Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe layout: Blok Reviews & Features te groot

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met het live gaan van de nieuwe (al aangekondigde) layout. Tweakers.net is hiermee zeker wel een stukje mooier geworden!

Ik heb alleen een kleine kanttekening: Ik vind het blok van Reviews & Features te veel afleiden van de nieuwskolom. Te veel in de zin van te groot en daardoor irritant. Hij had wat kleiner of minder opvallend moeten zijn.

Zijn er meer mensen die dit vinden ?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

DM!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 08:33
GOH, ik vind de site echt VEEEEL beter zo. Deze layout verdiend pas het label NG.

Reviews ed vind ik iets te veel afsteken, maar het mag wat prominenter aanwezeig zijn, anders wordt het te vaak overgelsagen denk ik

http://www.softfocus.be/

Verwijderd

Is het mogelijk om de meuktracker boven de pricewatch en de polls te zetten (en dan bedoel ik niet de sidebar, die imo nu veel slechter leesbaar is geworden)? Momenteel is de meuktracker volledig naar beneden weggedoken en moet je altijd gaan scrollen om deze te kunnen zien, wat niet echt gebruiksvriendelijk is aangezien het imo toch ook onder "nieuws" valt :).

Reviews en features neemt inderdaad ZEER veel plaats in. Je voorziet de genummerde links bovenaan, zoals we ze al eerder kenden, maar dan voorzie je ook nog eens zeer veel plaats voor nog eens extra 6 grote links voor de laatste zes features.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 12:51 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:39
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:49:
Is het mogelijk om de meuktracker boven de pricewatch en de polls te zetten (en dan bedoel ik niet de sidebar, die imo nu veel slechter leesbaar is geworden)? Momenteel is de meuktracker volledig naar beneden weggedoken en moet je altijd gaan scrollen om deze te kunnen zien, wat niet echt gebruiksvriendelijk is aangezien het imo toch ook onder "nieuws" valt :)
Als je een abonnement neemt kan je alle onderdelen rangschikken zoals je wilt.

The devil is in the details.

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:50:
[...]

Ongetwijfeld, maar dat verandert niets aan het feit dat het qua design niet optimaal is (naar mijn persoonlijke mening toch). Wat jij zegt zou niet relevant mogen zijn, tenzij je bewust alles overhoop zou werpen om de mensen aan te moedigen om een abonnement te nemen :p

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Jammer ook dat er gezegd is dat de marges allang weer aangepast waren maar dat nu blijkt dat het ding nog stijf staat van de witruimte.

Kleine NGv2 aanpassing, denk er maar eens over.

There is no replacement for displacement!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

_eXistenZ_ schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:54:
Jammer ook dat er gezegd is dat de marges allang weer aangepast waren maar dat nu blijkt dat het ding nog stijf staat van de witruimte.

Kleine NGv2 aanpassing, denk er maar eens over.
Daar is toch zeker een kwart vanaf gegaan...

Intentionally left blank

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Inderdaad. Doordat er vaak zo'n felgekleurd plaatje staat, is het echt gewoon een afleidend massief vlak. Het lijkt imo ook zo, dat daardoor de rechterkolom breder is.

En waarom gebruiken jullie daar van die gare grijze knopjes? Is het normale listsysteem ook eigenlijk niet goed meer?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lichtgrijs op donkergrijs leest aan geen kant vind ik. Slechtziende mensen zullen er dan ook niet al te vrolijk van worden. Zal eens een vriend de site voorschotelen, wat hij er van vindt.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-11 10:52
Hahn schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:50:
[...]

Is dat zo? Volgens mij kan ik toch alleen maar de sidebar veranderen. (Ja, ik heb een Full-abbo). Ik wil ook wel de rechter-meuktracker boven de rechter-reviewtracker, maar volgens mij kan ik dat niet veranderen.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Vorlon schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:17:
[...]

Is dat zo? Volgens mij kan ik toch alleen maar de sidebar veranderen. (Ja, ik heb een Full-abbo). Ik wil ook wel de rechter-meuktracker boven de rechter-reviewtracker, maar volgens mij kan ik dat niet veranderen.
http://tweakers.net/my.tnet/layout

Bij custom layout kan je de blokjes verslepen :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Vorlon schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:17:
[...]

Je zou alles qua positie moeten kunnen veranderen (drag/drop van links naar rechts, onder naar boven en vice versa).

Intentionally left blank

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-11 10:52
Erkens schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:19:
[...]

http://tweakers.net/my.tnet/layout

Bij custom layout kan je de blokjes verslepen :)
Haha, hoe kom je erop zeg. Dat vind je echt niet zelf uit volgens mij :D Okee, ik heb niks gezegd, maar misschien is het wel handig om daar een melding van te maken op die pagina. Ik probeerde het namelijk te verslepen op de pagina zelf. Zo werkt het bij de linker tracker namelijk wel.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 19:51
* joint_me vind het design maar lelijk, het voelt net alsof ze de lijm vergeten zijn om er 1 geheel van te maken.

Wie heeft er hier de web2.0 generator op de tweakers frontpage losgelaten :+

Hello fellow humans

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anyway, het design is zoals het nu is en elke discussie hierover is nogal voorbarig. Voor veel zaken geldt dat het meestal puur een kwestie van gewenning is. Laten we ons liever op echte bugs concentreren...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.