• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
roma0803 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:05:
Bedankt voor de update BastiaanN. Goed om te horen dat de update gratis is voor bestaande klanten. Hebben die toch voor 50 Euro straks een mooi pakket te pakken.

Nu maar hopen dat de verhuizing voorspoedig verloopt.... ;)
JOEHOEPIE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb gisteren voor het eerst eens echt de navigatie toegepast (tot nu toe alleen maar wat geprobeerd hier en daar). En dat ging toch best goed. Het was veel op de snelweg, dus de verwachte aankomsttijd was goed aangegeven. Het is ook prettig dat de wegnummers worden uitgesproken, behalve dat daar niet de A-namen worden aangegeven, maar de E-namen. Verder is de uitspraak 'steek de rotonde over, de 3e afslag' wel een beetje een verwarrende. Je denkt rechtdoor te moeten (oversteken), maar je moet driekwart. Verder echt prima voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

TF

bla bla

hars73 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:12:
Ik heb gisteren voor het eerst eens echt de navigatie toegepast (tot nu toe alleen maar wat geprobeerd hier en daar). En dat ging toch best goed. Het was veel op de snelweg, dus de verwachte aankomsttijd was goed aangegeven. Het is ook prettig dat de wegnummers worden uitgesproken, behalve dat daar niet de A-namen worden aangegeven, maar de E-namen. Verder is de uitspraak 'steek de rotonde over, de 3e afslag' wel een beetje een verwarrende. Je denkt rechtdoor te moeten (oversteken), maar je moet driekwart. Verder echt prima voor elkaar.
Ik heb hem in het spaans staan..... klinkt zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
TF schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:38:
[...]

Ik heb hem in het spaans staan..... klinkt zo leuk!
En, is het leuk overnachten in Madrid ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rderooij
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Devster schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:36:
[...]

Heb je "u-bochten" toevallig uitstaan?
Tnx, dat heb ik nu uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"had je U-bochten uitstaan?"
"die heb ik nu uitgezet"

Euhhhh
Lachu!
Dan zal het nu wel beter gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:02
Vermijden uitgezet dus. ;)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
bij tomtom heb ik zelf ong 5 categorieën gemaakt met daarin elk 100tal klanten
ik heb deze echter geconverteerd voor gebruik met McGuider maar dit lukt dus niet
Ik kan bij tomtom navigeer naar POI en dan mijn categorie....alle klanten staan dan volgens afstand gerangschikt
Zou dit binnenkort mogelijk zijn in McGuider of ?
idem voor flitspalen....
ik heb laatste versie op e71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 08:38

CWH

Is er een maximale afstand waarover je Mcguider een route kunt laten berekenen?
Voorbeeld, wellicht niet helemaal reeel, is dat als ik een route plan van Belgie naar Zuid-Portugal hij nog wel gaat rekenen maar bij "kruisingen berekenen" crasht. Een korte route van 50 km gaat wel meteen goed. Versie 7.50.630 kaartmateriaal Q2 754.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CWH schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:27:
Voorbeeld, wellicht niet helemaal reeel, is dat als ik een route plan van Belgie naar Zuid-Portugal hij nog wel gaat rekenen maar bij "kruisingen berekenen" crasht. Een korte route van 50 km gaat wel meteen goed. Versie 7.50.630 kaartmateriaal Q2 754.
Niet dat ik weet. Misschien heb je te weinig geheugen en crasht het geheel daarom. Ik kan op mijn N82 (met ongeveer 80mb ram voor sygic over.. ) prima een route van belgie naar zuid-portugal berekenen.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik ga morgen voor het eerst navigeren, van belgie naar nederland.

Ik ben benieuwd, heb tot nu toe alleen ervaring met tomtom navigator 6....

ik post morgen wel hoe het beviel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWH

CWH

Nou, dan snap ik het niet. Ik heb m'n N95 8 Gb uitgezet en opnieuw gestart en vervolgens weer een route naar Portugal ingevoerd. Niks, nada, noppes, hij blijft hangen op kruisingen uitrekenen. De balk loopt wel helemaal naar rechts, maar daar blijft het bij. Als ik een route naar bv Scheveningen invoer, werkt alles prima. Ook een route naar Madrid gaat fout, ook Nancy trouwens. Uiteraard staan betreffende mappen op de N95 en ook de landsverwijzingen in het mlm bestandje.
Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Vandaag genavigeerd met Sygic op mijn e66.

Fix is acceptabel snel (interne GPS).
het programma zelf is mooi, met zat opties. Niet alles (bv favorieten) is even logisch terug te vinden, maar weet je het eenmaal dan is dat ok.
De grensovergangen zijn leuk en werken goed, al klapte het programma van NL-BE er wel uit met een unexpected error. Kan aan de e66 liggen.

Het navigeren gaat goed, er wordt op tijd aangegeven waar je naar toe moet. De tijdsberekening werkte bij mij goed.

Eenmaal werd er iets verkeerd aangegeven bij Antwerpen, maar dat was alleen de stem, de route zelf klopte wel.

Al met al denk ik dat het me best gaat bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk een vraag die ik op het net niet kan vinden: Wat is het verschil tussen Sygic v7.50.409 en v7.50.514. Ik heb beide programma's tot mijn beschikking. Op één telefoon draait al v7.50.409, maar ik ben benieuwd of v7.50.514 dermate beter is, anders wil ik namelijk beide telefoons voorzien van v7.50.514. Ik hoor het graag!

edit: gaat om symbian s60 v3

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:28:
Ik heb eigenlijk een vraag die ik op het net niet kan vinden: Wat is het verschil tussen Sygic v7.50.409 en v7.50.514. Ik heb beide programma's tot mijn beschikking. Op één telefoon draait al v7.50.409, maar ik ben benieuwd of v7.50.514 dermate beter is, anders wil ik namelijk beide telefoons voorzien van v7.50.514. Ik hoor het graag!

edit: gaat om symbian s60 v3
Sygic levert niet echt duidelijke changelogs bij diverse beta builds. Een hogere versie zal vrij snel betekenen dat er wat bugs uit zijn gehaald echter speelt tot build 630d wel het feit mee dat ze met de routeberekening aan het sleutelen zijn geweest. Je zult het dus echt even zelf moeten proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
CWH schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:27:
Hoe kom je aan deze versie? Of ben je een beta tester? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:09
Pe Nis schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:46:
[...]

Hoe kom je aan deze versie? Of ben je een beta tester? _/-\o_
Dat is een nep nieuwe versie, daar is mee gekloot en kan je op de bekende sites downloaden.

System | Racing is in my Blood

Verwijderd

Dag mensen,

Weet iemand de Sys req. van Ov2Upi Translator 2.3?

Ik krijg dit programma maar niet aan t werk.
Gedownload vanaf dit forum en van andere plaatsen.
Krijg telkens bij het starten een pop up window genaamd Exception met de tekst Initialization Error!

Getest op de volgende systemen.
PC Windows 2000
MacBook Pro / Parallels Desktop / Windows XP

Merci voor jullie advies _/-\o_

• rderooij
  • Laatst online: 13-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:00:
Dag mensen,
Weet iemand de Sys req. van Ov2Upi Translator 2.3?
...
Merci voor jullie advies _/-\o_
Zo ga jij even off-topic zeg...

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Bij mij werkt de ov2upi 2.3 perfect op XP en 2000

nog steeds in afwachting op een antwoord op de mails richting sygic :(

Verwijderd

Vandaag viel me iets op aan de routeberekening van mcGuider:

Ik reed steeds van A naar B volgens de opgegeven route, niks aan de hand.

Nu is het mogelijk om het begin via een andere route te rijden, waarna je op punt 1 weer op de originele route komt. maar als ik dat doe, dan verandert de rest van de route ook.... op meerdere plaatsen.

Van dordrecht naar Maassluis:

Normale route: N3 op richting Noord, A15, punt1, A15, beneluxtunnel, A20, afslag 6

Als ik nou de N3 richting zuid pak wordt t:

N3, A16, punt 1, A16 via van brienenoordbrug, A20, afslag eerder.

Terwijl punt 1 precies gelijk is bij beide routes, en het laatste stuk A20 ook, maar hij stuurt me dan wel een afslag eerder eraf...
Op het totaal maakt het misschien 1 minuut verschil, maar het viel me wel op...

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

rderooij schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:47:
[...]

Zo ga jij even off-topic zeg...
Niet helemaal. Is immers een programma waarmee POI's van TomTom kunnen worden geconverteerd voor gebruik in McGuider.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 18:53

admiral866

The King Personality Disorder

ik heb ook ov2upi 2.3 gebruikt. Met het vinkje van "series" aan.
En de icoontjes moet je op 8bpp kleuren zetten dacht ik.

• The Brook
  • Laatst online: 12-11-2020
Kan iemand mij vertelen of de routepijl van Sygic te veranderen is in een ander aanwijsfiguurtje
bv net als in Tomtom 7 in bv een auto???
Zo ja , hoe ......zo nee, bedankt voor het antwoord... :+

Grt,
The Brook

99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord

Verwijderd

Kan ik max 2 poi's als actief hebben op de kaart? Bijv touristische trekpleisters én benzinepompen...?

Zou ze eigenlijk allemaal wel aan willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:53:
Kan ik max 2 poi's als actief hebben op de kaart? Bijv touristische trekpleisters én benzinepompen...?

Zou ze eigenlijk allemaal wel aan willen hebben
Ik zelf heb er meer, hoe kom je op 2?
-flitsers
-hospitals
-tankstations
-favo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pt0x schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:25:
[...]

Ik zelf heb er meer, hoe kom je op 2?
-flitsers
-hospitals
-tankstations
-favo's
Ik heb er wel meer dan twee, maar mag max 2 tegelijk aanvinken als actief...

Verwijderd

vraagje: als ik bv. van NL naar deu wil hoe kan k het route laten berekenen? moet ik NL map loaden of deu map?

edit: ik heb het al gevonden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2008 14:09 ]

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Waar installeer Mcguider zich zelf? Ik heb Mcguider via toepassing beheer verwijderd (N82) en de mappen die ik er zelf had opgezet handmatig verwijderd (dus ook die install bestand), maar als ik mijn N82 op start krijg ik steeds een poging tot installatie.. Uiteindelijk zegt ie dat het niet lukt.
Wat moet ik nog meer weghalen?

• CWH

CWH

Zoals ik vorige week schreef crasht McGuider bij routes groter dan zo'n 700 km.
Hij analyseert en berekent wel de route, maar bij "kruisingen berekenen" stopt ie. Ik heb intussen Sygic van m'n N95 verwijderd en opnieuw geinstalleerd (7.52.409) maar het probleem blijft.
Routes tot zo'n 700 km gaan perfect. RAM geheugen is ong. 80 Mb voor ik McGuider gebruik.
Iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:38
CWH schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:38:
Zoals ik vorige week schreef crasht McGuider bij routes groter dan zo'n 700 km.
Hij analyseert en berekent wel de route, maar bij "kruisingen berekenen" stopt ie. Ik heb intussen Sygic van m'n N95 verwijderd en opnieuw geinstalleerd (7.52.409) maar het probleem blijft.
Routes tot zo'n 700 km gaan perfect. RAM geheugen is ong. 80 Mb voor ik McGuider gebruik.
Iemand een oplossing??
Even een ander vraagje tussendoor; waar kun je zien hoeveel RAM geheugen je nog vrij hebt?
Want Sygic begint mij altijd altijd over minder dan 10 mb vrij, maar kan prima vanaf z-frankrijk -> nederland navigeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWH

CWH

Ik heb Handy Taskman erop staan en dat geeft een goed overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:29
Werkt dit ook op de fiets? Ben nl. hard op zoek naar fiets navigatie voor mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
Michie23 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:45:
Werkt dit ook op de fiets? Ben nl. hard op zoek naar fiets navigatie voor mijn mobiel.
Nee, werkt alleen in de auto en te voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

WicKeD.El.GuPPo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:04:
[...]

En verschil tussen te voet en op de fiets is....?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
WicKeD.El.GuPPo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:04:
[...]

Natuurlijk werkt dit op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Michie23 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:45:
Ja en nee. Er zit in de laatste versie van mcguider een optie om een fietsroute te kiezen alleen is deze berekening verre van optimaal. Verder zijn alleen de autowegen opgenomen in de berekening en niet de fietspaden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Gaat McGuider binnenkort een update uitbrengen? Ik hoor nu toch steeds meer geruchten naar boven borrelen, dat TomTom zich weer op de ontwikkeling van de mobiele clients heeft gestort. Dit mede door het succes van de HTC's en de iPhone. Een Symbian client zou in ontwikkeling zijn (met Samsung in gedachten als toestel leverancier cq. partner). Het zou toch jammer zijn als dat de wind uit de zeilen voor McGuider zou halen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
roma0803 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:49:
Gaat McGuider binnenkort een update uitbrengen? Ik hoor nu toch steeds meer geruchten naar boven borrelen, dat TomTom zich weer op de ontwikkeling van de mobiele clients heeft gestort. Dit mede door het succes van de HTC's en de iPhone. Een Symbian client zou in ontwikkeling zijn (met Samsung in gedachten als toestel leverancier cq. partner). Het zou toch jammer zijn als dat de wind uit de zeilen voor McGuider zou halen.
Dat zou inderdaad heel erg jammer zijn voor McGuider, want die staat persoonlijk op dit moment op numero uno m.b.t. de verwachtingen die ik heb. Ik moet er wel bijzeggen dat TomTom 6.02 nog steeds de beste routecalculatie heeft. Vanwege het niet meer updaten van de mappen echter verre van ideaal. Indien TomTom met versie 7 of 8 voor Symbian komt..tja, dan krijgt de rest het zwaar...

• roma0803

roma0803

Lost

Ja, ik heb nu ook getest met Navigon, goede routeberekening maar geen POI's en verkeersinfo. En Route 66, behoorlijke verkeersinfo en flitsers als POI abo, maar matige routeberekening en soms zeer slechte plaatsing op de kaart. Ik heb dus ook goede hoop op McGuider. Ik hoop dat ze snel met een nieuwe versie komen.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Verwijderd

kmf schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:08:
[...]

En verschil tussen te voet en op de fiets is....?
Bijvoorbeeld dat je niet in het midden van een winkelgebied van je fiets gehaald wilt worden door een ijverige stadswacht als je op doortocht bent...

• Ferdo

Ferdo

Of door oom agent staande worden gehouden omdat je een éénrichtingsstraat van de verkeerde kant binnenrijdt.

Audioscrobbler profile

Verwijderd

weet niet of het al gepost is maar zijn er extra stemmen beschikbaar in het nederlands ?

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:18:
weet niet of het al gepost is maar zijn er extra stemmen beschikbaar in het nederlands ?
Negatief.

• roma0803

roma0803

Lost

offtopic:
Hij bedoelt "nee" :N

Verwijderd

Ik heb nadat ik een tijdje een gedownloade versie van McGuider heb gebruikt, via http://www.expansys.nl een officiele versie van McGuider gekocht.
Deze officiele versie geeft aan 409. Dit is dezelfde versie als de gedownloade.Ik had eigenlijk gehoopt dat deze officiele versie nieuwer zou zijn en dus verbeteringen zou geven die door beta-testers zijn besproken.

Kan iemand mij misschien vertellen of de door mij genoemde versie idd de nieuwste is. Zo ja, Is dan ook bekend hoe/waar ik tzt de nieuwe versie kan krijgen en of deze dan gratis is voor officiele klanten ?

Ik zie op de site van mcguider/teleatlas hiertoe nl. geen mogelijkheid.

Alvast bedankt voor de reakties.

Verwijderd

Informatie over de update: Deze wordt gratis beschikbaar gesteld aan alle huidige mcguider klanten. ook klanten die hun pakket nog niet hebben geactiveerd omdat deze op dit moment nog niet compatible is voor hun apparaat. Een precieze datum kunnen ze mij nog niet geven maar ze beloven dat het er nu toch echt aan zit te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb Mcguider op mijn Samsung I900 staan, maar bij de kaarten zie ik eronder staan. Aan het wachten op geldig s... Controleer GPS antenne. weet iemand of ik nog ergens iets moet instellen?

Naast deze tekst zie ik wel een paar balkjes staan, en af en toe gaat er 1 omhoog, maar daarna weer omlaag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik ook al in het i900 topic heb gepost sta je wel buiten ?
binnen heb je geen of nauwlijks bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:35:
zoals ik ook al in het i900 topic heb gepost sta je wel buiten ?
binnen heb je geen of nauwlijks bereik
yess het is gelukt, inderdaad een wat betere locatie zoeken en wat meer geduld hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand een idee over het probleem dat ik reeds eerder geschetst heb?

Op mijn Samsung I550 wordt McGuider doofstom na de eerste vocale instructie. Er volgt nadien geen enkele gesproken aanwijzing meer.

Graag hulp hierover. Ziet er voor de rest wel gelikt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Leuke software net getest en heeft zeker potentie.
Daarvoor altijd TomTom6 gebruikt op mn symbian (nokia 6120). Echter wel wat nadelen:

problemen
- Invoeren van bestemming is omslachtig door eerst 't kiezen van een land en het huisnummer zou enkel cijfers als input moeten pakken.
- De infobalk is 1 formaat en past zich niet aan de inhoud
- De auto dag-nachtsetting kan je niet aanpassen qua tijd. Om dit tijdstip staat hij nu al op nachtstand.
- Geen mogelijkheid tot herhalen laatst gesproken boodschap
- Irritante overlay van weg in de buurt (dwars over de kaart vooral in 3D mode een ramp, TomTom plaatst dit logisch rechtsboven in het scherm bij snelwegen en onderin voor straten)
- 2D mode geeft de wegen te dun weer, vooral hoofdkruisingen lijken net kleine straatjes op de kaart
- 3D ziet er soms door het zoomniveau wat chaotisch uit
- fietsroutes werken niet, wandelroutes al helemaal niet
- kiest soms wat vreemde autoroutes die absoluut een omweg zijn. Dit ga ik nog uitgebreid tegen TomTom 6 testen.
- Recente bestemmingen onthoud geen huisnummers
- Reisplan maken, lijkt niet correct te werken
- applicatie crasht soms.
- volume niet direct als je aan het navigeren bent aan te passen met de volume knop van de telefoon
- je hoort wel bv bestemming aan de linkerhand, maar dan kan je er nog 50 meter afzitten. Zodra je echt in de buurt komt, hoor je niet meer bestemming bereikt oid.
- NL stem is soms wat snel en schel en andere geluiden zijn slecht van kwaliteit.

Verder nog niet getest, maar ook positieve dingen:

- Duidelijk menu
- Handige wizzard
- Geen overkill aan opties
- Snelle interface
- GPS Log
- Verlichtinsniveau
- Rijbaanhulp

<update>

Instellingen blijven nu wel na het handmatig editten van de ini bewaard. Echter viel me nu ook pas op dat er een exit knop was die de instellingen wegschrijft. 8)7 (ik was gewend om gewoon de ophangknop te gebruiken)

[Application]
title=Sygic DRIVE
name=Sygic
version=704400
fps=20.0
memory=high
splash=mcguider
voiceAlphanumeric=alphanumeric.pak
voiceMenu=menu.pak
voiceNavigation=navigation.pak
swVersion=7.52
topMost=true

[Default]
com=autodetect
antialias=false
poiVisible=false
firstInfo=true

[Settings]
ResourcePath=\..\..\Res
language=English.lang
languageAsk=true
voice=English
voiceAsk=true
unit=kilometer
unitAsk=true
time=europe
timeAsk=true
coords=degrees
coordsAsk=true
keybType=QWERTY
keybTypeAsk=false
disableUnKeys=true
disableUnKeysAsk=false
map=\..\..\Maps\
mapAsk=true
BrowseZoom=45000000
menuCursor=true
keyboard=autodetect
timezone=+01:00_a
hasClock=true
recommendedRam=10.0

[ Voor 103% gewijzigd door n00bs op 20-09-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Voor het overzicht, dit in een nieuwe posting. Dit vond ik nog met google:

[Application]
title=Sygic DRIVE
name=Sygic
version=704400
fps=8.0
memory=low
voiceAlphanumeric=alphanumeric.pak
voiceMenu=menu.pak
voiceNavigation=navigation.pak
swVersion=7.0

[Default]
com=autodetect
antialias=false
poiVisible=false
firstInfo=true

[WorldClock_Zones]
; nemusia byt mesta zoradene podla mena, vzdy sa zoradia do zoznamu
; pri zobrazeni GMT listu sa berie vzdy iba prve mesto v zozname
+01:00=Algiers, Amsterdam, Belgrade, Berlin, Brussels, Budapest, Copenhagan, Johannesburg, Madrid, Oslo, Prague, Rome, Sarajevo, Stockholm, Vienna, Warsaw, Zurich
+02:00=Athens, Bucharest, Cairo, Helsinki, Istanbul, Jerusalem, Vinnistsa
+03:00=Bahrain, DaresSalaam, Moscow, Nairobi
+04:00=Dubai, Muscat
+05:00=Islamabad, Karachi
+05:30=Bombay, Calcutta, New Delhi
+05:45=Katmandu
+06:00=Dhaka, Thimbu
+07:00=Bangkok, Hanoi, Jakarta, PhnomPenh
+08:00=Beijing, Hong Kong, Kuala Lumpur, Manila, Perth, Shanghai, Singapore, Taipei
+09:00=Kawasaki, Melbourne, Sydney, Tokyo
+09:30=Darwin
+10:00=Vladivostock
+10:30=Adelaide
+11:00=
+12:00=
+13:00=Auckland, Rotorua
+00:00=Dublin, Lisbon, London, Reykjavik-Iceland
-01:00=
-02:00=SaoPaulo
-03:00=BuenosAires, Chillan, Santiago
-04:00=Antigua
-05:00=Atlanta, Bahamas, Bogata, Boston, Cayman, Detriot, Greensboro, Havana, Indianapolis, Montreal, NewYork, Panama, Peru, Philadelphia, Raleigh
-06:00=Belize, Chicago, CostaRica, Dallas, Drury, Houstan, Lawrence, KansasCity, Memphis, MadisonWI, MexicoCity, SanJose, St.Louis
-07:00=Boise, Denver, Edmonton
-08:00=Ensenada, LasVegas, LosAngeles, PortlandOR, Seattle, SanDiego, SanFransisco, VancouverBC
-09:00=Anchorage, Juneau
-10:00=Honolulu

[Settings]
; multitap = true | false | not defined (defaultly false)
multitap=true

; menuCursor = true | false | not defined ( uses !CLowDevice:eviceMouseExist() )
menuCursor=true

; KEYBOARD = VISIBLE (normal), CURSOR (normal+arrows, small keyboard), INVISIBLE (dialog buttons),
keyboard=invisible

[Multitap]
delay=1000
1=.,'?\"1-()@:_
2=ABC2
3=DEF3
4=GHI4
5=JKL5
6=MNO6
7=PQRS7
8=TUV8
9=WXYZ9
0= 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik heb net de nieuwe Sygic McGuider v7.60.731 getest, en ik moet zeggen dat het een stuk beter is geworden. Route algorithm is veel beter, menu werkt nog beter, lettertype is veel beter en alle text past nu gewoon in het scherm, meer opties, het ziet er naar uit dat Sygic volwassen begint te worden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Barfman op 19-09-2008 23:56 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Barfman schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:23:
Ik heb net de nieuwe Sygic McGuider v7.60.731 getest, en ik moet zeggen dat het een stuk beter is geworden. Route algorithm is veel beter, menu werkt nog beter, lettertype is veel beter en alle text past nu gewoon in het scherm, meer opties, het ziet er naar uit dat Sygic volwassen begint te worden :)
Ik denk dat het voordeel van zo een relatief jong en groeiend bedrijf, dat de input van klanten serieus wordt genomen om het pakket te verbeteren. Mijn advies dus klachten en eventuele tips blijven mailten naar hen.

• roma0803

roma0803

Lost

Ben jij betatester of heb je deze op een andere manier verkregen? Never mind

Al mee genavigeerd? Is de routecalculatie slimmer geworden? Ik lees dat Traffic niet werkt, klopt dat?

[ Voor 10% gewijzigd door roma0803 op 20-09-2008 10:59 ]

Verwijderd

n00bs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:25:
Leuke software net getest en heeft zeker potentie.
Daarvoor altijd TomTom6 gebruikt op mn symbian (nokia 6120). Echter wel wat nadelen:

problemen
- applicatie crasht soms.
<update>
...
Sygic afgelopen zomer 3 weken dagelijks gebruikt in Amerika (N95), niet een keer is de applicatie gecrasht :) Op welk toestel gebruik jij deze navigatie?

• dafmay
  • Nu online
Ik heb 'm ook zouist geinstalleerd. Ben benieuwd, morgen er maar eens op uit met de auto....

• Barfman
dafmay schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:59:
[...]

Ik heb 'm ook zouist geinstalleerd. Ben benieuwd, morgen er maar eens op uit met de auto....
Idd, hij werkt stukken beter en sneller, ik krijg zelfs een fix binnenshuis _/-\o_
Wat me nog meer opvalt is dat je nu wel voor wandel en fietsroute kan kiezen, en het werkt ook nog :P

[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 20-09-2008 19:26 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:02:
[...]

Sygic afgelopen zomer 3 weken dagelijks gebruikt in Amerika (N95), niet een keer is de applicatie gecrasht :) Op welk toestel gebruik jij deze navigatie?
lol je quote mijn bericht waar mijn telefoontoestel in vermeld staat. Overigens dezelfde versie Symbian en dezelfde hardware alleen meer uitgekleed dan jouw toestel ;)

Overigens dus zoals te zien is hier n00bs in "Het Sygic McGuider Topic" een waslijst aan bugs of functionaliteiten die missen. Maar ik heb het vertrouwen dat dit nog wel goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Na installatie van Mcguider Versie 7.62 op mijn Nokia N96 wat normaal en goed verliep.
Krijg ik na het opstarten van Mcguider een melding: unaxepted error!

Iemand enig idee?????

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:45:
Vraagje:

Na installatie van Mcguider Versie 7.62 op mijn Nokia N96 wat normaal en goed verliep.
Krijg ik na het opstarten van Mcguider een melding: unaxepted error!

Iemand enig idee?????

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reacties.
Kijk even na of je de map op de juiste plek hebt gezet (bijv...\maps\nld\nld.pak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Heb een paar weken geleden Sygic aangeschaft om op mijn E61 te draaien. (7.52 409 dacht ik ff uit mijn hoofd)

Ik heb me ingeschreven voor de betatest, maar ik had nog een vraag hierover aan de andere testers.
Is navigeren bij de 7.60 sneller, of trager als bij de 7.52 versie?
Ik heb het gevoel dat hij soms wat achterloopt door een trage cpu.

[ Voor 3% gewijzigd door Luke-san op 22-09-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb jij sygic Drive getest? ;)

Wat is t verschil tussen drive en mcguideR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:12:
[...]

Kijk even na of je de map op de juiste plek hebt gezet (bijv...\maps\nld\nld.pak)
Ja dat staat allemaal goed.

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:45:
........een melding: unaxepted error!...........
Letterlijk die melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, die melding krijg ik na 3 a 4 seconden nadat ik McGuider probeer op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Tsjechisch voor unexpected error :)
krijg je in de melding nog verder info of is dit de enige tekst? en 7.62? dat is ook een tikfoutje neem ik aan? en heb je de oude versie geuninstalled voordat je de nieuwe install hebt gedraaid?

ik heb zelf trouwens de pech dat in 7.60 schijnbaar geen Windows CE ondersteuning zit, dus draai ik weer met de oude versie (draai WinCe 4.2 core)
Is er iemand die kan vertellen of dit wel nog ondersteund gaat worden?

[ Voor 32% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 22-09-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:10:
Tsjechisch voor unexpected error :)
krijg je in de melding nog verder info of is dit de enige tekst? en 7.62? dat is ook een tikfoutje neem ik aan? en heb je de oude versie geuninstalled voordat je de nieuwe install hebt gedraaid?

ik heb zelf trouwens de pech dat in 7.60 schijnbaar geen Windows CE ondersteuning zit, dus draai ik weer met de oude versie (draai WinCe 4.2 core)
Is er iemand die kan vertellen of dit wel nog ondersteund gaat worden?
Sorry voor mijn verkeerde spelling.

En het is inderdaad v 7.60 ipv 7.62

Ben ook maar een mens, HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Heeft iemand ervaring met de UIQ versie dus voor Sony Ericssons?
Ik heb nu een Nokia E51 waar het goed op draaid maar de SE W960i of C902 lijken mij ook leuke toestellen.

Ik gebruik sinds gister Sygic Driver en ben nu al fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
McGuider v7.5
File Informatie Nee*
* verwacht in de volgende update eind zomer 2008.

Klopt deze planning nog?? Het is nu vroeg herfst 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
WicKeD.El.GuPPo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:43:
McGuider v7.5
File Informatie Nee*

Nee, ik heb TMC aan de praat. Mag er hier alleen niet over vertellen hoe en wat. Het werkt op P350 met een GNS TMC module.

[ Voor 0% gewijzigd door Rudi Vader op 23-09-2008 22:16 . Reden: typo's ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
Hoe kan ik de DEMO mode bekijken? Zit wel te zoeken maar kan het zo nergens vinden...

Edit. Al gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door Isane op 23-09-2008 23:50 ]

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
WicKeD.El.GuPPo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:43:
McGuider v7.5
File Informatie Nee*

Dit zou wel handig zijn ja. Heb nu gelukkig ook de flitspaalinfo aan de praat, enorm handig zoiets ;)

• roma0803

roma0803

Lost

Rudi Vader schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:09:
[...]

Nee, ik heb TMC aan de praat. Mag er hier alleen niet over vertellen hoe en wat. Het werkt op P350 met een GNS TMC module.
Waarom richten ze zich nou eerst op TMC? Het overgrote deel van de mobiele gebruikers gebruikt toch gewoon de verkeersinfo over een dataverbinding?

Verwijderd

hoi heb nu (nog) versie 7.52 draaien op mn i900
welke versie is de meest resente die werkt op de i900 ?

Verwijderd

Als ik snelweg voorkeuren inklik geeft hij unexpected error en sluit het programma automatisch af.
Vreemd, want alle andere instellingen kan ik gewoon uitvoeren.
Heeft iemand een idee wat dat kan zijn want verder werkt het programma goed.

Fiets auto of voetganger kan ik ook niet instellen. Is daar ook misschien een oplossing voor?

Groet Mondreaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 14:49 ]

Verwijderd

Sorry versienummer vergeten,.....Ik heb versie 7.60.731 de nieuwste neem ik aan.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:02

13art

Moderator Mobile
roma0803 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 06:44:
[...]

Waarom richten ze zich nou eerst op TMC? Het overgrote deel van de mobiele gebruikers gebruikt toch gewoon de verkeersinfo over een dataverbinding?
Nou ja tmc bestond al wat langer dan dat mobiel dataverkeer betaalbaar was voor iedereen. En ik denk dat meer mensen gebruik maken van TMC dan jij denkt. Denk maar eens aan alle auto's waar vaste navigatie in zit (dus niet pda's en pna's) die zullen toch echt gebruik maken van tmc.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Barfman
Garmin XT Mobile heeft ook een nieuwe versie uitgebracht, lijkt verdomd veel op Sygic nadat ze de interface flink hebben vernieuwd :P

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/bg7lmp.jpg

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ghehe je nickname kwam me al bekend voor, die heb ik ook net gedownload.

• hoever
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:12:
[...]

Ja klopt, die melding krijg ik na 3 a 4 seconden nadat ik McGuider probeer op te starten.
Het programma werkt ook niet op een N96. Sygic zegt dit ook zelf en op de website staat de Nokia N96 er ook niet bij. Misschien met de volgende uo-date dat de N96 wel ondersteund wordt.

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb het probleem met mijn N95 8GB met de 760 versie van drive dat hij elke keer na de ingestelde tijd op schermbeveiliging springt. Dus datum en tijd enzo (standaard symbian) erg vervelend als je net bij een drukke weg bent en even moet weten waar je heen moet!

iemand een idee?

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
hoever schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:51:
[...]

Het programma werkt ook niet op een N96. Sygic zegt dit ook zelf en op de website staat de Nokia N96 er ook niet bij. Misschien met de volgende uo-date dat de N96 wel ondersteund wordt.
Uuh bij mij werkt tie wel!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
hoever schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:51:
[...]

Waarom werkt het programma op mijn N96 dan wel perfect? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bij mij werkt et ook topppp
2coowl4you schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:43:
[...]

Waarom werkt het programma op mijn N96 dan wel perfect? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoever
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 06:57:
En bij mij werkt et ook topppp

[...]
Nu wordt ik toch echt nieuwsgierig waarom het bij sommige mensen wel werkt. Ik heb zelfs een orginele versie van Sygic McGuider gekocht maar werkt niet op mijn N96. Gebeldt met TeleAtlas en die bevestigen ook dat het niet werkt op een N96. Krijg dan de mededeling: unexpected error! Daar schijnen meer N96 bezitters last van te hebben. Zijn er dan soms N96's in omloop die onderling toch verschillend zijn? Heeft iemand hier een idee over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

hoever schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 09:29:
[...]

Nu wordt ik toch echt nieuwsgierig waarom het bij sommige mensen wel werkt. Ik heb zelfs een orginele versie van Sygic McGuider gekocht maar werkt niet op mijn N96. Gebeldt met TeleAtlas en die bevestigen ook dat het niet werkt op een N96. Krijg dan de mededeling: unexpected error! Daar schijnen meer N96 bezitters last van te hebben. Zijn er dan soms N96's in omloop die onderling toch verschillend zijn? Heeft iemand hier een idee over.
Ik denk dat dit te maken heeft met de vernieuwde Symbian op jouw toestel tov de N95 e.d.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Daar geloof ik niets van want de N78 heeft precies hetzelfde vernieuwde besturingssysteem en daar heb ik nog niemand gehoord over problemen met unexpected errors. Ik heb geloof ik hier in het topic weleens gelezen dat unexpected errors ook te maken kunnen hebben met de kaarten.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 17:42
Heb zelf ook de N78 en wilde ook de Sygic McGuider 7.60.731 plaatsen omdat de interface en kosten plezierig zijn, de vraag is wie heeft het goed draaiend.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

JJmac schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:05:
Heb zelf ook de N78 en wilde ook de Sygic McGuider 7.60.731 plaatsen omdat de interface en kosten plezierig zijn, de vraag is wie heeft het goed draaiend.
Zie: n00bs in "Het Sygic McGuider Topic" ;)

Overigens nog meer getest, maar nog meer tegenvallende punten zijn de POI's. Werkt bij TomTom echt zeker 100x beter qua performance. Het is echt zo extreem traag bij Sygic en de search functie werk niet binnen een bepaalde groep POI's.

Ook merk ik dat er zeer bizarre routes gekozen worden waarbij snelwegen vaak vermeden worden (een fout dat ook in TomTom 6 vaak te merken was alleen met deze nieuwe Sygic erger dan de die oude TomTom).

Al met al vind ik het een mooi product maar is in mijn ogen nog lang en na niet klaar om de markt op te gaan...

• Ferdo

Ferdo

Ter illustratie van hetgeen hierboven wordt gemeld: als ik een route plan van Zeist naar mijn schoonfamilie in Enschede laat McGuider ons de A28 volgen tot de afrit Amersfoort, de laatste afrit voor knooppunt Hoevelaken, om ons vervolgens binnendoor naar de A1 te leiden. Het gaat natuurlijk sneller als we doorrijden naar knooppunt Hoevelaken om dáár de A1 te pakken.

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ferdo schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 23:44:
Ter illustratie van hetgeen hierboven wordt gemeld: als ik een route plan van Zeist naar mijn schoonfamilie in Enschede laat McGuider ons de A28 volgen tot de afrit Amersfoort, de laatste afrit voor knooppunt Hoevelaken, om ons vervolgens binnendoor naar de A1 te leiden. Het gaat natuurlijk sneller als we doorrijden naar knooppunt Hoevelaken om dáár de A1 te pakken.
Dat is inderdaad wel vreemd. Het zal wel komen omdat het stukje tussen afrit amersfoort ( 8 ) en de oprit naar de a1 net iets korter zal zijn dan direct a28/a1 maar handig is het idd niet.
( op de "alleen snelweg" route a28/a1 rij je net iets om en binnendoor zal dus net wat korter zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb sinds kort een Nokia 6220 classic met Symbian versie 9.3 besturingssysteem . Het toestel heeft aGPS en er zit (tijdelijk) Nokia Maps op (teleatlas). Draait McGuider hier ook op?

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Ferdo schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 23:44:
Ik heb al een tijd hetzelfde probleem van vreemde routeplanning door sygic. En nu met de nieuwste versie is het probleem er nog steeds.

In Den Haag plan ik een super eenvoudige route vanaf laan van NOI, via van Alkemadelaan, Hubertus viaduct, naar Johan v. Oldenbarneveldlaan. Sygic planned de route echter steeds via Koningskade en Raamweg. Planning voorkeur aanpassen van snelste naar kortste heeft geen effect. Het meest irritante is dat Sygic continue blijft zeuren "maak een u-bocht...keer om", ook al staat deze optie goed ingesteld (geen u-bochten). Pas wanneer ik over het Hubertus viaduct heen ben, pakt ie de laatste 600m goed op 8)7

Met TT 6.02 heb ik hier nooit last van, zelfs al zijn die kaarten ouder dan die van Sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i37.tinypic.com/6i5ker.jpg

McGuider stuurt me elke keer de verkeerde kant van de rotonde langs haha. Hij wil dat ik er links langs ga. Meer mensen daar last van? :9

T is maar 1 rotonde hoor, maar toch :)

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 30-09-2008 18:14 . Reden: groot plaatje aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Meerdere rotondes al gemerkt dat hij bv zegt neem de 4e afslag :D dan ben je dus weer waar je vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Beste Allemaal,

Al een tijdje ben ik in het bezit van een Nokia E90. Na een tijdje zonder navigatie gezeten te hebben nu McGuider geinstalleerd. Hier onder alle gegevens:

Toestel: Nokia E90 (geintegreede GPS9600)
Versie: McGuider 760.731
Kaarten: BeNeLux

Installatie verliep soepel, programma draait ook gewoon op m'n E90 enkel 1 probleem hij blijft maar zoeken naar een bruikbaar signaal. En geeft het volgende aan op het beeldscherm:

Wachten op bruikbaar signaal
GPS-antenne controleren

naast deze tekst staan dan enkele streepjes (soort equilizer) vervolgens duurt het erg lang voordat ik een signaal krijg, daarna laad hij gelijk de plek waar ik me op dat moment bevind en daarna geeft hij wederom de zelfde tekst dat er geen signaal is (zoals hierboven) Is er iemand die weet wat ik verkeerd doe of hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 18:02

13art

Moderator Mobile
Routeplanning blijft dus nog steeds een heikel puntje bij McGuider.
Toch jammer. Wacht nog maar even totdat ik er mn geld aan uitgeef.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:55:
[afbeelding]

McGuider stuurt me elke keer de verkeerde kant van de rotonde langs haha. Hij wil dat ik er links langs ga. Meer mensen daar last van? :9

T is maar 1 rotonde hoor, maar toch :)
Dat heb ik nog nooit gehad, maar wat ik wel eens heb gehad dat ik vanaf de snelweg afreed op een rotonde en dat hij rechts (dus 1e afslag) aangeeft op het scherm maar dat het infoscherm rechtsboven juist aangeeft dat ik links moest gaan, zo terug de snelweg op. Is maar bij een enkele rotonde zo trouwens.
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Let op:
Als je je probleem plaatst, vermeld dan altijd het versienummer en welke Sygic (Mobile, Drive, McGuider) je precies gebruikt.