Omdat ik een financiële meevaller heb wil ik mezelf verwennen met twee 22" monitoren in dualscreen. Ze zullen mijn 19" Eizo's (crt's) vervangen. Binnenkort eens bij de mediamarkt binnenstappen om te kijken of ik wat moois zie. En daar begint het probleem, want er is teveel moois. Toch heb ik wel wat eisen zoals geen knoppen aan de zijkant en een zo dun mogelijke lijst ivm het tegen elkaar zetten.
Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van een scherm? TN of PVA (?)? MS belangrijk of verkooppraatjes? Hoe kan ik kwaliteit onderscheiden?
Doel (in volgorde van prioriteit)
Programmeren
Muziek produceren
Gamen
Webdesign
Dvd's/films kijk ik niet op mijn pc, HD doet mij weinig en de monitor moet weinig poespas hebben omdat ik die toch niet gebruik. Tips voor een scherm, of tips voor waar ik op moet letten?
Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van een scherm? TN of PVA (?)? MS belangrijk of verkooppraatjes? Hoe kan ik kwaliteit onderscheiden?
Doel (in volgorde van prioriteit)
Programmeren
Muziek produceren
Gamen
Webdesign
Dvd's/films kijk ik niet op mijn pc, HD doet mij weinig en de monitor moet weinig poespas hebben omdat ik die toch niet gebruik. Tips voor een scherm, of tips voor waar ik op moet letten?