Uitgaande van dit plaatje: http://tweakers.net/ext/i/1214836406.jpg ben ik zo vrij geweest eventje de witte randen te verkleinen. Op de NGv1 page 'klopt' de header, lekker strak. Bij NGv2 zoals jullie die van plan zijn, kapt de header ineens af voor mijn gevoel door de extra witruimte. Bovendien loopt de witruimte helemaal door tot onderaan, wat voor mijn gevoel niks toevoegd en alleen maar extra witruimte kost. Daarom zou ik deze wijziging aan jullie voor willen stellen:

Grote versie
Ik heb zoals jullie kunnen zien de witte randjes smaller gemaakt zodat ze de bovenkant matchen. Voor mijn gevoel zittie nu veel strakker in zen nieuwe jasje.
Quick 'n Dirty, hier en daar kunnen een paar pixels niet kloppen, maar het gaat om het idee
Dit idee werd ook geopperd in de comments op de frontpage, dus blijkbaar denk ik er niet als enige zo over

Grote versie
Ik heb zoals jullie kunnen zien de witte randjes smaller gemaakt zodat ze de bovenkant matchen. Voor mijn gevoel zittie nu veel strakker in zen nieuwe jasje.
Quick 'n Dirty, hier en daar kunnen een paar pixels niet kloppen, maar het gaat om het idee
Dit idee werd ook geopperd in de comments op de frontpage, dus blijkbaar denk ik er niet als enige zo over
[ Voor 5% gewijzigd door _eXistenZ_ op 01-07-2008 16:50 ]
There is no replacement for displacement!