Toon posts:

GeForce zuigt!

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ding van mij altijd op 1024x768 staan en vroeg me af waarom iedereen altijd zo zat te zeiken dat die GF dingen zo slect in 2D zijn.

Tot ik mijn instellingen moest veranderen naar 1024x1280 (85Hz.) Nu begrijp ik alles en weet nu dus al dat mijn volgende beeldplank geen GF zal zijn. :r

Kheb er gewoon koppijn van gekregen! (En da's voor het eerst!)

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Het is algemeen bekend dat Matrox de beste 2D kaarten maakt, dus klagen heeft geen zin.
Het is gewoon je eigen schuld!!! 8-)

Good goan

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023

Great minds think in parallel gutters.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, lekker ongenuanceerd zijn we weer! De Geforce GTS heeft een duidelijk beter beeld dan de Geforce MX, en ik heb zelf in hoge resoluties helemaal niet te klagen over het beeld. Ik heb ook korte tijd een MX gehad, en die was inderdaad minder. Maar een opmerking als 'GeForce zuigt' slaat echt nergens op |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Leuk zo'n troll :Z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Bjurrun
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 15:56
misschien een goedkoop surogaat merk?
kep zelf GF 2GTS van Hercules en prima in alle resoluties, og=f je monitor is gewoon bagger

• Count
De GeForce2 GTS heeft dezelfde designfouten als de MX. Kijk hier maar: www.geocities.com/porotuner/imagequality.html

Verwijderd

Dus je wilt bruut snelle 3D, en ook nog eens Matrox-like 2D in hoge resolutie?

---> *D RADEON *D <---

• Bjurrun
  • Laatst online: 11-06 15:56
ik hoorde wel meer mensen hierover ik en een vriend hebben allebei dezelfde revisie van de gf 2 gts en geen problemen, draai vaak 1280x1024 of 1600x1200

Verwijderd

Het is een FEIT.....ga maar eens kijken naar een Matrox of ATI, een groot verschil, soms minder groot maar altijd duidelijk verschil

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Je hebt de "inductors" dus niet doorverbonden? maar wel de "capacitors" verwijderd..... of niet?

I love watercooling

Verwijderd

waar kan ik die mod voor m'n creative geforce 1 ddr vinden :?

Verwijderd

Ik heb een geforce 2 GTS en 2de doet'ie het perfect hoor... op 1280x1024 @ 100hz.

Dus moest je maar niet een geforce MX halen maar gewoon een 2 GTS.... MX is wel goedkoop maar lijkt dammit net op een tnt 2 !!! maar goed...

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
* Passenger heeft een asus v6800 deluxe, en heeft echt totaal nix te klagen over 2d-kwaliteit (1280x1024 @ 85hz)...

en dat met een daewoo monitor.... ;)

Verwijderd

Greetz

Ik heb sinds kort ook een mxje (elcheapo) en ik ben er toch wel tevreden over. Ik had hiervoor een g400 en toen m'n resolutie op 1152, nu dus op 1024. Maar jah BOEIUH, gaaf 3D is toch wel heeeeeeel veel beter. Ik heb zelf een 15 inch -> 1024 is meer dan zat, maar ik kan me voorstellen dat als je een 19 inch hebt en je hebt een mxje je niet zo blij bent. Dan kan je inderdaad beter een radion kopen. So be warned!!
Overigens na de prijsdaling van de radion zou ik nu ook zeker voor deze kaart gaan.

See Ya

Verwijderd

Topicstarter
Voordat iedereen weer gaat lopen zeiken over mijn post/ troll, call it what je maar wil; IK VIND (da's dus een mening - voor de minder begaafden hiero) dat naarmate de resolutie hoger wordt, de beeldkwaliteit duidelijk minder wordt.

En nee, ik heb geen goedkope zooi, tenzij je een Creative GeForce 256 Annihilator Pro DDR in combinatie met een Iiyama VM Pro 410 goedkope zooi noemt.

En voor de mensen die geen leven hebben behalve zich afrukken op hun nieuwe hardware (meestal ook de figuren die hier dergelijke topics als 'post hier je nieuwe systeem!' plaatsen) wil ik ook nog even kwijt dat ik niet hoef te horen wat ik wel voor kaart moet kopen voor ruim 1000 piek (want over die absurde prijzen kan ik ook nog wel ff gaan klagen), want dat weet ik onderhand zelf ook wel.

Verwijderd

ik ga denk ik effe miin GeForce DDR verkopen van creative en effe een radeon halen ijk heb g eld zat :-) maar euhm uit de benchmarks blijkt dat de radeon helemaal niet overal zo snel is.
Bij deze een oproep aan iedereen die een GF DDR wil kopen hij is reatil ik heb de doos en software etc nog liggen.

Verwijderd

Ow ja.. we houden van kicken hardware en dan betekent het meteen dat we lopen te geilen op die stats?? |:(

Ikzelf heb dus een 19" monitor (Ilyama vision master pro 450) en het is idd zo dat hoe hoger de resolutie hoe onscherper het beeld. als ik het op 1600x1200 zet dan kan ik de letters amper lezen omdat ze te wazig zijn... Maar ik heb het gewoon op 1280x1024 en ik kan alles goed lezen en heb geen last van m'n ogen (100 hz zoals ik al zei).

En de geforce 1 is (denk ik dan.. weet niet zeker dus niet meteen op mij lopen b*tchen) toch slecht in 2D??

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik snap nog steeds niet waarom zoveel mensen een resolutie van 1280*1024 gebruiken. Als je een beetje kan rekenen zie je dat je dan geen 4:3 verhouding meer hebt! Je zou 1280*960 moeten gebruiken.

1152*864 is overigens ook een aanrader. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op dinsdag 20 februari 2001 17:39 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
waar kan ik die mod voor m'n creative geforce 1 ddr vinden :?
Koop een goede monitor man !
Ik heb ook die kaart ,er is niets mis mee
ik draai 1280*1024@100Hz op een EIZO FlexScan F57S
Wie verbouwd er nu zij Geforce 1 DDR van 700 piek |:(
Ikke niet iedergeval Greets
Dit was geen aanval maar een waarschuwing ;)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Op dinsdag 20 februari 2001 19:14 schreef Hyp Hyper het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom zoveel mensen een resolutie van 1280*1024 gebruiken. Als je een beetje kan rekenen zie je dat je dan geen 4:3 verhouding meer hebt! Je zou 1280*960 moeten gebruiken.

1152*864 is overigens ook een aanrader. :)
Waarom? Omdat het prettig kijkt imho, vind het fijner als 1280x960. Heb trouwens 1280x1024x16 met/op een GTS/IIyama 19" en och, het kan zeker beter (tis wat wazig) maar goed ik kan me er prima mee redden en bedenk me dat er veeeeeeel meer mensen met veel beroerder spul thuis zitten :+

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Even een tip die maar al te snel over het hoofd wordt gezien.
ZORG DAT JE GOEDE OMGEVINGS VERLICHTING HEBT
(hmm, eerste keer dat ik mijn stem verhef op GoT)
Maar al te vaak hoor je dat mensen last krijgen van hun ogen en dat dan wijten aan de monitor of de resolutie/refresh rate, terwijl de omgevings verlichting zeker zo belangrijk is voor rust aan je ogen.

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 19:55 schreef joshua2 het volgende:
Even een tip die maar al te snel over het hoofd wordt gezien.
ZORG DAT JE GOEDE OMGEVINGS VERLICHTING HEBT
(hmm, eerste keer dat ik mijn stem verhef op GoT)
Maar al te vaak hoor je dat mensen last krijgen van hun ogen en dat dan wijten aan de monitor of de resolutie/refresh rate, terwijl de omgevings verlichting zeker zo belangrijk is voor rust aan je ogen.
Hé eindelijk iemand die iets nuttigs zegt:D. Dat is inderdaad in veel gevallen een groot probleem dat licht. Ik had het zelf in het begin ook heel erg, totdat ik in plaats van in het halfduister een burolamp bij m'n comp zette. En alles was opgelost, geen koppijn meer, geen wazig wordende teksten enz.

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 14:02
wat veel mensen hier schijnbaar vergeten is dat de limiet bij de MONITOR ligt... ik heb een 17 inch iiyama VM pro 410(A702HT) op 1152x864. Dit is voor mij de optimale resolutie. Nu is het nog scherp, als je 1 stap hoger gaat zie je dat het beeld onscherper/onaangenaam wordt.

Bij 15 inch zou je niet hoger als 800x600 moeten gaan... etc. Daarom geven monitor fabrikanten ook altijd een optimale resolutie/refresh rate op!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

He Borg, je zou echt die mod moeten proberen die hierboven genoemd wordt. Die zou de scherpte juist bij hogere resoluties sterk kunnen verbeteren. Is echt de moeite van het proberen waard. Ik heb de condensators er af gesloopt en het scheelt wel.

Leuke lamp, overigens !!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 21 februari 2001 21:35 schreef Rinzwind het volgende:
wat veel mensen hier schijnbaar vergeten is dat de limiet bij de MONITOR ligt... ik heb een 17 inch iiyama VM pro 410(A702HT) op 1152x864. Dit is voor mij de optimale resolutie. Nu is het nog scherp, als je 1 stap hoger gaat zie je dat het beeld onscherper/onaangenaam wordt.

Bij 15 inch zou je niet hoger als 800x600 moeten gaan... etc. Daarom geven monitor fabrikanten ook altijd een optimale resolutie/refresh rate op!
Ik geef je absoluut gelijk hoor, want mijn scherm wordt er ook niet beter op als ik in 1600*1200 ga ipv 1024*768. MAAR: Velen beweren dus dat een andere videokaart (Matrox,ATI) scherper is op dezelfde monitor.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Juist, Exirion,
dat is dus het probleem, met 1600 en hoger is er weinig dat voor de prijs aan een simpele Matrox450 van 250/450 piek kan tippen.

Tot en met 1200 boeit het allemaal niet zo voor grafische toepassingen.

Maar als je gaat ontwikkelen met b.v. 3D Studio Max, heb je echt 1600 en hoger nodig.
Je kunt gewoon niet genoeg info op het scherm krijgen. Zelfs een 19 insch monitor is dan wat krapjes. Anders zou het met een Radeon misschien nog wel gaan.

Dat hoef je niet met een Gforce of (sorry hoor) ATI kaart te proberen, het is gewoon niet scherp te krijgen.
Dat heeft niets met een monitor als een IIyama te maken, die doet het best op hoge resoluties (hoog= in deze dus 1600 en verder)

De 2D snelheid kun je nog wat met de machine snelheid bijspijkeren (overigens niet met Matrox, die reageert niet op een snellere CPU op dezelfde plank). Maar zelfs een Matrox G200 is sneller dan een Gforce of Radeon op 2D.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:50
hier een geforce 2 mx asus 7100 op een iiyama vision master pro 510

haarscherp in 1600x1200@85hz

tip1: 100hz is niet altijd mooier dan 85...probeer eens

tip2: voor hoge resoluties een bnc kabel kopen (ik zie het boven 1024x768)

tip3: ga eens na of het inderdaad je scherm niet is. prop eens een andere kaart in je pc en is het dan wel mooi?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

85Hz is vaak iets scherper dan 100Hz ja, maar ik weet niet of dat nou aan de videokaart ligt of aan de monitor. Waarschijnlijk beide.

• Yigal76
  • Laatst online: 16-04 21:49
Nou ik ben de huisgenoot van Dexter_rulez en ik ben het niet met hem eens. Zat eerst ook te denken aan een MXje maar na zijn beeld te hebben gezien zie ik toch maar af van een eventuele aankoop. Ik zou m'n G400 niet eens willen ruilen voor zo'n ding.
Laatst een GF2 GTS in actie gezien en die is inderdaad wat beter in 2d dan een MX, althans op een nieuwe IIyama 17".
Ik hoop een Radeon nog eens in actie te zien, dan kan ik afwegen of het de moeite waard is.

PS Ik draai nu 1280*960 en het beeld nog steeds even scherp als op 1152*862 op een 4 jaar oude IIyama Vision Master 17", dus ik snap niet wat voor een onzin er hierboven allemaal verkondigd wordt...

• Viper®
  • Niet online
Pfff...
Ik heb nog gwoon een eeuwe oude 770 ultra TNT2 sjip :P
En ik draai 2048 x 1536, met een dotpitch van 0.26 op m'n 19" geloof 'k.
Ik zie alles scherp hoor (zover het scherp kan op zo'n resolutie maar goed)
Heb nix te klagen, nou weet ik dus ook niet of de TNT2 sjip slecht is in 2d... want volgens mij word er echt geen zak aan die Ramdac en chip veranderd die zorgen voor het 2d beeld. Een GF2 kan preciez dezelfde resoluties aan als me TNT2... dus wat een vooruitgang :)
['K ga ook een nieuwe kaart halen over een tijdje, want in zo'n systeem hoort gewoon iets beters :P]

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

Hee borg, Koop gewoon een goeie monitor.. een sony ofzo, die een res van min 1280 x 1024 op 85 hz aankan.. wedde dat je beeld niet meer blurred is :)

traktor scratch!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 februari 2001 12:11 schreef Frits Bolkestein het volgende:
PS Ik draai nu 1280*960 en het beeld nog steeds even scherp als op 1152*862 op een 4 jaar oude IIyama Vision Master 17", dus ik snap niet wat voor een onzin er hierboven allemaal verkondigd wordt...
Ik heb dus precies zo'n monitor als jij (3,5 jaar oud), maar bij mij is 1280*1024@85 ook even scherp als 1024*768@85 hoor. Prima beeld, en ik denk dat het er ook van af hangt welk merk videokaart je hebt. De chip wordt dan wel door NVidia gemaakt, en de meeste kaartfabrikanten gebruiken ook hun reference design voor de kaart, maar toch denk ik dat een merk als Asus een beter beeld geeft dan een Powercolor of een andere vage fabrikant.

updateje: Ik heb de Pro 17 met een diamondtron beeldbuis, dus die is in hogere resoluties zowiezo al wat scherper dan de gewone 17. Maar verder doet dat niks af aan de rest van het verhaal.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Heb het nieuwe kaartje binnenkort ook. Niks dan goede dingen over gehoord en gezien, dus......GeForce rulezB-)

Verwijderd

kheb een tnt2 en draai m op 1152x864 100hz
ik heb heel goed beeld, kheb wel een trinitron monitor 17inch

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 14:16 schreef Erikie het volgende:
Hee borg, Koop gewoon een goeie monitor.. een sony ofzo, die een res van min 1280 x 1024 op 85 hz aankan.. wedde dat je beeld niet meer blurred is :)
Dat kan die. Is Iiyama - voor zover ik weet een van de beste monitors.

En wat was dat eigenlijk met die mod? Iemand een url?

Verwijderd

geforce is leuk tot 1280 daarna wordt het echt slecht. Ik heb lichte schaduw vorming onder mijn icoontjes op de desktop(16x12x32x85 daarboven hoef ik niet eens te proberen).

*Aan mijn monitor kan het niet liggen: iiyama pro510
*aan mijn kabel ook niet: bnc kabel van 120 piek
*dan blijft mijn videokaart over... een Quadro 32mb DDR. Volgens is dit dus de dader :(

Geen nvidia meer voor mij dus. Mijn volgende videokaart wordt een radeon2 (aiw).

Verwijderd

mensen die hun monitor op 1280x1024 draaien vertrouw ik sowieso niet ;) (tenzij je een 5:4 monitor hebt)

Verwijderd

.

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 21:06
Op donderdag 22 februari 2001 14:10 schreef Viper_74 het volgende:
Pfff...
Ik heb nog gwoon een eeuwe oude 770 ultra TNT2 sjip :P
En ik draai 2048 x 1536, met een dotpitch van 0.26 op m'n 19" geloof 'k.
Yeah right!!! :)
Op een 19"....gegarandeerd binnen 24,1 seconden tering in je ogen.

• Optical
  • Laatst online: 02-06-2025
Hmmm ik vind het 2d beeld eigenlijk helemaal niet zo slecht ...

1280x1024 op mn 19'' is best om aan te zien

stukken beter in ieder geval dan mn vorige , n viper 550 :)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Verwijderd

Zal best zo zoijn, maar ga maar eens twee stapjes hoger...

• Optical
  • Laatst online: 02-06-2025
Op donderdag 22 februari 2001 21:40 schreef Hooi het volgende:
Zal best zo zoijn, maar ga maar eens twee stapjes hoger...
Waarom zou ik ... ik vind het eigenlijk wel best zo ....

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Verwijderd

Greetz
Nou ik ben de huisgenoot van Dexter_rulez en ik ben het niet met hem eens. Zat eerst ook te denken aan een MXje maar na zijn beeld te hebben gezien zie ik toch maar af van een eventuele aankoop. Ik zou m'n G400 niet eens willen ruilen voor zo'n ding.
Daar ben ik het toch met m'n huisgenoot eens, aangezien de G400 nog steeds Fl 289,-gulden kost, mijn mxje 229 :) G450 Sdr is ook 229 geloof ik, maar die is op 3d gebied geloog ik nog slechter dan de G400, dus die valt zoiezo af.

Maar ja, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en bij mij maakt het 2D-gedoe toch niet zoveel uit, aangezien ik toch maar een elcheapo 15 inch monitor heb (1280 heeft niet zoveel zin dan, kan mijn monitor niet eens, jah op 60 Hz :? ) En 1024 verschilt niet genoeg om nu m'n G400 terug te zetten, anders had ik dat al lang gedaan. Aangezien ik voorlopig toch geen nieuwe monitor kan (en wil DUUR) betalen kan ik voorlopig met dit kaartje vooruit. :D

• Abbadon
  • Laatst online: 17:39
Nou, ik heb eens een GeForce in mijn bak gehad; tjonge dat zoog echt als een gek. Na een kwartier zat mijn G400 DH er weer in. Ik draai dan ook 1600*1200 op een Iiyama VM Pro510 en in combinatie met de Matrox ben ik nog nooit ergens zo'n vlijmscherp beeld tegengekomen, echt. Heb zelfs met de gedachte gespeeld om er een V5500 PCI in te steken voor snelle gamez, want dit perfecte 2D beeld wil ik nooit en te nimmer meer kwijt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik heb er ook over nagedacht om er een goede 3d pci-kaart met tv-out er naast te zetten, want ik heb een single-head G400 en wil natuurlijk divxjes kijken op men tv. Toen stuitte ik op deze mx met tv-out. In het begin was het wel ff schrikken ja, reso stond altijd op 1152, dat kan nu niet echt meer. Ach wie weet ga ik (lees iemand anders) dit nog GF2MX beeld kwaliteit tweaking uitvoeren :).

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 23 februari 2001 01:16 schreef Dexter_rulez het volgende:
Ik heb er ook over nagedacht om er een goede 3d pci-kaart met tv-out er naast te zetten, want ik heb een single-head G400 en wil natuurlijk divxjes kijken op men tv. Toen stuitte ik op deze mx met tv-out. In het begin was het wel ff schrikken ja, reso stond altijd op 1152, dat kan nu niet echt meer. Ach wie weet ga ik (lees iemand anders) dit nog GF2MX beeld kwaliteit tweaking uitvoeren :).
Merk videokaart? Ik durf te wedden dat het probleem alleen noemenswaardig is bij die brakke Powercolor kaarten e.d.

Verwijderd

Waar hebben wij ook alweer een GeForce 2 GTS voor gekocht... Oh ja nu weten wij het weer: voor games. En niet om een paar lettertjes te kunnen lezen op onze monitor.

En dat is dus ook het sterke punt van onze GeForce 2 GTS, dat de kwaliteit en snelheid in games ongeevenaard zijn, en waar hadden wij hem ook alweer voor gekocht? Juist ja, voor games >:)

• Viper®
  • Niet online
Op donderdag 22 februari 2001 20:13 schreef Kokkers het volgende:

[..]

Yeah right!!! :)
Op een 19"....gegarandeerd binnen 24,1 seconden tering in je ogen.
Uhmz... nope, 25 seconden :)
Neej hoor, nergenz last van, echt niet. Maar je moet dan ook niet meer dan 10 cm van je beelscherm afzitten, andrz ken je de icoontjes niet meer terugvinden >:)

• Count
waar hadden wij hem ook alweer voor gekocht? Juist ja, voor games
Dat is niet waar voor iedereen, slimmerd.
Veel mensen denken: 'wow, een RAMDAC van 350Mhz, dat moet een strak beeld opleveren' Die kopen een kat in een zak want een GF2 heeft een realistische frequencyoutput van ~65MHz |:(

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 12:24 schreef Countach het volgende:

[..]

Dat is niet waar voor iedereen, slimmerd.
Veel mensen denken: 'wow, een RAMDAC van 350Mhz, dat moet een strak beeld opleveren' Die kopen een kat in een zak want een GF2 heeft een realistische frequencyoutput van ~65MHz |:(
Nou je gaat mij niet vertellen dat iemand een videokaart koopt van f 900 alleen voor de RAMDAC en de refreshrate...

• Count
Op vrijdag 23 februari 2001 12:45 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Nou je gaat mij niet vertellen dat iemand een videokaart koopt van f 900 alleen voor de RAMDAC en de refreshrate...
Je gaat mij niet vertellen dat iemand een videokaart van f 900 koopt en dan niet een goeie RAMDAC en refreshrate verwacht |:(

edit:
ttypo

Verwijderd

Voor mij is dit genoeg... 75 Hz op 1024*768 op m'n zielige 15" Philips monitortje :+

Geloof mij nou maar: beeldkwaliteit hangt veel meer af van je monitor dan van je videokaart. Met zo'n Sony Triniton 17" is het ook echt :9~ geblazen :D

Verwijderd

2d??? doe mij maar 3d.

oja kep een Geforce 2 mx 64mb besteld moet wel een lekker kartje zijn vergleken met me v3 3000 16 mb :)

Verwijderd

Mij heeft een GF2mx van hercules.....maareeh, 1286x1024x32@85 hz no problem hier hoor.. Heb dan wel een 15 inch monitortje maar het beeld is heel strak hoor.

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op dinsdag 14 augustus 2001 11:53 schreef Techwarrior het volgende:
Mij heeft een GF2mx van hercules.....maareeh, 1286x1024x32@85 hz no problem hier hoor.. Heb dan wel een 15 inch monitortje maar het beeld is heel strak hoor.
Uhhh, een 15inch monitor die op 1280x1024 draaid :?
Overdrijven is ook een vak :)
Edit: Hoe high-end het ook is.
volgens mij kunnen 15inch bakkies maar tot 1024x768.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Jah, das wel een heel high-end 15" monitortje dan :o !

PC Specs

Verwijderd

Ik heb een GeForce2Ultra van Elsa en wat ik ook met de instellingen doe, het 3D is supersnel en de 2D is haarscherp.

Het kostte wat, maar dan hebbie ook wat . . :)
Pagina: 1