Mogelijkheid om heel het modsysteem te verbergen!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik ben eigenlijk op zoek naar de mogelijkheid om heel het modsysteem te verbergen.

Dus geen kleurtjes bij reacties, geen mogelijkheid om zelf te modden en zelfs niet kunnen zien wat er door een ander gemod is.
Gewoon weg.

Dan hoef ik me er niet meer aan te ergeren.
Ik erger me namelijk totaal niet aan foute reacties en heb dus al tijden aan staan dat ik alle reacties kan lezen. Ik erger me wel aan alle irritante mod-acties.

Zijn er meer mensen die op zoek zijn naar zo'n functie?

Ik kan niet goed onder woorden brengen waarom ik tegen het hele modsysteem ben, maar het is wel zo. Vroeger, in het oude systeem, had ik er niet zoveel moeite mee. Met het nieuwe systeem heb ik een tijdje mee gedaan.
Maar ik blijf het gewoon waardeloos vinden. En ik heb het gevoel dat het hoe langer hoe meer waardeloos wordt.
En wellicht zijn er heel veel mensen die het modsysteem wel fijn vinden: prima, ga er dan ook gerust mee door.

Maar een optie om zelf het hele systeem te verbergen zou wel vriendelijk zijn tov de mensen die het modsysteem zat zijn.

Als de optie er al is, dan alvast mijn excuses. Maar ik kan het echt niet vinden...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ehm, lijkt me vrij simpel: kijk er gewoon niet naar, dan erger je je d'r ook niet aan?

Zet gewoon default leesniveau op -1, en je ziet alles.

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 11-07-2008 22:34 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
wildhagen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:33:
Ehm, lijkt me vrij simpel: kijk er gewoon niet naar, dan erger je je d'r ook niet aan?

Zet gewoon default leesniveau op -1, en je ziet alles.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het mod systeem is gemaakt zodat je gemakkelijk kan filteren op het niveau dat je wilt. Jij wilt blijkbaar alles lezen dus zet je je filter op -1.

En geef toe, de kleurtjes fleuren de boel toch wat op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Wanneer je een abonnement hebt kan je in je custom CSS de classes van de divjes met moderatieicoontjes op hidden zetten. Zonder abonnement moet dat ook wel met wat custom javascript lukken, dat zal alleen wel meer werk kosten.

De divjes zijn:
modEnabled
modEdit
modDisabled

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wil ik alléén de -1 reacties zien. Kan dat ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen abbo hebt zijn er andere plugins voor Firefox die het wel kunnen. :)

arne geen rode? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 02:08:
Soms wil ik alléén de -1 reacties zien. Kan dat ook? :P
Wanneer je wat met javascript klooit moeten alléén de -1 reacties ook wel lukken. Waarom je dat zou willen is mij echter een compleet raadsel.
Nee, ik niet :|
geen crew.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arne schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 03:00:
[...]

Wanneer je wat met javascript klooit moeten alléén de -1 reacties ook wel lukken. Waarom je dat zou willen is mij echter een compleet raadsel.
Dan kan ik makkelijker zien of niemand ten onrechte is weggemod. Bijvoorbeeld bij Apple-berichten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:49

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een mogelijkheid om het hele modsysteem te verbergen is er niet en zal er mijn inziens ook niet komen (hoewel ik hier natuurlijk officieel niets over kan zeggen). Het modsysteem is er omdat T.net slechte reacties wil filteren als integraal deel van de mogelijkheid om te reageren op de frontpage zodat het hier geen Fok! achtige bedoeling gaat worden. De beste manier om alle posts te zien is al geopperd: het zetten van het default leesniveau op -1.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Op fok worden trouwens ook reacties verwijderd alleen zullen zij totaal nutteloze offtopic posts niet verbergen. Elke rant/flame gaat vaak wel naar een verborgen niveau (heb nog niet gevonden hoe dat is te veranderen).

@hieronder:
Thnx, ik zag het laatst er niet tussenstaan, maar zal wel verkeerd gekeken hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Kixtart op 12-07-2008 15:46 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Kixtart schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:53:
Op fok worden trouwens ook reacties verwijderd alleen zullen zij totaal nutteloze offtopic posts niet verbergen. Elke rant/flame gaat vaak wel naar een verborgen niveau (heb nog niet gevonden hoe dat is te veranderen).
offtopic:
op de Fok! frontpage, aan de rechterkant onder 'voorkeuren' kan je naar 'persoonlijke voorkeuren', en daar kan je weergave van reacties instellen, tot een niveau van -2

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

wildhagen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:33:Zet gewoon default leesniveau op -1, en je ziet alles.
Hey bedankt voor de tip.

Ik heb vaak geen behoefte om -1 reacties te lezen, maar vind het wel loei-irritant dat er vaak -1 verborgen reacties zijn waarop reacties zijn die wel zichtbaar zijn of meerwaarde hebben. Ik zou willen voorstellen om een algoritme te bedenken die òf de tree vanaf de -1 post verbergt, òf de hele tree laat zien. En niet dat je alleen de reactie op een verborgen reactie ziet.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Doe in Lieve Devvers een verzoek er een pref van te maken... Dit was namelijk in het oude systeem wel zo, maar daar is van afgestapt omdat de (in het huidige systeem) zichtbare reacties het, als het goed is, ook waard zijn om zichtbaar te zijn. Een enkele keer is het verband zoek, maar dan gaat de waardering vaak ook naar beneden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor beide valt wat te zeggen. Soms is een hele tree niet echt nuttig als er met een flinke flame gestart wordt (maar je wel de andere reacties een 0 geeft omdat ze gewoon netjes zijn, edoch weinig toevoegen), en soms is een -1 een aanleiding voor een aantal erg goede posts.

Een pref lijkt mij -indien mogelijk- de beste oplossing, gezien het feit dat er twee kampen zijn.
Pagina: 1