Iemand informatie over iPod Touch's app store? Dat zou er toch moeten zijn? Hoe kan ik iPod 2.0 software installeren/downloaden? Ik snap er niet zo veel van.
Zal vast wel via Itunes beschikbaar komen. En tegen betaling omdat het een touch is en geen iphone.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik lees idd net dat ik 10 euro kan gaan dokken voor die app store, wat een afzetterij weer van apple..
Ik snap er ook niet veel van, kan hem niet vinden.
Zal vanmiddag wel komen ofzo.

Ze willen het wel gratis aanbieden, maar de wetgeving laat dat niet toe (iets met functionaliteit uitbreiden enzo). Zelfde grapje was er met 1.1.4 toch?GWTommy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:04:
Ik lees idd net dat ik 10 euro kan gaan dokken voor die app store, wat een afzetterij weer van apple..
ja weet ik, echt zo dom, ik hoor net van de apple store hier in de stad dat zij ook deze update proberen te doen, alleen itunes store server is dood..
yupes, was ook dokken iddNielsvr schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:34:
[...]
Ze willen het wel gratis aanbieden, maar de wetgeving laat dat niet toe (iets met functionaliteit uitbreiden enzo). Zelfde grapje was er met 1.1.4 toch?
Ik verwacht dat ze de update wereldwijd tegelijk uitbrengen, en dat zal dan dus amerikaanse tijd worden.. Ik denk zelf dat het ergens begin van de middag wordt, als ze de online store updaten is dat vaak ook rond die tijd.
Ik krijg ook de melding dat de app store eruit licht.... Ik had eerlijk gezecht ook gehoopt dat ik nu firmware 2 kon downloaden. ...
Wachten dus.
Wachten dus.
FreeReef.nl
Dat is wat ie bedoelt. Maar die Januari update heb ik nooit gekocht, ik heb een grotere ipod gekocht 
Maar ik ben zeker van plan om dit nu te kopen, maar ik vind het zo jammer dat je credit card nodig hebt.. Want m'n ouders zijn nog ouderwets en denken dat apple allemaal dingen van hun credit card af gaat schrijven
Maar ik ben zeker van plan om dit nu te kopen, maar ik vind het zo jammer dat je credit card nodig hebt.. Want m'n ouders zijn nog ouderwets en denken dat apple allemaal dingen van hun credit card af gaat schrijven
a juist ja, die bedoelde ik iddFrietsaus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:07:
[...]
1.1.4 was gewoon gratis, de january apps niet.
De App Store is overigens niet down. Ik kan er nog gewoon bij. Alleen naar home (iTunes store) lukt niet, want die is wel down.
Ik hoop dat ie snel komt. Heb al leuke apps verzameld
Ik hoop dat ie snel komt. Heb al leuke apps verzameld
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Meen je dat? Dan ga ik toch eens kijken of ik er niet bij kan komen
A. Je hebt geen creditcard nodig. iTunes store cards werken ook prima, en die kun je zelfs bij je Dixons om de hoek kopen. Geen probleem dus 
B. De update is al uit (http://gizmodo.com/502415...-20-firmware-its-official) maar wil nog niet erg via de Nederlandse store. Je hebt er het iTunes store (niet app store) gedeelte voor nodig en dat werkt op dit moment even niet. Je hebt ook de nieuwste versie van iTunes nodig, anders kom je nergens. Misschien dus nog even updaten naar 7.7
Verder: nog heel even geduld lijkt me de beste oplossing...
B. De update is al uit (http://gizmodo.com/502415...-20-firmware-its-official) maar wil nog niet erg via de Nederlandse store. Je hebt er het iTunes store (niet app store) gedeelte voor nodig en dat werkt op dit moment even niet. Je hebt ook de nieuwste versie van iTunes nodig, anders kom je nergens. Misschien dus nog even updaten naar 7.7
Ik probeer het ook elke 5 min en ik kan hem nu downloaden. Hij is nu eerst met Itunes 7.7 bezig en dan 2.0 erop !lh-Online.nl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:18:
A. Je hebt geen creditcard nodig. iTunes store cards werken ook prima, en die kun je zelfs bij je Dixons om de hoek kopen. Geen probleem dus
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik ben eerst 7.7 aan het downloaden, ik heb 2 ipod, zijn allebei met andere computer gesynct, dus 2x 7.7 downloaden, dan pas 2.0
Ze zijn net bezig met updaten denk ik, heb Itunes 7.7 geinstalleerd maar kan 2.0 nu niet meer downloaden. Geeft aan dat 1.1.4 al de nieuwste is. Als ik hier op kijk :
http://www.apple.com/nl/ipodtouch/whatsnew.html
Worden er ook geen afbeeldingen weergegeven, en als ik op Buy Now klik werkt het niet, want de store ligt eruit
Worden er ook geen afbeeldingen weergegeven, en als ik op Buy Now klik werkt het niet, want de store ligt eruit

Ik heb de 2.0 firmware, die programma's zijn echt superhandig.
Ik heb 'm ergens op megaupload vandaan gehaald.
Ik heb 'm ergens op megaupload vandaan gehaald.
[ Voor 59% gewijzigd door NickvdB op 11-07-2008 14:42 ]
Erulezz, same problem here.
Kun je link geven? Of mailen als het moet?
Kun je link geven? Of mailen als het moet?
Als ik nu bijvoorbeeld super monkey ball koop in de app store.. kan ik die dan ook met mn iPhone synchroniseren later?
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Bij mij is de update niet meer beschikbaar... (ander ipod)
Krijg weer de melding dat 1.1.4 de nieuwste is...
Krijg weer de melding dat 1.1.4 de nieuwste is...
[ Voor 31% gewijzigd door World Citizen op 11-07-2008 14:48 ]
FreeReef.nl
maar ik ehb wel een itunes store account, maar die moet eerst gevalideerd worden, daarvoor moet ik creditcard opgeven..lh-Online.nl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:18:
je kan ook een click and buy account ofzo... hoeft niet perse een creditcard
hoeft niet.. kan ook gewoon bankrekening.. ff googlen daarvoorGWTommy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:49:
[...]
maar ik ehb wel een itunes store account, maar die moet eerst gevalideerd worden, daarvoor moet ik creditcard opgeven..
-
[ Voor 100% gewijzigd door hexagram op 11-07-2008 14:58 ]
zijn er meer mensen die
niet goed door krijgen
Anders lijkt het erop dat de site ook begint te bokken.
niet goed door krijgen
Anders lijkt het erop dat de site ook begint te bokken.
FreeReef.nl
hij zegt nu "Er is een nieuwere versie van de iPod-software beschikbaar (versie 2.0). Klik op Bijwerken om de iPod bij te werken met de nieuwste software" Druk ik op bijwerken zegt ie alsnog dat ie t niet doet:S
Dat had ik ook, ik vind het zo raaaaar..
Nu staat er doorlopend dat er een nieuwe versie is, alleen als ik op bijwerken klik, krijg ik een popup met meer info button, en die lijdt naar itunes store, die doet het natuurlijk niet.
Iemand een DDL?
Nu staat er doorlopend dat er een nieuwe versie is, alleen als ik op bijwerken klik, krijg ik een popup met meer info button, en die lijdt naar itunes store, die doet het natuurlijk niet.
Iemand een DDL?
[ Voor 72% gewijzigd door GWTommy op 11-07-2008 15:04 ]
ze moeten de store nog ff online zetten lijkt me..
Maar eerst koffiepauze cker....
Moet je nou voor de hele 2.0 update betalen of alleen voor die appstore? Dus dat je 2.0 kunt hebben zonder de appstore..
Ik denk voor de 2.0 update zelf... Want daar zit de appstore bij volgens mij.
2.0 is een software upgrade, deze upgrade heb je nodig om gebruik te kunnen maken van de Appstore. Daarnaast krijg je nieuwe functionaliteiten waaronder exchange, en VPN bijvoorbeeld.. Dit zit allemaal in de 2.0 update, waar je dus ongeveer 10 euro voor moet betalen.GWTommy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:05:
Moet je nou voor de hele 2.0 update betalen of alleen voor die appstore? Dus dat je 2.0 kunt hebben zonder de appstore..
[ Voor 9% gewijzigd door Eswip op 11-07-2008 15:07 ]
Maar moet je voor het updaten naar 2.0 10 euro dokken of alleen als je die appstore wil?
Tevens heb ik hier en daar vernomen dan ook de playback ed beter is geworden.... Ik zal het proberen terug te zoeken.Eswip schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:07:
[...]
2.0 is een software upgrade, deze upgrade heb je nodig om gebruik te kunnen maken van de Appstore. Daarnaast krijg je nieuwe functionaliteiten waaronder exchange, en VPN bijvoorbeeld.. Dit zit allemaal in de 2.0 update, waar je dus ongeveer 10 euro voor moet betalen.
FreeReef.nl
Waarom zetten ze die iTunes store nou niet gewoon online:P Ik wordt hier zoo zenuwachtig van!
het kan goed zijn dat ze de update van de Touch even op hold zetten... om de overflow van Iphone aanvragen goed te kunnen behandelen.WybWyb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:11:
Waarom zetten ze die iTunes store nou niet gewoon online:P Ik wordt hier zoo zenuwachtig van!
FreeReef.nl
Hij geeft nu weer aan dat 1.1.4 de nieuwste is?!
Wat zijn ze daar allemaal aan het doen

Komt er eigenlijk ook een zoekfunctie in voor muziek op je iPod Touch? Lijkt me echt super functie namelijk
Ja zou kunnen... Maar de hele iTunes Store doet het volgens mij niet... Alleen de App store doet hetDecon Frost schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:12:
[...]
het kan goed zijn dat ze de update van de Touch even op hold zetten... om de overflow van Iphone aanvragen goed te kunnen behandelen.
Verwijderd
Dat vraag ik me inderdaad ook af. Ga namelijk over een jaar als mijn abbo is afgelopen een iPhone halen en zat er aan te denken deze zomer nog een Touch te halen om het wachten iets te verzachten. Maar het zou zonde zijn om alle apps 2x te moeten kopen.WybWyb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:45:
Als ik nu bijvoorbeeld super monkey ball koop in de app store.. kan ik die dan ook met mn iPhone synchroniseren later?
Eh ik heb met click and buy eindleijk een itunes store account, nu moet ik nog even 10 euro op m'n rekening zetten
.. Dit is cool
Maar ik kan nog steeds niet bij die update
Ik hoefde bij de January Update geen geld op m'n click and buy account te zetten, het werd gewoon van m'n rekening afgeschreven.GWTommy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:22:
Eh ik heb met click and buy eindleijk een itunes store account, nu moet ik nog even 10 euro op m'n rekening zetten.. Dit is cool
Maar ik kan nog steeds niet bij die update
Ja precies! Ik heb daar dus echt geen zin in... Dan wacht ik nog liever even een paar weken totdat ik van vakantie terug kom en de iPhone hier volop verkrijgbaar is... mjah je heb wel 1 account waardoor je dus eigenlijk er van uit mag gaan dat je m maar 1 keer hoeft te kopen... ookal heb je meerdere ipods... werkt tog ook met muziek die je koopt zo... maar je weet het niet met apple:PVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:22:
[...]
Dat vraag ik me inderdaad ook af. Ga namelijk over een jaar als mijn abbo is afgelopen een iPhone halen en zat er aan te denken deze zomer nog een Touch te halen om het wachten iets te verzachten. Maar het zou zonde zijn om alle apps 2x te moeten kopen.
Ik kan al wel apps downloaden/kopen, en ze komen in je itunes lib er bij te staan dus je kunt op op meerdere ipods/iphones zetten 
Verdomme, ik moet die 10 euro op m'n rekening hebben.
Hoe lang kan het duren voor die 1 cent van clickandbuy op je abn staat?
Verdomme, ik moet die 10 euro op m'n rekening hebben.
Hoe lang kan het duren voor die 1 cent van clickandbuy op je abn staat?
[ Voor 16% gewijzigd door GWTommy op 11-07-2008 15:32 ]
Je click and buy haalt vanzelf t geld van je girorekening af... dat hoef je niet zelf te doen... werkt ong. hetzelfde als paypal... die haalt het er ook vanzelf af
Hier is de directe link die schijnt te werken 
http://content.info.apple...,1_2.0_5A347_Restore.ipsw
Ben nu ook aan het downloaden
Bedenk me net hoe het dan met betalen moet... zal zometeen wel komen...
Bedenk me net hoe het dan met betalen moet... zal zometeen wel komen...
[ Voor 19% gewijzigd door ReCreator op 11-07-2008 15:34 ]
ehm.. dan hebben ze hem snel weer weggehaald.ReCreator schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:33:
Hier is de directe link die schijnt te werken
Kuch mompeld iets van torrent
en hij is er weer
Bestandsnaam is : iPod1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw
Lijkt dus een restore bestand.
[ Voor 21% gewijzigd door World Citizen op 11-07-2008 15:38 ]
FreeReef.nl
223 mb daar is ie nog wel ff zoet mee denk k zomaar...
Jongens, helaas moet ik het gezellige slowchatten onderbreken. Dat is namelijk niet helemaal de bedoeling op GoT
.
De discussie kan voortgezet worden, natuurlijk alleen reacties met inhoud in o.a.:
[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iTunes 7] Ervaringen & Discussie - Deel 2
De discussie kan voortgezet worden, natuurlijk alleen reacties met inhoud in o.a.:
[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iTunes 7] Ervaringen & Discussie - Deel 2
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.