worden?
Dit laatste zou natuurlijk ideaal zijn, ik zal het vanavond na mijn werk ook eens proberen..koentjek schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:35:
[...]
Weet ik niet.. ik kwam niet verder dan Naam en mail adres.
Hij is nu al weer uitverkocht...Anoniem: 268237 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:37:
[...]
Dit laatste zou natuurlijk ideaal zijn, ik zal het vanavond na mijn werk ook eens proberen..
Ja het is niet normaal, ik neem aan dat apple hier snel iets aan gaat doen. Door een tekort wordt het 'gadget' gehalte natuurlijk alleen maar groter, maar de grens is op dit moment redelijk berijkt in mijn ogen. Gewoon zorgen voor voldoende voorraad!
Absoluut. In mijn ogen is de hype nu wel voldoende gecreerd. Er mag wel eens wat meer vooraad komen. Of het is natuurlijk zo dat apple de vraag niet aankan, maar dat verwacht ik toch niet gezien de lage aantallen die shops binnen krijgen. Dit is gewoon bewust de markt klein houden, de vraag hoog en het hypegehalte ook hoog.
Zo is het precies, een slimme marketingstrategie. Met name de innovators zijn hiermee enorm aan te halen, maar ze moeten de strategie nu toch langzaam aanpassen anders kan dit apple de rug toe gaan keren doordat er afhakers gaan ontstaan.sergev schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:07:
Absoluut. In mijn ogen is de hype nu wel voldoende gecreerd. Er mag wel eens wat meer vooraad komen. Of het is natuurlijk zo dat apple de vraag niet aankan, maar dat verwacht ik toch niet gezien de lage aantallen die shops binnen krijgen. Dit is gewoon bewust de markt klein houden, de vraag hoog en het hypegehalte ook hoog.
Vergeet niet dat er wereldwijd een grote vraag is. Apple heeft in 1 week meer dan 1 miljoen van die krengen verkocht. Je moet een flinke fabriek hebben om weer in 1 week 1 miljoen iphones in elkaar te zetten.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille, neemt niet weg dat ze hierop goed moeten anticiperen. Neemt niet weg dat ik ook wel aanneem dat apple nu zo snel mogelijk gaat zorgen voor betere voorraden bij de leveranciers.
heeft iemand al een site gevonden voor een online shop in zwitserland die naar nl verstuurt
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik die link kan vinden?Anoniem: 233684 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:21:
Alvast bedankt!
In fabrieken kunnen ook voorraden liggen. Ga maar ervan uit dat het marketingproces goed door Apple is geregisseerd en er ook vóór de introductie genoeg iPhones op voorraad (maar niet beschikbaar) warenamphora schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:13:
Vergeet niet dat er wereldwijd een grote vraag is. Apple heeft in 1 week meer dan 1 miljoen van die krengen verkocht. Je moet een flinke fabriek hebben om weer in 1 week 1 miljoen iphones in elkaar te zetten.
Ik woon in Italie en ik probeer NU een TIM SIM in een iPhone 3G toestel van Vodafone, eens kijken of dat werkt inderdaad.Dennis_sla schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:21:
Ik volg alle topics al een aantal dagen hier, maar volgens mij is er nog niemand die een Iphone heeft gekocht in Italie (Simlockvrij?)
Update: Ja, werkt! Als ik e.e.a. moet opsturen naar NL, hoor ik het wel, ligt er aan hoe de verkrijgbaarheid is hier in Genua.
[ Voor 15% gewijzigd door Neus op 17-07-2008 17:36 ]
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Hoe zit t met mazo in Zwitzerland? ben je nog in de mogelijkheid phones in te kunnen slaan voor geintresseerde? Scheelt met italie
[ Voor 16% gewijzigd door musiqman op 17-07-2008 17:38 ]
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
BenieuwdNeus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:34:
[...]
Ik woon in Italie en ik probeer NU een TIM SIM in een iPhone 3G toestel van Vodafone, eens kijken of dat werkt inderdaad.
[ Voor 12% gewijzigd door Extreme smell op 17-07-2008 17:41 ]
Je mist een extra 0, kijk maar op de homepage. Resultaat:Extreme smell schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:43:
Nee dit is geen zuivere koffie. Ze hebben een VAT (btw) nummer onderaan hun site gezet, en als ik dat hier natrek: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do dan krijg ik de volgende uitkomst:
No, invalid VAT number (please refer to FAQ, questions 7, 11, 12, 13 and 20 for more information).
VAT number IT 0179900680
Member State IT
Name
Address
Date when request received 16/07/2008 (dd/mm/yyyy)
VAT Validation Response
Yes, valid VAT number
VAT number IT 01799000680
Member State IT
Name ---
Address ---
Date when request received 17/07/2008 (dd/mm/yyyy)
Wil ik eerst zeker zijn dat een NL SIM ook werkt, heb nog een oude KPN SIM, probeer ik morgen even uit! In ieder geval zou een NL Vodafone SIM in een IT Vodafone toestel moeten werken, toch?Extreme smell schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:36:
[...]
BenieuwdTIP: bied op V&A iPhones aan om te versturen vanuit italie, en zorg natuurlijk wel dat je er iets leuks aan verdient
Nee ik geloof dat dat niet werkt. Ik dacht dat Vodafone NL als een 'andere' provider word gezien als Vodafone ITNeus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:43:
[...]
Wil ik eerst zeker zijn dat een NL SIM ook werkt, heb nog een oude KPN SIM, probeer ik morgen even uit! In ieder geval zou een NL Vodafone SIM in een IT Vodafone toestel moeten werken, toch?
Ok, maar aangezien een TIM SIM wel werkt in een Vodafone toestel, moet het kunnen werken in NL, mits er geen countrylock op bestaat. Let wel, het toestel is niet van mij maar van een meewerkende collega; ik heb zelf nog de 'oude' iPhone.
So, currently (when released) PwnageTool 2.0 will support:-
iPhone (1st Gen) with 2.0 - Activated, Unlocked & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPod Touch with 2.0 - Activated & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPhone (3G) with 2.0 - Activated, Jailbroken (with support for third party applications).
Dus de nieuwe iPhone wordt niet SIM-unlocked door het DevTeam. En nu?
iPhone (1st Gen) with 2.0 - Activated, Unlocked & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPod Touch with 2.0 - Activated & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPhone (3G) with 2.0 - Activated, Jailbroken (with support for third party applications).
wordt NOG niet SIM-unlocked. Ofwel iets langer geduld hebben.MaxDark schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:51:
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
"We’ll push out an update with 3G support if and when it is completed."amphora schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:52:
[...]
wordt NOG niet SIM-unlocked. Ofwel iets langer geduld hebben.
"IF and when" is nou niet bepaald hoopgevend

Imo is 3G unlock ook minder belangrijk. Of je haalt em bij T-Mobile hier inclusief abo, of je haalt er één in België (of andere SIM lock vrije landen). Jailbreak is dan veel interessanter en dat is wel mogelijk.MaxDark schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:56:
[...]
"We’ll push out an update with 3G support if and when it is completed."
"IF and when" is nou niet bepaald hoopgevend. Nou ja, ik wacht toch nog wel effe voordat ik er een haal maar dat ze nou zo vaag moeten wezen met zulke info snap ik niet helemaal. Wil wel weten of ze al plannen/vorderingen hebben of dat ze completely stumped zijn.
Een Zwitser die mij misschien van dienst kan zijn?
^ Wat hij zegt.
En, hoe is de beschikbaarheid daar in .it? Ik ben dus vanaf zondag in Rome..Neus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:34:
[...]
Ik woon in Italie en ik probeer NU een TIM SIM in een iPhone 3G toestel van Vodafone, eens kijken of dat werkt inderdaad.
Update: Ja, werkt! Als ik e.e.a. moet opsturen naar NL, hoor ik het wel, ligt er aan hoe de verkrijgbaarheid is hier in Genua.
Anoniem: 246088
Dat wordt even goed nadenken, ik ken namelijk iemand die nu nog even in Zwitserland zit (en volgens mij ook paspoort heeft/danwel familie) en hoewel ik 500,- toch aardig prijzig vind is 325,- natuurlijk een ander verhaal.
Die unlock zal namelijk vast wel werken.
Die unlock zal namelijk vast wel werken.
Tuurlijk komt ie er maar of dat volgende week of een maand is weet niemand.Die unlock zal namelijk vast wel werken.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Met dank aan DRvDijk in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4" voor de tip: Vodafone heeft nu ook een iPhone abonnement, voor mensen die hun iPhone ergens anders halen.
Volgens Vodafone is het, als je je iPhone uit België of Italië betrekt, net zo duur in totaal als je iPhone bij T-M halen. Je maandlasten zijn namelijk ontzettend laag.
Volgens Shiver23 in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4" is het echter wel iets duurder, maar het verschil is niet al te groot.
Lees wel even de kleine lettertjes, natuurlijk. Mag echt alleen met de opgegeven telefoon worden gebruikt:
.
Volgens Vodafone is het, als je je iPhone uit België of Italië betrekt, net zo duur in totaal als je iPhone bij T-M halen. Je maandlasten zijn namelijk ontzettend laag.
Volgens Shiver23 in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4" is het echter wel iets duurder, maar het verschil is niet al te groot.
Lees wel even de kleine lettertjes, natuurlijk. Mag echt alleen met de opgegeven telefoon worden gebruikt:
Ook een leuke voor de TS, lijkt me zo1) Het Abonnement mag gedurende de duur van de Overeenkomst uitsluitend gebruikt worden in combinatie met de Randapparatuur, zoals in artikel 1 bedoeld en waarvan het IMEI-nummer kenbaar is gemaakt aan en geaccepteerd is door Vodafone bij het aangaan van de Overeenkomst.
5) Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2 aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.
[ Voor 33% gewijzigd door Punksmurf op 17-07-2008 19:35 ]
met een hamer past alles
Anoniem: 246088
Hm ik zat nog een pagina terug dus ik had die update niet gezien. Jammer dat er nog geen unlock is, nu wordt het nog harder twijfelen
).
Anoniem: 268282
Hey
OK. Ik woon in zwitserland. daarom ook de fouten in mijn nederlands(ik kan het allen maar spreken). Met 29.7.2008 ga ik naar Amsterdam. www.ziphone.org zal zeker is een unlock releasen. msn: XXXXXXXX . msschn hebben jullie begrepen wat ik bedoel ;-) SOLD OUT
OK. Ik woon in zwitserland. daarom ook de fouten in mijn nederlands(ik kan het allen maar spreken). Met 29.7.2008 ga ik naar Amsterdam. www.ziphone.org zal zeker is een unlock releasen. msn: XXXXXXXX . msschn hebben jullie begrepen wat ik bedoel ;-) SOLD OUT
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 268282 op 17-07-2008 21:49 ]
Wat ik me afvraag, als je nou een Iphone koopt in Portugal, de 16 gb versie van Vodafone, zal hij het dan gewoon doen met je normale Vodafone abbo?
Ik zit nog t/m maandag in Mexico en ga hier eens op zoek....hij schijnt hier wel prepaid te worden verkocht.
iPhone 3G in Mexico
De Mexicaanse mobiele operator Telcel heeft de prijzen bekendgemaakt voor de iPhone 3G. De 8GB iPhone zal gratis bij de duurdere abonnementen worden aangeboden. Bij goedkopere abonnementen kan de prijs van het toestel oplopen tot MXN $3,199 (ongeveer $310.50 US). De 16GB iPhone ligt in de winkel voor een prijs vanaf MXN $1,259 ($122.20 US) tot zo’n MXN $4,459 ($432.80 US). De abonnementen beginnen bij 100 MB dataverkeer tot onbeperkt en kosten tussen de $36 US tot $79 US. Daarbij krijg je tussen de 200 en 700 belminuten per maand en 100 tot 250 SMS-berichten. Ga je over je datalimiet heen, dan wordt je niet afgeknepen maar moet je ervoor gaan betalen: 5 centavos per KB en dat is ongeveer $4.86 US per MB.
Bron
De Mexicaanse mobiele operator Telcel heeft de prijzen bekendgemaakt voor de iPhone 3G. De 8GB iPhone zal gratis bij de duurdere abonnementen worden aangeboden. Bij goedkopere abonnementen kan de prijs van het toestel oplopen tot MXN $3,199 (ongeveer $310.50 US). De 16GB iPhone ligt in de winkel voor een prijs vanaf MXN $1,259 ($122.20 US) tot zo’n MXN $4,459 ($432.80 US). De abonnementen beginnen bij 100 MB dataverkeer tot onbeperkt en kosten tussen de $36 US tot $79 US. Daarbij krijg je tussen de 200 en 700 belminuten per maand en 100 tot 250 SMS-berichten. Ga je over je datalimiet heen, dan wordt je niet afgeknepen maar moet je ervoor gaan betalen: 5 centavos per KB en dat is ongeveer $4.86 US per MB.
Bron
hier wordt beweerd dat je met een nederlands paspoort ook een Iphone kunt halen in zwitserland
Ja kwam dat al tegen...zo maar eens de stad in duiken, heb al wat verkoopadressen. Eens kijken of ze ook zonder abo te kopen zijn.brambest schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:22:
iPhone 3G in Mexico
Bron
In een bericht van 9 juli...
Is afwachten dus...The Mexican unit of Latin America's No. 1 mobile operator, America Movil, plans to offer the iPhone 3G to the country's massive prepaid consumer market in the short term, according to a top executive.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 17-07-2008 21:38 ]
Ik snap wat dingen niet mbt USA iphone 3g's
als er iemand hier vraagt "kan ik een iphone 3g in de states kopen"
Zegt iedereen direct (met grote letters) "kan niet" Bla bla
maar hoe zit het dan met de iphone 3g's die op ebay staan, deze zijn gewoon geseald en gelockd op AT&T, kan me niet voorstellen dat ze dan 200dollar betalen voor een iphone
plus 24x 30dollar. en ze dan voor 750dollar verkopen,
Na het weekend zou er weer stock moeten zijn, en dan gaat er iemand voor mij (iemand uit de vs, dus niet op vakantie) een iphone halen, hij zegt dat het kopen en thuis activeren geen probleem is, mits je er maar niet uitziet als een "reseller"
Ben benieuwd.
maar hoe zit het dan met de iphone 3g's die op ebay staan, deze zijn gewoon geseald en gelockd op AT&T, kan me niet voorstellen dat ze dan 200dollar betalen voor een iphone
Na het weekend zou er weer stock moeten zijn, en dan gaat er iemand voor mij (iemand uit de vs, dus niet op vakantie) een iphone halen, hij zegt dat het kopen en thuis activeren geen probleem is, mits je er maar niet uitziet als een "reseller"
Ben benieuwd.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 17-07-2008 21:45 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Twee opties:Donstil schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:43:
Ik snap wat dingen niet mbt USA iphone 3g's
Ben benieuwd.
• D'r is een truuk om onder dat abo uit te komen nadat je getekend hebt. Je moet echter nog steeds dat contract tekenen en dus in aanmerking komen. (Die truuk is er overigens wel.)
• Oplichters.
Net telefoon uit belgie gekregen:
Uitpakken, Vodafone SIM er in, aan laptop hangen, activeren via iTunes en klaar!
Uitpakken, Vodafone SIM er in, aan laptop hangen, activeren via iTunes en klaar!
Ja die truuk zou dan in nederland ook moeten lukken lijkt me, maar geen idee wat het is (behalve kopie legitimatie wat je hier in nederland veel zag tijdens de lanch (hoorde ik)CyBeR schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:50:
[...]
Twee opties:
• D'r is een truuk om onder dat abo uit te komen nadat je getekend hebt. Je moet echter nog steeds dat contract tekenen en dus in aanmerking komen. (Die truuk is er overigens wel.)
• Oplichters.
en oplichters zullen het niet zijn denk ik, aangezien er zat Powersellers bij zitten.
Beetje jammer dat je dan met windows werkt
verder wel nice, heb je hem uit een store ?
Anoniem: 218969
Mooi. Dit is dus hét bewijs waar een aantal van ons naar opzoek waren
Nu nog wachten op voorraad, en karren naar belgië.
Anoniem: 250885
Thank you very much! Geil apparaatje
Edit: Had je trouwens van te voren gereserveerd en kan dat als Nederlander?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 250885 op 17-07-2008 23:02 ]
Iemand al meer informatie over http://iphone.startpage.it ?
Vantevoren inderdaad gereserveerd, persoonlijk heen gegaan.
Enige minpunt is toch dat (in mijn geval) ik meer dan een volle tank benzine kwijt ben. Toch ga
ik het op deze wijze doen. Geweldige oplossing, geen contract van 2 jaar. Ik verleng mijn abbo bij kpn met een htc touch diamond, verkoop deze voor een aardig bedrag en de iphone is opeens goed betaalbaar! Thnx:)
ik het op deze wijze doen. Geweldige oplossing, geen contract van 2 jaar. Ik verleng mijn abbo bij kpn met een htc touch diamond, verkoop deze voor een aardig bedrag en de iphone is opeens goed betaalbaar! Thnx:)
Anoniem: 250885
Voor mij is het 3/4 tank. Dus 625 + 55 euro (met de huidige literprijzen) = +/- 680,- voor de 16GB
de 16gb is wel erg duur hoor in belgie
625euro houd me nog een beetje tegen.
opzich is belgie niet zo heel ver (denk 30min rijden, antwerpen) dus die benzine is niet echt belangrijk.
Als mijn VS connectie geen iphone voor me kan scoren dan wacht ik de drukte even af denk ik.
Ik had trouwens nog wat shops afgemaild, en waren er best een hoop die de 3g snel kunnen leveren voor ongeveer 450euro (wel zelf unlocken dan)
www.gsm-eindhoven.nl dacht 3weken
en GSMarena in dordrecht heeft al een eerste zending gekregen, en werkt met een wacht lijst (waar ik op sta, je weet maar nooit
) en gaat 475 euro hanteren .
625euro houd me nog een beetje tegen.
opzich is belgie niet zo heel ver (denk 30min rijden, antwerpen) dus die benzine is niet echt belangrijk.
Als mijn VS connectie geen iphone voor me kan scoren dan wacht ik de drukte even af denk ik.
Ik had trouwens nog wat shops afgemaild, en waren er best een hoop die de 3g snel kunnen leveren voor ongeveer 450euro (wel zelf unlocken dan)
www.gsm-eindhoven.nl dacht 3weken
en GSMarena in dordrecht heeft al een eerste zending gekregen, en werkt met een wacht lijst (waar ik op sta, je weet maar nooit
Niet per definitie. Is afhankelijk van regelingen aangaande opzeggingen binnen X dagen, als je geen bereik hebt thuis (in nederland niet echt heel sterk van toepassing), etc.Donstil schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:53:
[...]
Ja die truuk zou dan in nederland ook moeten lukken lijkt me, maar geen idee wat het is (behalve kopie legitimatie wat je hier in nederland veel zag tijdens de lanch (hoorde ik)
lees een paar pagina's terug, daar zie je dat ik het BTW nummer heb nagetrokken dat niet blijkt te bestaan. Zoeken voordat je post.spoorweg schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:02:
Iemand al meer informatie over http://iphone.startpage.it ?
Beter verlengen met Sim Only, ben je uiteindelijk veel voordeliger uitAnoniem: 268237 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:09:
Enige minpunt is toch dat (in mijn geval) ik meer dan een volle tank benzine kwijt ben. Toch ga
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Volgens mij kan je beter niet naar Antwerpen rijden, maar naar 1 van de Mobistar vestigingen in kleinere plaatsjes.
Neem aan dat er in Antwerpen veel meer reserveringen staan.
Neem aan dat er in Antwerpen veel meer reserveringen staan.
Wie weet hoe het precies om de iPhone BTW vrij uit belgië te halen, ik heb mijn eigen kleine bedrijfje (eigenlijk m'n vrouw) Nu las ik op een draadje hier op GoT of was het op iphoneclub dat je dan de iPhone met 0% BTW kan kopen met je NL BTW nr. Scheelt toch 21%. € 414 wordt het dan voor de 8GB.
Maar hoe gaat dat dan in zijn werk?
En krijg je als nog een factuurtje van de NL belasting?
Iemand hier ervaring mee?
Voor degene die interresse hebben in een zwitserse, hier een zwitserse webshop
Iemand hier ervaring mee?
Voor degene die interresse hebben in een zwitserse, hier een zwitserse webshop
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Een vriend van mij moet volgende week naar Lugano in Zwitserland (vlakbij Italie) heb hem de opdracht gegeven om een iPhone te regelen, hopelijk zijn ze volgende week weer op voorraad
[ Voor 4% gewijzigd door DaYwaLkUr op 18-07-2008 08:23 ]
Hey dat ziet er interessant uit! Iemand die dit al gedaan heeft of gaat doen?Voor degene die interresse hebben in een zwitserse, hier een zwitserse webshop
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Volgens mij heb je in 12 maand contractsduur niet meer dan 400 euro voordeelBeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:49:
[...]
Beter verlengen met Sim Only, ben je uiteindelijk veel voordeliger uit
Die Zwitserese webshop is inderdaad erg interessant, graag jullie mening!
Iemand als in contact gekomen met iphonehelpdesk.nl? Mij lukt het namelijk niet.
€ 525 is zonder BTW in België toch € 433,88 en niet € 414.GeBas schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:42:
Wie weet hoe het precies om de iPhone BTW vrij uit belgië te halen, ik heb mijn eigen kleine bedrijfje (eigenlijk m'n vrouw) Nu las ik op een draadje hier op GoT of was het op iphoneclub dat je dan de iPhone met 0% BTW kan kopen met je NL BTW nr. Scheelt toch 21%. € 414 wordt het dan voor de 8GB.
Ikzelf (als Belg) heb toen ik nog zelfstandig was enkele online aankopen gedaan in de EU. Na vermelding van mijn BTW nummer moest ik nooit BTW betalen (soms moest ik voor betaling wel een e-mail sturen zodat ze dit konden regelen). Van de Belgische belastingsdienst heb ik nooit rekeningen nagekregen, dus daar zit je wel safe denk ik.
Ik twijfel er echter sterk aan dat men u in een Mobistar shop zonder BTW zal willen verkopen.
Misschien op zoek gaan naar een Belgische Apple dealer die online spul verkoopt?
Ik dacht dat zij niet naar het buitenland stuurden?Damien2004 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:34:
[...]
Hey dat ziet er interessant uit! Iemand die dit al gedaan heeft of gaat doen?
Wat is daar intressant aan, zitten abbonementen aan vast.Damien2004 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:34:
[...]
Contract en 0 gaan niet samen* SIM-Cart
* 24 - Month Contract Natel easy liberty uno, 0 CHF / monthly basic costs (see details here, PDF 144 kb) or at Swisscom
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
http://www.iphone4all.ch/files/NATEL_easy_liberty_uno_en.pdfmusiqman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:54:
[...]
Wat is daar intressant aan, zitten abbonementen aan vast.
[...]
Contract en 0 gaan niet samen
Volgens mij is dit, omdat het in Zwitserland verplicht geregistreerd moet, de prepaidoplossing, een contract van 0 euro per maand. Dan ben je met die SIM-kaart dus wel gewoon trackable.
Je gaat 'm dus niet zakelijk gebruiken(want die zaak is formeel blijkbaar niet van jou) en wil gewoon illegaal de btw omzeilenGeBas schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:42:
ik heb mijn eigen kleine bedrijfje (eigenlijk m'n vrouw)
hoe heb jij het berekend?bertalizer schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:44:
[...]
€ 525 is zonder BTW in België toch € 433,88 en niet € 414.
Ik met de rekenmachine
Wie weet er één?Ik twijfel er echter sterk aan dat men u in een Mobistar shop zonder BTW zal willen verkopen.
Misschien op zoek gaan naar een Belgische Apple dealer die online spul verkoopt?
Kom zelf wel regelmatig in begie/zeeuwsvlaanderen, dus st niklaas, aalst en gent is wel te doen voor mij.
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Dan moet je je rekenmachine even nakijkenGeBas schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:27:
[...]
hoe heb jij het berekend?
Ik met de rekenmachine
525/1,21 = 433,88
Dat zijn ze normaal gezien wel verplicht hoor, voor zover mij bekend. Tenzij ze niet zakelijk leveren, natuurlijk, maar dat lijkt me ook sterk.bertalizer schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:44:
Ik twijfel er echter sterk aan dat men u in een Mobistar shop zonder BTW zal willen verkopen.
[ Voor 48% gewijzigd door Punksmurf op 18-07-2008 10:17 ]
met een hamer past alles
Je wordt helemaal gek van die Mobistar gasten. Ik was afgelopen woensdag in Antwerpen en daar ben ik alle shops afgelopen. Onwijs lange wachtlijsten volgens alle medewerkers en elke keer als ik vroeg of ze 'm op voorraad hadden, vroegen ze of ik het wilde gebruiken met een belgische of nederlandse sim. Op een gegeven moment werd ik een beetje moe van de leugens, dus zei ik automatisch dat ik een belgische sim had. Simpel gel*l
Nergens op voorraad, ga over 3 weken weer heen, hopen dat ze 'm dan weer hebben...
[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 18-07-2008 13:18 ]
Zojuist vol vertrouwen naar Mobistar Wijnegem gebeld. Gelukkig hebben ze alles soorten iphone's op voorraad.
Wat ik niet begrijp is dat de medewerker, met 100% zekerheid zeggen kon dat een nederlandse simkaart niet gaat werken in een ipheune uit belgië.
Waar moeten we nu van uit gaan?
Wat ik niet begrijp is dat de medewerker, met 100% zekerheid zeggen kon dat een nederlandse simkaart niet gaat werken in een ipheune uit belgië.
Volgens Mobistar Wijnegem hebben ze nog van alle soorten nog aan aantal in voorraad.Le0032 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:18:
Je wordt helemaal gek van die Mobistar gasten. Ik was afgelopen woensdag in Antwerpen en daar ben ik alle shops afgelopen. Onwijs lange wachtlijsten volgens alle medewerkers en elke keer als ik vroeg of ze 'm op voorraad hadden, vroegen ze of ik het wilde gebruiken met een belgische of nederlandse sim. Op een gegeven moment werd ik een beetje moe van de leugens, dus zei ik automatisch dat ik een belgische sim had. Simpel gel*lNergens op voorraad, ga over 3 weken weer heen, hopen dat ze 'm dan weer hebben...
Ongeveer om 13:00 vanmiddag gebeld.
Het wordt door iedereen bij Mobistar beweerd, maar tot nu toe werkte 't nog bij iedereen.Anoniem: 218969 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:23:
Zojuist vol vertrouwen naar Mobistar Wijnegem gebeld. Gelukkig hebben ze alles soorten iphone's op voorraad.
Misschien dat je een NL simkaart mag testen in een demo-model van ze?
Grappig, aan de hand van deze tip belde ik net ook naar Wijnegem, en ze wisten me te vertellen dat ze er inderdaad nog op voorraad hebben, maar dat die allemaal gereserveerd zijn...
Reserveren voor de nieuwe lading kan wel, daar zijn nog weinig aanmeldingen voor, maar dan moet je er wel persoonlijk langs gaan. Beetje moeilijk vanuit Groningen
Reserveren voor de nieuwe lading kan wel, daar zijn nog weinig aanmeldingen voor, maar dan moet je er wel persoonlijk langs gaan. Beetje moeilijk vanuit Groningen

Zo gezegd, zo gedaan.
ik heb kennisen in belgie wonen. ik denk dat ik die vraag 1 op te sturen.
mocht iemand interesse hebben ;-)
mocht iemand interesse hebben ;-)
Ik zou het doen!
Anoniem: 121250
Ik heb net een bestelling geplaatst, het is afwachten wat er gaat gebeuren.Damien2004 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:34:
[...]
Anoniem: 160183
Hij heeft niet eens voorraad. Al paar keer gemaild maar geen reactie.Anoniem: 121250 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:52:
[...]
Ik heb net een bestelling geplaatst, het is afwachten wat er gaat gebeuren.
Zojuist een aantal keer gebeld, maar kom dan in een bandje terecht, waarbij je als je klant bent van Mobistar 5000 kunt bellen.....Anoniem: 218969 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:26:
[...]
Volgens Mobistar Wijnegem hebben ze nog van alle soorten nog aan aantal in voorraad.
Ongeveer om 13:00 vanmiddag gebeld.
Zojuist twee stuks besteld bij mobistar in torhout, een belgische collega haalt ze op en stuurt ze deze kant op..ben benieuwd
Is er ook een te verwachten levertijd?Anoniem: 268237 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:26:
Zojuist twee stuks besteld bij mobistar in torhout, een belgische collega haalt ze op en stuurt ze deze kant op..ben benieuwd
Dinsdag zou er geleverd worden, maandag niets omdat het dan een nationale feestdag is in belgie. Wachtlijsten werken ze niet mee, het is dus op de gok naar binnen wandelen of even bellen..
Ik denk dat je geluk moet hebben, een medewerker te treffen die jou een iphone gunt. Desnoods geef ik zo'n stumper 20eur dat we een nederlandse simkaart testen.Serenity schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:28:
[...]
Het wordt door iedereen bij Mobistar beweerd, maar tot nu toe werkte 't nog bij iedereen.
Misschien dat je een NL simkaart mag testen in een demo-model van ze?
Ik zou die lekker laten zitten, had er een mailtje van gehad:fetcher schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:43:
Iemand als in contact gekomen met iphonehelpdesk.nl? Mij lukt het namelijk niet.
Ofterwijl, je word 'genaaid' waar je bij staat...Hi,
Door overweldigende vraag en relatieve schaarste, is het momenteel niet mogelijk om de iPhone 3G snel te leveren.
Binnen 2-3 weken verwacht ik ze beter leverbaar.
Vooral de belgische, simlock vrije zijn moeilijk leverbaar. Deze heb ik zelf nog NIET gehad, maar het is volgens diverse bronnen (Tweakers,
iPhoneclub) wél mogelijk. Hoewel veel mensen zeggen dat het niet werkt, maar dat is allemaal ook van 'horen-zeggen'.
Binnen 1-2 weken verwacht ik wel de unlock, dan is het mogelijk om de zwitserse te leveren.
Prijzen: 599 8GB, 689 16GB
Met dank voor je interesse,
groetjes
Joep
Ik ga er vanuit dat die uit Belgie gewoon functioneren, heb genoeg bewijs gezien en zal jullie volgende week voorzien van extra bewijs.
Van een collega begreep ik dat zijn bestelling van afgelopen maandag woensdag a.s. geleverd gaat worden, dat na telefonisch contact met iphonehelpdesk. Er zouden er ook al een aantal zijn verstuurd.brambest schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:00:
[...]
Ik zou die lekker laten zitten, had er een mailtje van gehad:
[...]
Ofterwijl, je word 'genaaid' waar je bij staat...
Qua prijs zijn ze iig erg pittig.
[ Voor 9% gewijzigd door fetcher op 18-07-2008 15:17 ]
Het best is gewoon uit belgie halen, en dan als je connecties hebt hem zakelijk kopen zodat je geen btw hoeft te betalen, ik betaal nu zelf voor de 16gb 508 euro..aardig verschil met iphonehelpdesk!
Als je nou zelf even verder leest dan je post lang is, iemand anders weet wél hoe VAT werkt en heeft geconstateerd dat het nummer wel ok is.Extreme smell schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:48:
[...]
lees een paar pagina's terug, daar zie je dat ik het BTW nummer heb nagetrokken dat niet blijkt te bestaan. Zoeken voordat je post.
Ter info: als je een telefoon zakelijk koopt moet je ook kunnen bewijzen dat je hem vnl zakelijk gebruikt (zoals met alles). In hoeverre het gecontroleerd wordt is een tweede.Anoniem: 268237 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:30:
Het best is gewoon uit belgie halen, en dan als je connecties hebt hem zakelijk kopen zodat je geen btw hoeft te betalen, ik betaal nu zelf voor de 16gb 508 euro..aardig verschil met iphonehelpdesk!
met een hamer past alles
Je snapt denk niet wat ik bedoel. Als je kijkt naar de OP, dan zie je, dat de Zwitserse zoveel kosten:fetcher schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:16:
[...]
Van een collega begreep ik dat zijn bestelling van afgelopen maandag woensdag a.s. geleverd gaat worden, dat na telefonisch contact met iphonehelpdesk. Er zouden er ook al een aantal zijn verstuurd.
Qua prijs zijn ze iig erg pittig.
Prijs 8GB: €323
Prijs 16GB: €385
Als je dan zijn prijs ziet..... Dat bedoelde ik.
Conversatie met iphonehelpdesk:
Hallo,
Gaat het hier gewoon om een Belgische versie die met een nl simkaart te gebruiken is, of staat er een andere firmware o.i.d. op? Is het ook mogelijk bij jullie af te halen?
Mvg,
-------------------------------------------------
Er staat 2.0 op de iPhone. Door de enorme drukte rond de 3G verkopen we helaas alleen online, we zijn niet het kantoor om 50 mensen per dag te kunnen ontvangen. Later deze maand (ongeveer vanaf 25 juli, dan zal de enorme belangstelling iets zijn afgenomen) kunnen we weer persoonlijk ontvangen, indien je de iPhone eerder wilt hebben zul je het even online moeten doen. Verzending is met 5 werkdagen.
Maar 2.0 is nog niet geunlocked, dus dan ga ik er vanuit dat dit Belgische iphones zijn?
Op dit moment niet…..alle unlockte toestellen zijn weg, vanaf volgende week zal het wel weer gaan lukken. Op dit moment dus niet te gebruiken met je nederlandse simkaart
Moet volgende week zaterdag naar belgie, kom dan langs antwerpen en brussel. Dag van te voren even alle shops in de buurt afbellen en maar hopen dat ze er eentje op voorraad hebben.
Hallo,
Gaat het hier gewoon om een Belgische versie die met een nl simkaart te gebruiken is, of staat er een andere firmware o.i.d. op? Is het ook mogelijk bij jullie af te halen?
Mvg,
Er staat 2.0 op de iPhone. Door de enorme drukte rond de 3G verkopen we helaas alleen online, we zijn niet het kantoor om 50 mensen per dag te kunnen ontvangen. Later deze maand (ongeveer vanaf 25 juli, dan zal de enorme belangstelling iets zijn afgenomen) kunnen we weer persoonlijk ontvangen, indien je de iPhone eerder wilt hebben zul je het even online moeten doen. Verzending is met 5 werkdagen.
Maar 2.0 is nog niet geunlocked, dus dan ga ik er vanuit dat dit Belgische iphones zijn?
Op dit moment niet…..alle unlockte toestellen zijn weg, vanaf volgende week zal het wel weer gaan lukken. Op dit moment dus niet te gebruiken met je nederlandse simkaart
Moet volgende week zaterdag naar belgie, kom dan langs antwerpen en brussel. Dag van te voren even alle shops in de buurt afbellen en maar hopen dat ze er eentje op voorraad hebben.
Precies, deze telefoons worden op naam van de zaak gekocht door in dit geval de manager. Kan onmogelijk problemen opleveren omdat ik er personeel ben. Dus voor zakelijk gebruik.Punksmurf schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:47:
[...]
Ter info: als je een telefoon zakelijk koopt moet je ook kunnen bewijzen dat je hem vnl zakelijk gebruikt (zoals met alles). In hoeverre het gecontroleerd wordt is een tweede.
Nou ja, jij babbelt over je "connecties". Overigens is het dan nog niet "dus" zakelijk (maar het wordt lastiger bewijzen als dat niet zo is), en is de telefoon officieel niet jouw eigendom, maar is hij van het bedrijf (tenzij jij hem van het bedrijf gekocht hebt, maar dan verkocht het bedrijf hem weer met verlies aangezien zij weer wel de dan door jou betaalde btw moeten afdragen).
met een hamer past alles
HA! Jij gebruik een Belgische rekenmachinePunksmurf schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:45:
[...]
Dan moet je je rekenmachine even nakijken
525/1,21 = 433,88
[...]

Dit topic is gesloten.