The Sims Online voortaan gratis te spelen

Pagina: 1
Acties:

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
Misschien handig een linkje naar het hele ea-land gebeuren op te nemen in nieuws: The Sims Online voortaan gratis te spelen :) ? Linkje: http://ea-land.ea.com/.

DM!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Daar hebben we een reaktiesysteem voor hoor :) * Rataplan is sowieso geen voorstander van linkjes die dermate voor de hand liggen en/of probleemloos met google gevonden kunnen worden. Dan kan je bezig blijven :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Rataplan schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:09:
Daar hebben we een reaktiesysteem voor hoor :) * Rataplan is sowieso geen voorstander van linkjes die dermate voor de hand liggen en/of probleemloos met google gevonden kunnen worden. Dan kan je bezig blijven :)
Ik juist wel, zoiets hoort in het artikel, want vaak lees ik een artikel, en heb ik zoiets van 'alleee waar is die link nu?'

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
Mja, eerlijkgezegd vind ik dit dus typisch iets wat enorm weinig moeite kost voor een auteur om even in z'n artikel te stoppen en een heleboel mensen het in google tikken van de termpjes bespaart :) .

DM!