Toon posts:

9800gtx of hd4870

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik ga over 2 dagen mijn nieuwe pc bestellen. mijn lijst staat vast, behalve mijn videokaart. ik heb op verschillende site's gekeken maar krijg niet al te veel informatie erover. mijn grote vraage is:
'Wat is sneller de 9800gtx of de hd4870 en wat behaalt dus de hoogste fps?'

alvast bedankt,
marcel

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:46
Sneller, beter, toffer, de HD 4870 is je keus :D

Serieus gast, beetje eigen inzet zou leuk zijn...

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 17:03

Jabba

Firkan

De gemiddelde review site geeft je dit antwoord ook al, in de meeste gevallen is de 4870 sneller!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-03 07:47

BNX

...of koop lekker een 4850 en houdt je die 75 euro verschil op zak (beetje OC-en)

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• MrSnake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-01-2009
@ OP:
Geen idee op welke sites jij kijkt, maar op de grote review sites is het toch wel duidelijk te zien aan de hand van grafieken : De 4870 is sneller dan de 9800GTX.

Maar of ie beter is weet ik niet.
En wat dat "toffer" van Cubefanatic ermee te maken heeft is mij een raadsel.
Voor mij moet een kaart stabiel zijn en goed presteren.

Feit is, ik wou destijds nog een ATi 3850 AGP kopen voor in m'n andere bak, maar er was ineens geen Vista driver ofzo of de updated drivers deden het niet etc... en mensen zooiden met drivers van hier en daar (google er maar eens naar).
Nu ja, dat soort halfbakken support moet ik dus niet. Dat had ATi 10 jaar geleden al en tot mijn grote verbazing hebben ze dat blijkbaar nog steeds...

Als de 4870 feilloos werkt met je PC en de games die je erop draait dan is de 4870 de betere keus.

Maar het zou interessant kunnen worden als je kon wachten, een prijzen oorlog kan interessant uitdraaien voor de eindgebruiker :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.