Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Disk investigator-> hoe alle sectoren herstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-11 22:54
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren met mijn domme hasses mijn C schijf snel geformarteerd. En ik dacht dat ik mijn hele dbx reeks (Outlook Express postvak files) netjes had opgeslagen op mijn externe HDD. Dus ik vandaag mijn externe HDD op mijn verse installatie aansluiten: GEEN dbx files meer. 8)7 Al mijn mail sinds 2003... :S ;( Heb wel een backup ergens van 2007 of 2006 maar ja, juist de recentste mailtjes zijn het interessants...

Nu heb ik disk investigator laten zoeken op "Postvak IN" en die vind een meer dan 10000 sectoren terug met die naam! super tof dus, maar nu moet ik ze allemaal dus 1 voor 1 herstellen? Daarnaast is er nog een Postvak IN op de schijf geweest van een IMAP account, maar die kan ik niet van de andere onderscheiden...

Heeft iemand hier nog enige tips? Mijn dank is zeer groot! :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Verwijderd

Tip: de Tweakers.net OM FAQ, dit onderdeel:
OM FAQ / Beleid

De beste resultaten heb ik gehad met GetDataBack

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-11 22:54
Mja, allemaal zonder resultaat. Ik ben dus bang dat ik mijn mailtjes als verloren kan beschouwen. :'( Hoe dom kan je wezen... Maar goed... Niets meer aan te doen zonder €500,- of meer te betalen. ;)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; de beperkingen op trialware zijn er niet voor niets; en er is op dit forum voldoende te vinden over de verschillende software die er te vinden is. Dit topic is daarmee minder nuttig :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.