Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP/Feat] Highlight bij hover linkerbalk per blok

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
In NGv2 heeft de linkerbalk met daarin de links naar het forum, tweakblog, redactieblogs, nieuws etc een 'hover' element meegekregen, waardoor je wanneer je met je muis over het blok heengaat, het hele blok ietsje lichter van kleur wordt. Heel mooi allemaal en werkt prima, maar is het niet mooier om dit per blok te doen? Dus als je met je muis over de forum-items gaat, dat niet de hele kolom iets lichter wordt, maar dat alleen het blokje met de forum-items lichter wordt. Ideetje?

ik heb dit request niet terug kunnen vinden in de grote hoeveelheid topics die ten 'ere' van de lancering van NGv2 zijn gemaakt, dus als dit al beantwoord/gevraagd is, mijn excuses

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Glaanieboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:24:
....
ik heb dit request niet terug kunnen vinden in de grote hoeveelheid topics die ten 'ere' van de lancering van NGv2 zijn gemaakt, dus als dit al beantwoord/gevraagd is, mijn excuses
Ik denk dat deze plek beter was geweest, want daar worden een beetje de meningen verzameld, zodat echte bugmeldingen in LD kunnen:
\[Mening-only] Nieuwe layout

☻/
/▌
/ \

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Kixtart schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:27:
[...]

Ik denk dat deze plek beter was geweest, want daar worden een beetje de meningen verzameld, zodat echte bugmeldingen in LD kunnen:
\[Mening-only] Nieuwe layout
Ik zat te twijfelen, maar aangezien dit een soort van FR is, dacht ik dat een los topic beter was. In het topic wat jij aanhaalt verwacht ik meer reacties van "Ik vind het niks, want ..." of "Super gedaan, kusje voor de devvers!" en daar zouden FR's zoals deze toch wat ondersneeuwen :)

Edit: Na het topic opnieuw te hebben doorgelezen, lijkt het erop dat ik ongelijk had, het is inderdaad beter om FR's in dat topic te plaatsen. Dit topic mag gesloten worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Glaanie op 07-07-2008 18:01 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb liever aparte topics per feature request Kixtart :/ ...

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Toen ik de eerste zin in het 'verzameltopic' las (dat crisp liever wilt bughunten dan meningen lezen), had ik gedacht dat met een mening ook een FR werd bedoeld. Vandaar dat ik later, na de post van Kixtart, toch maar deze FR in het grote topic heb geplaatst. Maar nu begrijp ik dus dat dat dus niet hoeft/moet? Ik niet meer snap :? :p

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dat topic is gewoon door een user gestart buiten 'ons' om en bevat volgens mij niets meer dan loos gerant, niet bepaald een plek om featurequests/bugs uit te gaan zoeken wat mij betreft. Eigen featurerequests passen dus prima in een eigen topic.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Ah ok, ik dacht dat het een topic gestart was in opdracht van iemand van de staff. Niet dus :p

[ Voor 3% gewijzigd door Glaanie op 07-07-2008 21:20 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Glaanieboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:24:
Heel mooi allemaal en werkt prima, maar is het niet mooier om dit per blok te doen? Dus als je met je muis over de forum-items gaat, dat niet de hele kolom iets lichter wordt, maar dat alleen het blokje met de forum-items lichter wordt. Ideetje?
De tekst in de tracker heeft standaard een niet al te hoog contrast ten opzichte van de achtergrond om te voorkomen dat deze buitensporig veel aandacht trekt. De lichtere tekst bij een mouseover verbeterd de leesbaarheid van de gehele tracker als de gebruiker daar om vraagt. Ik vind het daarom beter om de hele tracker lichter te maken en niet alleen het blok waar de user overheen hovert.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Glaanieboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:19:
Ah ok, ik dacht dat het een topic gestart was in opdracht van iemand van de staff. Niet dus :p
Dat dacht ik dus ook, omdat echte bugs net na de release erg van belang zijn.
Het mening topic zitten een paar vage posts tussen maar het merendeel is gewoon een nette mening waar je genoeg feature requests inzetten. Meerdere personen dachten hetzelfde als je kijkt hoeveel goede posts er tussen zitten.

Ohwja sorry hoor :/ ...

☻/
/▌
/ \

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Femme schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:48:
[...]

De tekst in de tracker heeft standaard een niet al te hoog contrast ten opzichte van de achtergrond om te voorkomen dat deze buitensporig veel aandacht trekt. De lichtere tekst bij een mouseover verbeterd de leesbaarheid van de gehele tracker als de gebruiker daar om vraagt. Ik vind het daarom beter om de hele tracker lichter te maken en niet alleen het blok waar de user overheen hovert.
Kan ik me in vinden. Echter als ik naar forumitems wil kijken, dan wil ik niet naar de redactieblogs kijken, die interesseren mij niet (even een voorbeeld). Ik wil dus niet dat soorten items waar ik niet geinteresseerd in ben mijn aandacht trekken. Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg, zo niet hoor ik het wel :p

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Glaanieboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:10:
Echter als ik naar forumitems wil kijken, dan wil ik niet naar de redactieblogs kijken, die interesseren mij niet
En andere mensen slingeren wellicht hun muis op een totaal willekeurig stuk tracker om het contrast van de gehele tracker te verhogen. ;)
(lees: ik vind het prima zo O-) )

{signature}

Pagina: 1