Toon posts:

HD 3650 of HD 2600 XT

Pagina: 1
Acties:
  • 654 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou een dell pc bestellen. Die bieden momenteel 2 kaarten aan:
256 MB ATI® Radeon™ HD 2600 XT grafische kaart (meerprijs € 39,99 of € 2/maand-1)

256MB ATI® Radeon™ HD 3650 graphics card (inbegrepen in de prijs)
Is de HD 2600 XT die 39.99 euro meer waard? Welke zou de meest stille kaart zijn? Welke zou het beste presteren? Welke is de meest recente?

Hartelijk dank voor jullie informatie.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Pak eens Google, tiep de namen in en zoek naar reviews?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan maar ben eigenlijk een nitwit op dat gebied... snap er nix van

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zeg ook eens wat je precies niet snapt.

Kwestie van lezen, lezen, lezen. Beslis eerst eens wat je nu precies wilt met die kaart. Gamen? Surfen? Videobewerken?

Verwijderd

Topicstarter
gamen en videobewerken ook... wil eigenlijk wel starcraft 2 kunnen spelen met degelijke graphics

Verwijderd

HD4850 is de kaart van het moment qua prijs/kwaliteit

• betaplayer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-05 11:48
Mijn inziens is het de €40 euro niet waard ;)
Het prestatie verschil ligt rond de 10% en soms weet de 3650 de 2600xt nog in te halen.

https://www.instagram.com/anafollotofbricks/

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Uberhaupt zou ik nog een andere kaart nemen, maar dat terzijde. Succes met de benchmarks.

Verwijderd

Topicstarter
je kan bij dell slechts een beperkt aantal kaarten nemen, dat is idd jammer

maar ik zou ervoor opteren om er later een sterkere videokaart in te steken

Verwijderd

waarom bestel je die dell niet zonder vidoekaart,? en koop je er zelf een die wilt, over welke dell hebben we het eigenlijk wat meer info misschien ?

Verwijderd

de hd3650 is de opvolger van de x2600 serie.
Alleen heeft de x2600 alleen direct10 ondersteuning en de hd 3650 directx 10,1 ondersteuning.
Verder heeft de hd 3650 ook meer ondersteuning voor coderen\decodren van video-codec en is ook nog zuining.

Maar let wel op dat dell een ati hd 3650 wel gdr3 heeft (vermoedelijk alleen ddr2)
Zo niet dat is deze zeker langzamer dan 10% wat ze hier boven schijfen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:40:
waarom bestel je die dell niet zonder vidoekaart,? en koop je er zelf een die wilt, over welke dell hebben we het eigenlijk wat meer info misschien ?
inspiron 530 (www.dell.be)

ik kan 'm niet nemen zonder videokaart... de hd 3650 zit wel in de prijs, dus dan kan ik 'm nemen en later nog verkopen

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-05 20:51

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Mijn advies, kijk ff op pricewatch en bouw/laat er een bouwen bij bijv. azerty, alternate, etc.
Hebbie voor hetzelfde geld meer.
Er staat toch ook zoiets als een best buy guide hier ergens op tweakers?
ik heb mijn pc voor nog 1000 eurie in elkaar gezet, vorig jaar, heb je bij dell een sloom, lowend systeem voor.
Moest alleen dit jaar ff me graka upgraden, maar een goeie is tegenwoordig niet duur meer :P

[ Voor 13% gewijzigd door DaLoona op 07-07-2008 22:11 ]

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Dark Power Pro 13, 1600W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Lees even wat reviews, dan weet je welke kaart de beste keus is in jouw geval :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.