Het valt mij al een tijdje op (niet altijd evenvaak en consistent voorkomend) dat bij artikels die ik lees, ik even zit te neuzen naar een linkje naar de organisatie of bedrijf/applicatie/ontwikkeling/technologie waarover het artikel gaat.
Zo bv bij het artikel: nieuws: Google lanceert sociale-netwerkgame Lively
het gaat heel de tijd over lively, het staat in de titel zelfs, en dan in het artikel zelf zie je nergens een link naar dan de uiteindelijke Lively dienst, dan denk ik even bij mezelf: "het gaat er nu over, een linkje naar een voorgaand tweakers artikel is handig en staat er ook, maar een link naar lively zelf niet, waarom zetten ze die er niet ?".
Misschien iets om volgende keren op te letten of eens te overleggen ?
Just my 2 cents
, voor de rest verdienen jullie nog steeds een dikke, dikke schouderklop en een knuffeltje voor jullie werk 
edit: zie wel net even dat in de reacties vanboven al direct een link staat, maar dan zie ik ze nog steeds graag in het artikel
Zo bv bij het artikel: nieuws: Google lanceert sociale-netwerkgame Lively
het gaat heel de tijd over lively, het staat in de titel zelfs, en dan in het artikel zelf zie je nergens een link naar dan de uiteindelijke Lively dienst, dan denk ik even bij mezelf: "het gaat er nu over, een linkje naar een voorgaand tweakers artikel is handig en staat er ook, maar een link naar lively zelf niet, waarom zetten ze die er niet ?".
Misschien iets om volgende keren op te letten of eens te overleggen ?
Just my 2 cents
edit: zie wel net even dat in de reacties vanboven al direct een link staat, maar dan zie ik ze nog steeds graag in het artikel
[ Voor 6% gewijzigd door HyperBart op 09-07-2008 21:48 ]