Ik heb versie 177.92.
De nieuwste is 177.98 maar die was instabiel bij mij.
De nieuwste is 177.98 maar die was instabiel bij mij.
een 8600GS 512 DDR2....wat prima is! Ik heb enige tijd geleden mijn 8600GT 256 DDR2 om zeep geholpen (hoe weet ik nog steeds niet), maar ik heb voor 100 euro een 5920G videomodule kunnen bestellen (ik wist dus niet welk model, want van die acer part nummers wordt je ook niet wijzer). Het blijkt nu dus een snelle GStriskele10 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:20:
En welke kaart zit er in ??
[ Voor 42% gewijzigd door junglebeast op 01-10-2008 11:41 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Watvoor logitech muis gebruik je nu dan?nappie333 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:11:
Ik zoek een muis voor deze laptop voor om mee te gamen. welke muizen gebruiken jullie? Ik heb nu de logitech alleen die is zo slecht. Ik weet niet wat het is maar als je de muis een beetje beweegt. gaat hij hele rare dingen doen. Gebruikt iemand hier misschien ook de LX3?
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
ik gebruik deze muis.nappie333 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:23:
De logitech LX3. Het zuigt echt. De tracking op deze muis is belachelijk. Het voelt gewoon raar aan. Ook ligt de muis niet lekker in de hand. Ik krijg er na een halffuur pijn in mijn pols door. Daarom zoek ik een andere muis.
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Verwijderd
Je moet wel opletten dat Vista 32-bit maar tot 3 GB herkent. Voor de volle 4 GB zul je 64-bit moeten hebben.[b][message=30952625,noline]Nu wil ik ook het geheugen uitbreiden naar 4GB. Zijn hier ervaringen mee? Welke modules/merken wel/niet werken?
Bij mij is het geheugen gebruik met 20% gedaalt en de vista index van 4,5 naar 5,7 door 4gb dualchannel met Vista 32 bitsSagaris schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:41:
[...]
Je moet wel opletten dat Vista 32-bit maar tot 3 GB herkent. Voor de volle 4 GB zul je 64-bit moeten hebben.
Gewoon een dualchannel kit van kingston, koste bij alternate € 65,- en kost op dit moment nog maar € 49,-KarlMarX schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:35:
Welke merk/type heb jij er precies in gezet? Want dat klinkt wel lekker.
[ Voor 14% gewijzigd door KarlMarX op 27-10-2008 18:51 ]
Er is maar een Kingston kit en die heb ik, er is ook nog een OCZ kit maar die is iets duurder.KarlMarX schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:44:
Dank je.
Maar ik zou toch graag het exacte type willen weten, aangezien niet zomaar al het geheugen werkt in een laptop. Bovendien heb jij wel erg goede prestaties ermee.
Op de site van Alternate vond ik een dual channel kit, maar daar staat als reactie bij dat iemand een index van 4,9 ermee haalde, dat is wel heel erg veel minder dan jij en dan ben ik toch bang dat dat niet hetzelfde is.
Hoe heb je nu die harde schijf aan de gang gekregen KarlMarX? Ben ik wel zeer benieuwd naar, want die standaard 5400 rpm is niet vooruit te branden.KarlMarX schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:07:
Ik heb inmiddels mijn harde schijf vervangen. Ideaal! Is net zo stil, koel en zuinig als die er in zat, maar wel een stuk sneller.
Nu wil ik ook het geheugen uitbreiden naar 4GB. Zijn hier ervaringen mee? Welke modules/merken wel/niet werken?
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik ook weleens last van gehad ja.. Ik krijg het alleen bij aardig lang gamen en dan bij games inderdaad die veel van je grafische kaart vragen. Zal toch iets met een te hoge temperatuur te maken hebben denk ik. Hij wordt gewoon te warm, waardoor hij alles even op halt zet en daarna het hele zootje weer verder laat gaan. Gokje dit hoorVerwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:01:
ik zou even bij mediamarkt kijken of ze hem toevallig nog hebben. Ik heb hem iig een maand geleden nog gekocht bij MM Breda.
Ook nog een vraagje. Ik heb mijn 8600m GT 512 DDR2 (modded drivers van latopvideo2go) eens goed aan het zweten gezet met fallout 3, farcry 2, crysis etc,maar het komt voor dat ik na een tijdje gamen een seconde freeze krijg en vervolgens met zeeeeer lage fps verder ga, terwijl daarvoor alles vloeiend loopt. Ik heb de temp eens geklokt en die kwam toch tussen de 85 en 90 graden uit. Het lijkt ook dat hij hem lager clockt. Ik heb hem in powerstrip gewoon onveranderd gelaten 475/400 mhz maar in rivatuner geeft hij compleet andere waarden aan. iemand een idee?
bvd
[ Voor 17% gewijzigd door Aionios op 18-11-2008 14:58 ]
Ik heb hem vandaag alweer terug en ze hebben er een 9500m gs ingezet dus geen 8600gt meer.triskele10 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:28:
Mijn graka (8600m gt) is aan het sterven, hij valt steeds vaker uit en ik heb steeds vaker last van frame drops. Ook geeft vista waarschuwingen dat het videogeheugen te laag is.
Ik een mail van acer gekregen dat ik een recovery moet doen en dat dan de problemen zijn opgelost????
Gisteren heeft UPS hem opgehaalt voor reparatie, ik ben benieuwt wat ze doen.
Ja dat lukt maar vind ik toch een beetje omslachtig, er moet toch wel een andere manier zijn .DaMarcus schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:16:
Plug een setje oordopjes in met een 3.5mm-aansluiting op je output?
Maar kun jij dan ook de keuze maken of je geluid wil via de speakers of via de TV en niet beide?triskele10 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:40:
Bij mij gaat dit gewoon via apparaat voor digitale uitvoer (HDMI) en anders een los audio kabeltje.
Vista ,rechtsonder , afspeelapparaten. Daar staat ook mijn bluetooth headset bij.Negaiido schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:50:
Wanneer kan je dat kiezen?
Wat voor OS gebruik je?
Waarmee beheer je het geluid?
GTA 4 valt helaas erg tegen. Was wel te verwachten... Het draait echt heel matig op deze laptop. Wellicht heeft iemand anders ook ervaring met GTA 4 op deze laptop en nog optimalisatie tips?KarlMarX schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 10:50:
Wat mij positief verrast aan deze laptop is dat ik Far Cry 2 gewoon op 1280x800 alles high kan spelen.
Dat valt mij dus reuze mee.
Ik heb deze drivers al een aantal dagen al geinstaleert ( 80.84 ), ik wist niet dat er ook nederlandstalige bestaan.KarlMarX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:48:
[...]
GTA 4 valt helaas erg tegen. Was wel te verwachten... Het draait echt heel matig op deze laptop. Wellicht heeft iemand anders ook ervaring met GTA 4 op deze laptop en nog optimalisatie tips?
(De speciale GTA4 nVidia drivers zijn alleen nog maar in Engels, en werken dus niet op een Nederlandstalige Vista)
Verder heb ik er nu 3GB in zitten. Had eerst 4GB geprobeerd, maar er bleef maar 3GB over, dus dan heb ik er maar 3 GB ingelaten (en m'n andere 2GB reepje in onze andere laptop gedaan). Het is dus nutteloos om 4GB te kopen als je ook overweegt te upgraden. Gewoon 1x 1 GB vervangen door 1x 2GB voor ongeveer 25 euro is voldoende en geeft je net wat mee rlucht met games en/of zware toepassingen.
Ik gebruik altijd engelse Nvidia drivers op mijn nederlandse OS ? Die download is kleinerKarlMarX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:48:
[...]
(De speciale GTA4 nVidia drivers zijn alleen nog maar in Engels, en werken dus niet op een Nederlandstalige Vista)
Oplossing daarvoor is Vista 64 bit gaan draaien ! Dan gebruik je wel de volledige 4 GBKarlMarX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:48:
[...]
Verder heb ik er nu 3GB in zitten. Had eerst 4GB geprobeerd, maar er bleef maar 3GB over, dus dan heb ik er maar 3 GB ingelaten (en m'n andere 2GB reepje in onze andere laptop gedaan). Het is dus nutteloos om 4GB te kopen als je ook overweegt te upgraden. Gewoon 1x 1 GB vervangen door 1x 2GB voor ongeveer 25 euro is voldoende en geeft je net wat mee rlucht met games en/of zware toepassingen.
Daar draaien de meeste games (zoals GTA4) niet onder...Oplossing daarvoor is Vista 64 bit gaan draaien ! Dan gebruik je wel de volledige 4 GB
Net of je 4 GB nodig hebt. Een tijdje geleden was er nieuwsbericht op tweakers over de meerwaarde van 4 GB ten opzichte van 2 GB. Toen bleek er dus bijna geen verschil in te zitten. Enkele programma's hadden wat aan het extra geheugen. Maar de verschillen waren miniem. Laat staan 3 GB tov 4 GB.The_Basskicker schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:09:
[...]
Ik gebruik altijd engelse Nvidia drivers op mijn nederlandse OS ? Die download is kleinerOf is er iets bijzonders met deze GTA4 nvidia drivers dan ? (P.S. kun je die eens linken of zo)
[...]
Oplossing daarvoor is Vista 64 bit gaan draaien ! Dan gebruik je wel de volledige 4 GB
Is je probleem met je geluid al opgelost?Negaiido schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:24:
Ja dan is het anders bij mij, ik heb XP erop.
Ik kan het alleen niet vinden.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zelf de oer 5920. Dus het introductiemodel met T7300 en 160 GB 5400 rpm harde schijf. Maar deze begint nu toch wel aardig vol te raken en is eigenlijk te sloom voor deze laptop. Dus mijn vraag was, is het makkelijk te doen zo'n harde schijf upgraden? Nog moeite gehad met aansluiten?KarlMarX schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:07:
Ik heb inmiddels mijn harde schijf vervangen. Ideaal! Is net zo stil, koel en zuinig als die er in zat, maar wel een stuk sneller.
Ik heb ook de eerste versie.Gerwin89 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:16:
[...]
Ik heb zelf de oer 5920. Dus het introductiemodel met T7300 en 160 GB 5400 rpm harde schijf. Maar deze begint nu toch wel aardig vol te raken en is eigenlijk te sloom voor deze laptop. Dus mijn vraag was, is het makkelijk te doen zo'n harde schijf upgraden? Nog moeite gehad met aansluiten?
En wat voor model heb je er nu inzitten? Alvast bedankt:)
En waar hebben jullie deze harde schijf gekocht?KarlMarX schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:55:
Ik heb exact hetzelfde gedaan als sn0w13 en dat werkt bij mij ook perfect. Een kind kan de was doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Gerwin89 op 10-01-2009 23:18 ]
Ja het is een 2,5inch sata schijf.Gerwin89 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:15:
[...]
En waar hebben jullie deze harde schijf gekocht?
EDIT: En nog een vraagje. Zit hier een 2,5 inch SATA schijf in? Ik heb hier niet zoveel verstand van namelijk...
Oke bedankt voor je snelle reactie!sn0w13 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:08:
[...]
Ja het is een 2,5inch sata schijf.
Ik heb de schijf en het geheugen gewoon gekocht bij de lokale pcboer in mijn buurt.
Verwijderd
Over het algemeen verkies ik de laatste drivers Intel zelf boven de oude van de website van Acer. Je kan proberen de Intel Chipset Device Software 9.1.0.1012 te downloaden (staat vreemd genoeg dan weer niet op de site van Intel) en daarmee de stuurprogrammas van al die USB apparaten en andere interne dingen te updaten.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:18:
Ik ben al weer een tijdje een tevreden gebruiker van deze laptop. Alleen heb ik het idee dat als ik een usb stick of externe hdd via usb aansluit de overdracht behoorlijk geremd wordt. De maximale snelheid is vaak maar rond de 3mb/s. Dat moet toch sneller gaan met usb 2.0?! Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Ter info: als ik bij apparaatbeheer kijk staat daar een Intel(R) ICH8 Family USB Universal Host Controller met een drivernummer 6.0.6001.18000. Die heb ik een tijdje geleden van de Acer site gehaald. Dus lijkt me goed maar misschien.... ligt het daaraan?
Alvast bedankt
Er zit geen lampje achter. Het zou misschien wel een mooi effect geven. Je zou er wel ledje onder kunnen prutsen, bvb. stroom aftappen van het plaatje onder de MediaTouch knoppen. Ik weet echter niet hoe de onderkant van die blauwe knop eruit ziet, je zou dan een gaatje moeten maken in de plastic behuizing, en indien de knop niet doorzichtig is, daar ook het onderste laagje afhalen. Vooral dat laatste gaat er denk ik niet mooi uitzien van bovenaf.Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:19:
Iemand enig idee of en hoe de grote blauwe E-knop rechtsboven verlicht kan worden?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 12:02 ]
[ Voor 8% gewijzigd door GranCanaria op 02-05-2009 18:38 ]
GEEN apparaatGranCanaria schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:37:
weet iemand hoe bluetooth aan te zetten is op deze laptop?
links heb ik een bluetooth knop, als ik daarop druk zegt ie: Geen Apparaat
Bedoeld ie daarmee dat er geen bluetooth in de laptop zit of dat er geen bluetooth apparaat is?
Het is overigens dit type: 5920g 5a3g25mi
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ik zou niet weten waarom er ineens turbo memory zou moeten zijn als er geen bluetooth in je laptop zit..GranCanaria schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:07:
daar staat helaas geen uitroepteken ofzo.
Maar betekent dit dat ik er turbo memory ofzo voor in de plaats heb?
Zo'n usb bluetooth geval kost niets meer maar ik wil zo'n mini ding, die kan ik er altijd in laten zitten.
Dat is de Launch Manager. Maar je hebt die niet echt nodig, de meeste knopjes werken goed in Windows 7. De LM zorgt ook voor de € en $ boven de pijltjestoetsen.Sc0tTy schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:41:
Ik heb nu net Windows 7 RC1 geinstalleerd
Weet iemand of je nog bep. drivers van de acer site moet plukken ?
( zoek sowieso de driver dat je die groene letters zien, kweet alleen niet welke dat is )
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het is mij niet gelukt. Je kunt de gewenste frequentie wel ingeven in het configuratiescherm van nvidia maar bij het toepassen ervan springt het terug naar 60 Hz. Heb dat bij laptops nog nooit kunnen instellen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:24:
Weet iemand hoe je het aantal Hertz kan veranderen van het scherm. Ik wil hem namelijk veranderen voor het kijken van 24p films naar 48 hertz. Ik kan het helaa sneit veranderen bij het configuratiescherm. Er staat enkel 60 hertz en er is geen andere optie die je kunt aanklikken. Misschien met een bepaalde Nvidia driver?
Gegoogled maar niks gevonden
Wat wil je met 1 output poort?polmannetje schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:02:
Ik probeer op mijn 5920G al een tijdje via analoog signaal (6 kanaals) direct channel mijn Logitech Z5400 systeem aan te sluiten. Nu is het zo dat ik in het audio management programma van Acer zelf geen andere speaker setup dan Stereo kan selecteren. Anyone?
Homey — Critics are those without skills to create.
Da's coax, je moet optisch hebben.DaMarcus schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:01:
Je hebt dan ook een SPDIF-kabel nodig, zoiets als dit:
[ Voor 6% gewijzigd door WeeJeWel op 24-07-2009 13:19 ]
Is dat dezelfde als deze?WeeJeWel schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:17:
[...]
Da's coax, je moet optisch hebben.
Deze dus:
[afbeelding]
Hier te krijgen: http://www.kabelsenco.nl/...=24_27_30&products_id=498
[ Voor 3% gewijzigd door feelthepower op 26-07-2009 21:14 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Gerwin89 op 28-07-2009 00:50 ]
Zo te horen ligt het aan het stuurprogramma van de grafische kaart. Probeer eens van de website van nvidia het notebook stuurprogramma te downloaden, verwijder het huidige stuurprogramma en installeer het nieuwe. Kijk ook eens na of je wel de laatste BIOS hebt.Gerwin89 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:37:
Na de reparatie heb ik bij het opstarten last van een blauw scherm. Niet altijd, soms helemaal niet, soms 1 keer maar het komt ook voor dat ik 3 blauwe schermen achter elkaar krijg.
Het blauwe scherm vertelt dat windows een ernstige fout heeft ontdekt en dat de computer wordt afgesloten.
Hierna komt hij met opstartherstel en dat heb ik dan ook geprobeerd. Na een paar keer opstartherstel gaat hij dan wel weer aan, maar ook na een paar keer normaal opstarten lukt het soms om in windows te komen.
Tijdens het gebruiken van windows heb ik af en toe nog last van een soort flikkerend beeldscherm. Het duurt een oogwenk, maar het is een soort ruis dat je ziet onderaan het beeldscherm. Net of de grafische kaart even hapert ofzo... Weet het niet zo goed uit te leggen verder.
Nu heb ik geen idee wat ik hiermee moet.. Ligt het aan software of ligt het aan de grafische kaart die ze vervangen hebben? Kan ik dingen uitsluiten door ze te testen of ze goed werken ofzo?
Ik heb trouwens niet het idee dat er een andere grafische kaart inzit. Volgens GPU-Z vertelt hij namelijk nog steeds dat er een 8600GT van 9 juni 2007 inzit.. Wel loopt de grafische kaart bij normaal gebruik op een lagere kloksnelheid maar hij wordt hij wel warmer als vroeger..![]()
EDIT1: Ik ben er nu net achter dat die flikker alleen voorkomt als hij van kloksnelheid wisselt. Er zijn geloof ik 3 modi van verschillden kloksnelheden en als hij tussen 1 van deze wisselt zie ik die rare flikkering in beeld..
Ik heb al het laatste stuurprogramma (186.03) erop staan, maar ik zal deze is verwijderen en helemaal opnieuw installeren. BIOS versie heb ik trouwens wel de laatste.Flipside schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:26:
[...]
Zo te horen ligt het aan het stuurprogramma van de grafische kaart. Probeer eens van de website van nvidia het notebook stuurprogramma te downloaden, verwijder het huidige stuurprogramma en installeer het nieuwe. Kijk ook eens na of je wel de laatste BIOS hebt.
Als de grafische kaart echt veel warmer wordt (hoe warm?), kan het misschien zijn dat ze die in het service center eruit hebben gehaald en er weer in hebben gestopt zonder voor een goed contact met de heatsink te zorgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Gerwin89 op 29-07-2009 15:47 ]
En bij jou zit er ook een 8600 GT in? En mag ik vragen waarom voor jou 179.48 de beste driver is? Want dan ga ik die ook proberen en hopelijk is het geflikker dan weg. Ik blijf het toch raar vinden van die temperatuur. Hij wordt echt merkbaar warmer, tijdens het gamen vanmiddag liep hij zelfs op tot 95 graden. Dit was vroeger niet..triskele10 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:53:
Ik had deze flikkeringen in Win7 maar niet in Vista (dualboot), daarom heb ik win7 eraf gegooit.
De beste driver voor mij is 179.48
De temp. is bij mij 63 graden idle en met gamen 85 graden
Ik heb in mei vorigjaar een 9500m gs van Acer gehad omdat de 8600m gt stuk was ( geheugen)Gerwin89 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:08:
[...]
En bij jou zit er ook een 8600 GT in? En mag ik vragen waarom voor jou 179.48 de beste driver is? Want dan ga ik die ook proberen en hopelijk is het geflikker dan weg. Ik blijf het toch raar vinden van die temperatuur. Hij wordt echt merkbaar warmer, tijdens het gamen vanmiddag liep hij zelfs op tot 95 graden. Dit was vroeger niet..
Maar wat versta je dan onder goed en slecht? Heb je het dan alleen over prestaties? Of ook over flikkeringen en crashes enzo. Want ik weet nu niet of het aan de hardware ligt of aan de software.. Ik weet alleen wel dat ik hiervoor nog nooit een blauw scherm in vista had gehadtriskele10 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:15:
[...]
Ik heb in mei vorigjaar een 9500m gs van Acer gehad omdat de 8600m gt stuk was ( geheugen)
Ik heb alle drivers gehad van 156.xx tot 190.40 en vanaf 180.xx was het bij mij allemaal bagger.
Je moet gewoon uitproberen wat bij mij slecht is kan bij jou goed zijn.
Ik heb vanmiddag win7rc erop gezet en erzijn bij mij dus ook flikkeringen ( bij terug clocken ) met verschillende drivers. Bij win7 beta had ik dit niet. Powermizer zit niet in de nieuwe drivers en oude drivers pakt hij niet.Flipside schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:15:
Zowel met Windows 7 beta als RC heb ik nooit flikkeringen gehad in het beeld en ik gebruik al een hele tijd driver versie 186.03. Ik weet niet waar het probeem dan aan zou kunnen liggen. Het is wel heel normaal dat de grafische kaart naar een lagere kloksnelheid gaat als je niet aan het gamen bent, maar normaal merk je daar niks van. Ik heb daar altans nog nooit iets van gemerkt, ik zie het aan een grafiekje dat op de achtergrond loopt. Je kunt dat wel uitzetten en hem altijd in 3D stand laten, dan zal het ook niet meer flikkeren. Het programmatje daarvoor heet¨PowerMizer Switch.
Bij mij precies het zelf, ik heb een hele middag drivers geinstalleert en er zat geen goede bij, ik heb ook geen zin om rivatuner erop tezetten zodat hij niet terug klokt.Negaiido schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:25:
Ik heb ook het probleem met flikkeren, dat probleem had ik niet met de Pre-release driver WDM 1.1 ofzo en wel met 186.03. Weet iemand welke driver ik nog meer kan proberen want die driver website snap ik echt niet. Zie ik zo een driver die compatible is voor 9500M GS en dan lukt het niet om hem te installeren.
http://www.nvgpupro.com/index.htmlNegaiido schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:25:
Ik heb ook het probleem met flikkeren, dat probleem had ik niet met de Pre-release driver WDM 1.1 ofzo en wel met 186.03. Weet iemand welke driver ik nog meer kan proberen want die driver website snap ik echt niet. Zie ik zo een driver die compatible is voor 9500M GS en dan lukt het niet om hem te installeren.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq